Heippa!
Noniin... Heti asiaan. Minun simejeni talossa on etu- ja takaovi. Jos vaikka olisi tarkoitus päästä nopeasti etupihalle, simi kiertää aina takaoven kautta. Eivät ikinä kulje etuovesta. Olen yrittänyt katsoa onko siinä mitään tiellä, mutta ei ole. Mikä on vialla?
Tarvitsisin vastauksia madollisimman nopeasti, kun alkaa jo ärsyttämään tuo takaoven kautta kiertely. :D
Sims kiertää aina takaoven kautta?
3
396
Vastaukset
Poista takaovi heh niin sitten ne voi mennä vaan etuovesta mullakin on joskus käyny noin lulen et siinä on jotenkin maastoa tiellä että he ajatytelee että takaovi on nopeampi reitti, ei voi tietää :D
- Simssiii
Pelkäämpä vaan jos poistan takaoven eivät pääse, sisälle- ulos ollenkaan. :D Kun tilasin ruoka lähetyksen niin se "ruokalähetti" yritti tuoda ruokaa sen etuoven kautta. Se vaan hyöri ja pyöri siinä oven edessä.
- mä vaan
Simssiii kirjoitti:
Pelkäämpä vaan jos poistan takaoven eivät pääse, sisälle- ulos ollenkaan. :D Kun tilasin ruoka lähetyksen niin se "ruokalähetti" yritti tuoda ruokaa sen etuoven kautta. Se vaan hyöri ja pyöri siinä oven edessä.
Jos myyt takaoven ni mulle käy ainakin niin et simit kävelee eka sinne ja yrittää päästä siit ulos,kun ei pääse ni ne kävelee etuovelle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394