Hei!
Nyt akuutti hätä: onko kukaan tulossa Tukholmasta Helsinkiin marraskuun 20.? Tarvitsen sieltä yhden dokumentin eikä minulla ole mahdollisuutta itse noutaa.
yhteydenotto sähköpostiin [email protected]
Paljon kiitoksia
Apua! Kuka palaa Tukholmasta 27.11?
4
829
Vastaukset
...mutta menköön.
Edelliseen viestiin jäi tietysti sama moka. Nyt riittää vain tämä korjaus: Paluupäivä Tukholmasta 27.11.- vai miksi ei toimi
No miksi et pyydä Tukholman päässä postittamaan dokumenttiasi? Lisäksi sähköposti, fax toimivat. Miten henkilökohtainen nouto on ainoa vaihtoehto?
- herää...
vai miksi ei toimi kirjoitti:
No miksi et pyydä Tukholman päässä postittamaan dokumenttiasi? Lisäksi sähköposti, fax toimivat. Miten henkilökohtainen nouto on ainoa vaihtoehto?
...ellei ap sitten halua jotain arkaluonteista/laitonta kuljetettavaksi..?
- kuriiripostia
Eikö se arkaluontoinen paketti voi odottaa, että itse pääset vankilasta vapauduttuasi noutamaan sen sieltä Tukholman lähiseudun metsästä? Sehän on siellä maahan kaivettuna. Eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164