hmmm....niinhän ne JOTKUT viisaat sanoo, että ihminen ei siedä itsensäkaltaisia ihmisiä - no Jarkko-boy kertoili tänään, että ei voi sietää ihmisiä jotka kehuvat itseään ja tuovat itseään esille. HMMMMMM....tuntuu niin kovin tutulta, eli Jarkko ei voi sietää itseään?
Tyypillinen vesimies. Minä-minä-minä. Ihan minä ite. Kateellinen ja viekas kuin kettu. Käyttäis älliään johonkin hyvään ja tarpeelliseen.
Jarkko jarkko
8
667
Vastaukset
- onhan
se kumma et jarkko on minä-minä-minä kun se on oppitunnin aiheena!!!Sitäpaitsi Jarkolla on terveen miehen itsetunto eikä sen tarvi nuolla kenenkään persettä...
- aivastus
että miksi se sitä sitten tekee?
- se jarkko...
aivastus kirjoitti:
Sillon niitten pikkujouluissa ku se sikapuku päällä siellä lauko niitä viisauksiaan. Kuten "jos kaikki ois yhtä järkeviä ku minä nii ei ois maailmassa mitään ongelmia.."
ja sit ku se on ärsyttävän itsevarma. Mä niin toivoin viime su että se ois lähtenyt ulos talosta. Ei se ainakaan bb:tä voita! - vaan....
aivastus kirjoitti:
että kenen persettä se on nuoleskellu??
Mitä älliä, eihän sellaista voi käyttää, mitä ei ole
- kun Riitta on
huomenna opettajana, kuullaan varmasti omaa kehuaan ja paljon!
Toivottavasti sitten muut pääsee vuorostaan naljaileen!
- osuvasti
"nikon ei tartte erikseen korostaa paremmuuttaan tai osaavuuttaan - niko vaan tekee ja siitä sitten näkee, että se osaa"
Tai Jarkko-boyn masu tulla vähän kipeeksi siitä, kun Riitta sitä vähän tiputti maan pinnalle.
Kävi vihdoin miettimään, että missäköhän mennään.
En muista ketään ällönneeni noin kovin kuin tuota Jarkkoa.
Ja säälinyt samalla - sillä on loppupeleissä aika heikko itsetunto - sitähän se paikkailee tuolla egoilullaan ja MINÄ TÄSSÄ TULEN JA LAITAN TEILLE NYSVERÖILLE VÄHÄN RUOKAA. MINÄ JOS JOTAIN ALOITAN NIIN KYLLÄ MÄ OON AIKA HYVÄ, ELLEN PARAS.
just joo...reppana-Jarkko- reppana lisää
roska ruuan ystäkö vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh954515Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2083627Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1453450Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2292713Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk452372"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk212361Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös912226- 552158
Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112086Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01983