Mites nyt

opiskelijaaaa

Olen yliopistossa opiskeleva kohta 20v mies. En ole varsinaisesti koskaan seurustellut kenenkään kanssa ja olenkin nyt miettinyt ,että tulenko koskaa löytämäänkään ketään? En käy baareissa ,koska ne eivät paljoa minua kiinnosta, eikä kavereitakaan oikeastaan löydy. Olenkin miettinyt ,että mistä sitten kumppanin voisi edes löytää?

4

663

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotus vinkki

Netti; chatit?
      Sieltä löyty mun rakas

• joojooojoo

Aloita harrastus. Itse olen löytänyt kamppailulajien puolelta ihastuksen, ja tiedän ainakin kolme paria jotka harrastavat tätä samaa lajia kuin itsekin ja ovat tavanneet ja liittyneet yhteen siinä sitten.
      Se on hyvä, sillä siinä ollaan kontaktissa toisiin, ja on paljon parityöskentelyä. Jos et siis välttämättä halua massateini-tytteliä jolla on metri maskaraa jne, vaan sinulle kelpaa esim. juuri kamppailulajia harrastava tyttö, joka ei (edes voi, en ainakaan suosittele :D:D) tälläydy harjoituksiin jne. Mutta siis joo, en kuitenkaan uskalla patistaa harrastukseen vain seuranhaku mielessä, vaan valitse sellainen harrasus josta tykkäät. Mutta itse pidän noita kamppailulajeja hyvänä. :)

• Mulla on ihan sama tilanne, ainoot erot on vaan, että oon nainen ja vikaa vuotta lukiossa. Harrastuksia en kaipaa töiden ja kirjotusten lisäks.

• sassssss

Baareista löytäis kyl seuraa tosi helposti... Kokeile muutama kerta vaikket siellä tykkäiskään käydä ja katot sitten sen jälkeen mitä teet. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      222
      5377
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      56
      4740
    3. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      1
      3541
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      287
      3291
    5. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      19
      3265
    6. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      182
      3179
    7. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      73
      2830
    8. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      63