Miksi Turkkiin?

Sepi

Matkustetaanko Turkkiin vain hintojen takia? Itse maksan matkastani enemmän ja menen maahan, jonka sisäpolitiikka kestää päivänvaloa. Väliin jää Turkin lisäksi Israel ja aika monta arabimaata.

15

2986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KM8

Itse reissaan Turkkiin varman auringon perässä. Hinnoiltaan ei useamman tahden hotellit ole lainkaan niin halpoja että siitä syystä lähtisin juuri sinne. Lisäksi ihmiset aina hyväntuulisia ja ystävällisiä, maisemat kauniit ja maan kulttuuri kiinnostaa.
      Sillä ei minulle ole mitään merkitystä, saisko seksiä helposti vai ei, koska sitä en vieraiden kanssa lomaltani parisuhteessa elävänä hae.
      Yleisin ääliömäinen vastaus jonka saat kysymykseesi, tulee todennäköisesti olemaan se, että suomalaiset naiset ei saa mistään muualta ja lähtevät munan perässä turkkiin. Typerää.

• naiset hehkuttaa

Että Turkissa saa isoa munaa .

• piruillakseen
        naiset hehkuttaa kirjoitti:

Että Turkissa saa isoa munaa .

Se taitaa kolahtaa niihin joilla on heikko itsetunto. Miksi muuten asian mainitsisit?

• ;)x

siellä varma aurinko. Ei tartte murehtii tuleeko sade kuin jossain kanarialla. Varma aurinko, lämpö ja ystävälliset ihmiset sekä tietty hyvä paikallinen ruoka!!!! Ja lyhyt lento kun toi lapsonen tulee aina äityliinin mukaan.

• matkustaa Turkkiin, perheen...

Lyhyt lentoaika, suht halpa hinta, englannillakin pärjää, ja saksasta saa lisäapua.
      Kuitenkin monessa asiassa länsimainen, sopii lapsiperheellekin. Ei liian kuuma matkakohde (emme matkusta kuitenkaan heinä-elokuussa). Turkkilaista munaa en halua maistaa muuta kuin aamiaismunakkaassa, kotimainen muna riittää mulle.

• joskus...

Maksaisit vähän enemmän matkastasi Turkkiin. En oikein usko, että olet perillä Turkin sisäpoliittisesta tilanteesta. Samapa tuo tietysti, jos se selitys sinulle kelpaa;) Ihan kiva olis muuten kuulla minkä maiden sisäpoliittinen tilanne on niin hyvä, että voit sinne matkustaa.

• minne matkustat?

• itteenne

Olet taas yksi niistä jotka suureen äänen arvostelevat mitä turkissa on ja mitä ei ole.
      Ja sitten kuitenkin toteat, että jätät maan itse väliin siitä ja tästä syystä.

Eli millä arvostelet kun et ole itse käynyt?
      Minä maksaisin matkastani vaikka velaksi kunhan vain turkkiin pääsisin! Pariisit, espanjat, kanariansaaret, kreikat on nähty, ja missään ei niin ihania ihmisiä ja hyvää palvelua kuin turkissa!
      Todella siisti maa. Olen matkustanut ympäri turkkia, ihan itään asti "terroristi" alueille ja missään en ole kauniimpaa luontoa ja kohteliaampia ihmisiä nähnyt kuin juuri itä-turkissa.

Eli näin, jotkut puhuvat kokemuksen perusteella, toiset kuulopuheiden.

• missään

ole niin hyvää palvelua kuin Thaimaassa.Voittaa Turkin mennen tullen.Kokemuksesta eikä kuulopuheiden perusteella.

• tätä..
        missään kirjoitti:

ole niin hyvää palvelua kuin Thaimaassa.Voittaa Turkin mennen tullen.Kokemuksesta eikä kuulopuheiden perusteella.

eiköhän tuo turkki ole paremmin juuri kesäkohde kun taas thaimaa on talvikohde. ei voi verrata ei, mutta molemmat pärjäävät oikein hienosti omissa kategorioissaan. minä ainakin menen taas talvella thaimaahan ja kesällä turkkiin, molemmissa takuulla lämmintä.

• ____Anri___

Matkustaan kyseiseen maahan(kohde enimmäkseen ollut Alanya) silloin tällöin koska: Matkan hinta edullinen ja perillä paistaa varmasti aurinko, ja totta kai Alanyassa on ihan loistava yöelämä! Turkkilaista munaa en koskaan maistanut, en edes aamupalalla, joten sitä puolta en voi kommentoida millään tavalla.

• mielenkiintoisimmat

paikat käymättä,mitä iloo on maata jossain Kanarialla(en tosin oo käynny),niin länsimaista soopaa,uskoisin.

• sopaa

Se on Turkissakin .

• turkkilaisella
        sopaa kirjoitti:

Se on Turkissakin .

aksentilla ja se on iso ero se.

• sannaa87
        turkkilaisella kirjoitti:

aksentilla ja se on iso ero se.

oon käyny 5 kertaa turkissa 2 kertaa alanyassa ja 3 kertaa marmariksessa ja se on aivan ihana paikka,muutan sinne huhtikuussa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5337
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4151
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2098
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1302
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1118
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe