Onko kenelläkään kokemuksia ko. hotellista?
Millainen ympäristö, ruoat yms ??
Kiitos jos viitsitte vastata!
Hotelli Margarita Village
2
678
Vastaukset
- Matkalainen
Tervehdys!
Itsekin kaipailen tietoutta kyseisestä hotellista. Henkilökohtaisia kokemuksia ei löydy kyseisestä hotellista, mutta sinne pitäisi tammikuussa lähteä. Epäilen, ettei Margarita Village ole ollut ainakaan Finnmatkojen luettelossa kuin yhden vuoden....niin vähän tietoa tuntuu tästä löytyvät.
Tässä kuitenkin joitain sivustoja, josta löytyy ihmisten kommentteja:
http://members.virtualtourist.com/m/tp/3d066
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g316061-d315162-Reviews-Margarita_International_Resort_Village-Margarita_Island_Coastal_Islands.html
..ja kuten huomata saattaa: Jako on yhdestä viiteen tähteä..... Eli eipä siinä muu auta kuin käydä itse kokemassa.
Milloin olet lähdössä reissuun? Jos ennen tammikuuta kerkiät takaisin, niin laita toki mielipiteesi ja muitakin matkavinkkejä tulemaan :)enpäs huomannut itse noita osoitteita.
Toiset kehuvat, toiset moittivat. Toisaalta kiva mennä vailla ennakkoluuloja.
Enää 4 päivää lähtöön ja Venezuelan aurinko odottaa (toivottavasti) meitä. Tiedossa on 4 viikon matka ja palaamme siis tammikuun 15.päivä. Tapanani on ollut vastailla näillä palstoilla jos vain suinkin olen asiasta jotain tiennyt.
Saattaahan että Margaritan altailla törmäillään jos tulette alkukuusta.
Oikein mukavaa lomaa !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu172387- 1692278
- 1151870
- 1521829
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801423- 921225
- 551021
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa426951- 49931
- 85899