route 66

juuso.

onko kukaan käynyt .minkälaisia kokemuksia.
itsellä olis tarkoitus mennä 2009 kesällä.

8

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt
      • Motoristi merten takaa

Kommenttina vaan.

1. Kaikki PeterPan maailman jutut on ihan kusetusta.
        2. Route 66:ta ei enää edes ole olemassa. Koko rata on pilkottu säälittäviksi palasiksi. Osittain Route 66:tta seuraa erinäinen määrä highwayta, mutta eihän se sama ole...

• matkaan lähtijät
        Motoristi merten takaa kirjoitti:

Kommenttina vaan.

1. Kaikki PeterPan maailman jutut on ihan kusetusta.
        2. Route 66:ta ei enää edes ole olemassa. Koko rata on pilkottu säälittäviksi palasiksi. Osittain Route 66:tta seuraa erinäinen määrä highwayta, mutta eihän se sama ole...

1. HöpöHöpö, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa ettei ole kusetusta!

2. Mitä sitten, se on tiedossa meillä jotka sinne olemme menossa ja myös peterpan ohjelmassa mainitaan asiasta.
        Yleistietoahan tuommoinen tieto on.

Eikö itsellä ole rahaa lähteä?

• LångvikinMotörhed

yksi linkki
      www.eaglerider.com

itse lähden toukokuun 07 eka päivä eagleriden gaidatulle tour 66 matkalle, ryhmässä on 16 moottoripyöräilijää, ajo Chicagosta Santa Fehen, mukaan tarvii vain henk.koht. kamat sillä huolinta-auto kuskaa varsinaiset matkatavarat

erittäin mielenkiintoinen ohjelma, jossa ehtii kolmessa viikossa nähdä aikamoisen läpileikkauksen freedomlandista nimeltään USA,
      tosin alkuperäistä Route 66 ei ole kuin pieni ajokelvoton pätkä jäljellä...

• ajanut

Pieni ajokelvoton pätkä on kylläkin paremmin satoja kilometrejä hyvää pätkää ja tuhansia kilometrejä ajokelvollista pätkää. Lisäksi myös ajokelvotonta ja dead endeihin loppuvaa pätkää, joita voi koluta jos aikaa ja mielenkiintoa riittää.

Mutta aivan varmasti saat ajella aitoa wanhaa 66:sta sydämesi kyllyydestä, sen takaan. Edellyttäen tietysti, että meininki on ajaa iso osa ajokelvollisista osuuksista.

Route 66 tuli ajettua kesällä 2006. Kilometrejä kertyi mutkineen aika tarkkaan 5000. 66:nen loppuu (tai alkaa, miten vaan) muuten Los Angelesiin, miksi siis vain Santa Fehen?
        Ja Grand Canyonia ei kannata jättää pois matkasuunnitelmista, vaikka se mutkaa matkaan tekeekin ja menee 66 reitiltä sivuun. Aivan käsittämätön luonnonihme, jota sanat ei riitä kertomaan, ei edes kuvat. Se täytyy nähdä, niin vasta sitten ymmärtää - jos sittenkään..

• muuten

kantsii olla varovainen ja silmät selässäkin. Ollaan nimittäin maassa jonka pressankin äo on alle 90.Voi meinaan tapahtua mitä vaan, ainakin -89 oli meno sellainen.

• LångvikinMotörhed
        muuten kirjoitti:

kantsii olla varovainen ja silmät selässäkin. Ollaan nimittäin maassa jonka pressankin äo on alle 90.Voi meinaan tapahtua mitä vaan, ainakin -89 oli meno sellainen.

olis hyvä lähteä kimppareissule..
        me aioimme Gubben kanssa lähteä ihan flanér-pohjalta mutta mitä enemmän tietoa kartoitettiin, sitä vakuuttuneempia olimme, että; no way,
        Isäntä hankkiutui National Historical Federation of Route 66 jäseneksi ja kirjallisuutta on hankittu jo puoli hyllymetriä...
        mutta, viude, viiden kuukauden kulutua mennään eikä meinata.
        Gubben on jo varannut Mustangin jolla sit päristelemme reitin päätteeksi pitkin länsirannikkoa. Vaihdan nimeni Sallyksi sen viikon kunniaksi- ja ajaksi.

• hywä ajaa :=)

Valtatie 66

Alkuun muuan tahti

Jos Pohjanmaalle aiot matkustaa, pienen laulun tahdon sulle omistaa.

Se on blues valtatien 66.

Orivedelt se tee pohjoiseen, loppuu Lapualla kirkon kupeeseen

Tää on blues valtatien 66

On ensin Ruovesi ja Visuvesi, Virrat ja Alavus ja Kuortanekin meni.

On myös Toriseva, sen kohdalla on kuoppia

Sekä länkipohja ja kohta jo hohtaa Tiistenjoki-city se on aika pretty.

Vielä TVH:lle värssyn omistan kun on tehnyt meille tien noin surkean.

Tehkää uus valtatie 66
      SOOLO normaalilla kierrolla 2 kertaa

Jos sä Pohjanmaalle aiot matkustaa, pienen laulun tahdon sulle omistaa.

Se on blues valtatien 66.

Orivedeltä se lähtee pohjoiseen, loppuu Lapualla kirkon kupeeseen

Tää on blues valtatien 66

On ensin Ruovesi ja Visuvesi, Virrat ja Alavus ja Kuortanekin meni.

On myös Toriseva, sen kohdalla on kuoppia

Sekä länkipohja ja kohta jo hohtaa Tiistenjoki-city se on aika pretty.

Vielä TVH:lle vässyn omistan kun on tehnyt meille tien noin surkean.

Tehkää uus valtatie 66.

Tehkää uus valtatie 66

Tehkää uus valtatie 66

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2081
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      156
      1977
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1926
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1192
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      987
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      789
    Aihe