osasi hokea vain :ei mitään. Äitin luokse ensimmäiseksi. Siinä oikein melamies. Kuka olisi jaksanut katsoa jos kaikki olisi samanlaisia hupun alta tuijottajia. Onneksi on Kadi.
Jarkko
8
341
Vastaukset
- miesten mies osaa käyttäytyä
Jarkko olisi voinut sanoa Riitasta rumastikin mutta herrasmies ei alannu siihen miten Riitta jutteli JarkostaTuottaja voisi kyllä tekstittää tuon ihmisem puheista ei saa selvää kun papattaa kuin pilkekone.
- Jarkko ei
Joo. Johan Jarkko ehti naisia huoritella ja muutenkin puhui
heille törkeyksiä. Todellisen herrasmiehen käytöstä?
- on se melkonen päälikkö
Näyttää Jarkko saavan joka paikassa eniten huomiota ja kaikkien sydämet sykkimään.
- JKLJL
Taitaa sinulla olla äitisi kanssa välit poikki! Hyvä Jarkko, pidä itsesi IHMISENÄ!
Jarkko sanoi Extrassa, että tervetuloa puhumaan mistä asiast tahansa. Pk-huoneessa taas valitti ettei yhteistä puheenaihetta löydy toisten kanssa. urheilu on kuulemma suuri puheenaihe,
Kuinka yhdessä päivässä niitä puheenaiheita niin kovasti on?
Niin se mieli muuttuu Eskoseni- sanoi Jarkko
vaikka polkupyörästä, johon Janne Kataja totesi, ooks sää paskanpuhuja.
- My man!
sanoi Jarkko kirjoitti:
vaikka polkupyörästä, johon Janne Kataja totesi, ooks sää paskanpuhuja.
Näin se Jarkko puhuttaa meitä vieläkin, vaikka on jo poistunut talosta, heh.
- siitä
My man! kirjoitti:
Näin se Jarkko puhuttaa meitä vieläkin, vaikka on jo poistunut talosta, heh.
puhe mistä puute!Jarkko itse oli aika kypsä tuohon taloon jäävään porukkaan (eikä ihme) oli mielissään kun pääsi pois!Kaipaan kovasti sunnuntai-iltoihin Kakon juontoja.Vappu on aivan kamala kuten hänen kysymyksensäkkin.Kakko oli sympaattisempi ja fiksumpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen855993Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2925296Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503335Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102856Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41665Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.161595Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211500Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321449Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781074