osasi hokea vain :ei mitään. Äitin luokse ensimmäiseksi. Siinä oikein melamies. Kuka olisi jaksanut katsoa jos kaikki olisi samanlaisia hupun alta tuijottajia. Onneksi on Kadi.
Jarkko
8
357
Vastaukset
- miesten mies osaa käyttäytyä
Jarkko olisi voinut sanoa Riitasta rumastikin mutta herrasmies ei alannu siihen miten Riitta jutteli JarkostaTuottaja voisi kyllä tekstittää tuon ihmisem puheista ei saa selvää kun papattaa kuin pilkekone.
- Jarkko ei
Joo. Johan Jarkko ehti naisia huoritella ja muutenkin puhui
heille törkeyksiä. Todellisen herrasmiehen käytöstä?
- on se melkonen päälikkö
Näyttää Jarkko saavan joka paikassa eniten huomiota ja kaikkien sydämet sykkimään.
- JKLJL
Taitaa sinulla olla äitisi kanssa välit poikki! Hyvä Jarkko, pidä itsesi IHMISENÄ!
Jarkko sanoi Extrassa, että tervetuloa puhumaan mistä asiast tahansa. Pk-huoneessa taas valitti ettei yhteistä puheenaihetta löydy toisten kanssa. urheilu on kuulemma suuri puheenaihe,
Kuinka yhdessä päivässä niitä puheenaiheita niin kovasti on?
Niin se mieli muuttuu Eskoseni- sanoi Jarkko
vaikka polkupyörästä, johon Janne Kataja totesi, ooks sää paskanpuhuja.
- My man!
sanoi Jarkko kirjoitti:
vaikka polkupyörästä, johon Janne Kataja totesi, ooks sää paskanpuhuja.
Näin se Jarkko puhuttaa meitä vieläkin, vaikka on jo poistunut talosta, heh.
- siitä
My man! kirjoitti:
Näin se Jarkko puhuttaa meitä vieläkin, vaikka on jo poistunut talosta, heh.
puhe mistä puute!Jarkko itse oli aika kypsä tuohon taloon jäävään porukkaan (eikä ihme) oli mielissään kun pääsi pois!Kaipaan kovasti sunnuntai-iltoihin Kakon juontoja.Vappu on aivan kamala kuten hänen kysymyksensäkkin.Kakko oli sympaattisempi ja fiksumpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011165
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40880- 102858
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37854Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44697Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56688Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s53579- 32570
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r60563- 51511