NYT RIITTI RIITTA!

Että aikuinen ihminen puhuu kun teini HKLn bussissa,(voi vittu että mä sanoin sitä ja vittu tätä)myöhäistä nyt on ruikkuttaa kun te olette äänestänyt näin.Punkki oli parempi vaikka ei ollut minun suosikki.Miksi kanssa äänesti näin,menikö kaikki oikein?
7924
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

..samanlaisia. Sen huomaa täällä palstalla jo näissä mielipiteissä.

Äänestä

mitä ihmettä te täällä vielä itkette? Tää on kilpailu ja punkki on jäänyt radan varteen. Muut jatkaa matkaa ja niitä seurataan. Vitun toopet; TÄÄ ON PELIÄ SAATANAN IDIOOTIT. Jarkon puolesta ei tarvitse enää pelata. Jarkko pelasi itsensä ulos, tyhmä kun oli. Siis;TYHMÄ, eikä viisas kuten itse luuli. Noin surkeaa pelaajaa siellä ei ole tainnut ennen ollakaan.

Punkki EI OLLUT parempi. Punkki oli sovinisti-sika, eikä sitä voi kannattaa muut kuin kaltaisensa.

Äänestä
  • Tämä on tosiaankin peliä, kaikki eivät yksinkertaisesti vaan osaa pelata sitä (vaikka itse luulevat olevansa maailman napoja)...sitten itketään kun joku on pelannut itsensä talosta ulos...

Äänestä

• jos sulla ei oo työpaikkaa,kun näköjään joudat koneella istua päivät ja kirjoitella tota kaunista tekstiäsi. Muista nyt,että kyl maar jotkut apteekit on auki,vaikka farmaseuttien lakko onkin.

Äänestä

• Oletko katkera,ei minua itketä yhtään vaikka Punkki lähti se ei ollut minun suosikki,mutta oli parempi kun rilli juorulija,seläntakanapuhuja.Hyvä juttu että et ole idiootti toope eikä tyhmä,viisaita tarvitaan niin kun sinä olet.Aikuinen nainen toivottaa sinulle oikein hyvää joulunodotusta.KADIfani!

Äänestä

• EI KAIKKI OLE JARKON FANEJA, JOTKA TEILLE VASTAA.

HUOM!!!!!! järjen käyttö sallittu.

Äänestä

meni oikein

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Myös aik.nainen kirjoitti:

Että aikuinen ihminen puhuu kun teini HKLn bussissa,(voi vittu että mä sanoin sitä ja vittu tätä)myöhäistä nyt on ruikkuttaa kun te olette äänestänyt näin.Punkki oli parempi vaikka ei ollut minun suosikki.Miksi kanssa äänesti näin,menikö kaikki oikein?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu