NYT RIITTI RIITTA!

Myös aik.nainen

Että aikuinen ihminen puhuu kun teini HKLn bussissa,(voi vittu että mä sanoin sitä ja vittu tätä)myöhäistä nyt on ruikkuttaa kun te olette äänestänyt näin.Punkki oli parempi vaikka ei ollut minun suosikki.Miksi kanssa äänesti näin,menikö kaikki oikein?

7

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska he itse ovat...

..samanlaisia. Sen huomaa täällä palstalla jo näissä mielipiteissä.

• nää punkki-itkut

mitä ihmettä te täällä vielä itkette? Tää on kilpailu ja punkki on jäänyt radan varteen. Muut jatkaa matkaa ja niitä seurataan. Vitun toopet; TÄÄ ON PELIÄ SAATANAN IDIOOTIT. Jarkon puolesta ei tarvitse enää pelata. Jarkko pelasi itsensä ulos, tyhmä kun oli. Siis;TYHMÄ, eikä viisas kuten itse luuli. Noin surkeaa pelaajaa siellä ei ole tainnut ennen ollakaan.

Punkki EI OLLUT parempi. Punkki oli sovinisti-sika, eikä sitä voi kannattaa muut kuin kaltaisensa.

• oot=)

Tämä on tosiaankin peliä, kaikki eivät yksinkertaisesti vaan osaa pelata sitä (vaikka itse luulevat olevansa maailman napoja)...sitten itketään kun joku on pelannut itsensä talosta ulos...

• ei ihme jos.................

jos sulla ei oo työpaikkaa,kun näköjään joudat koneella istua päivät ja kirjoitella tota kaunista tekstiäsi. Muista nyt,että kyl maar jotkut apteekit on auki,vaikka farmaseuttien lakko onkin.

• myös aik.nainen,,

Oletko katkera,ei minua itketä yhtään vaikka Punkki lähti se ei ollut minun suosikki,mutta oli parempi kun rilli juorulija,seläntakanapuhuja.Hyvä juttu että et ole idiootti toope eikä tyhmä,viisaita tarvitaan niin kun sinä olet.Aikuinen nainen toivottaa sinulle oikein hyvää joulunodotusta.KADIfani!

• En kannata muita kuin Nikoa.

EI KAIKKI OLE JARKON FANEJA, JOTKA TEILLE VASTAA.

HUOM!!!!!! järjen käyttö sallittu.

• meni oikein

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      169
      4111
    2. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      113
      3561
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      248
      3007
    4. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      7
      1739
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      164
      1376
    6. Kuvaa kaivattuasi

Yhdellä kivalla yhdyssanalla. 🥹
      Ikävä
      76
      1275
    7. Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä

Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1161
    8. Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen

Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.
      Kokkola
      63
      961
    9. Mitä vielä

Toivot välillemme ?
      Ikävä
      67
      842
    10. Jos saisit yhden

Asian muuttaa kaivatussasi
      Ikävä
      88