NYT RIITTI RIITTA!

Myös aik.nainen

Että aikuinen ihminen puhuu kun teini HKLn bussissa,(voi vittu että mä sanoin sitä ja vittu tätä)myöhäistä nyt on ruikkuttaa kun te olette äänestänyt näin.Punkki oli parempi vaikka ei ollut minun suosikki.Miksi kanssa äänesti näin,menikö kaikki oikein?

7

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska he itse ovat...

..samanlaisia. Sen huomaa täällä palstalla jo näissä mielipiteissä.

• nää punkki-itkut

mitä ihmettä te täällä vielä itkette? Tää on kilpailu ja punkki on jäänyt radan varteen. Muut jatkaa matkaa ja niitä seurataan. Vitun toopet; TÄÄ ON PELIÄ SAATANAN IDIOOTIT. Jarkon puolesta ei tarvitse enää pelata. Jarkko pelasi itsensä ulos, tyhmä kun oli. Siis;TYHMÄ, eikä viisas kuten itse luuli. Noin surkeaa pelaajaa siellä ei ole tainnut ennen ollakaan.

Punkki EI OLLUT parempi. Punkki oli sovinisti-sika, eikä sitä voi kannattaa muut kuin kaltaisensa.

• oot=)

Tämä on tosiaankin peliä, kaikki eivät yksinkertaisesti vaan osaa pelata sitä (vaikka itse luulevat olevansa maailman napoja)...sitten itketään kun joku on pelannut itsensä talosta ulos...

• ei ihme jos.................

jos sulla ei oo työpaikkaa,kun näköjään joudat koneella istua päivät ja kirjoitella tota kaunista tekstiäsi. Muista nyt,että kyl maar jotkut apteekit on auki,vaikka farmaseuttien lakko onkin.

• myös aik.nainen,,

Oletko katkera,ei minua itketä yhtään vaikka Punkki lähti se ei ollut minun suosikki,mutta oli parempi kun rilli juorulija,seläntakanapuhuja.Hyvä juttu että et ole idiootti toope eikä tyhmä,viisaita tarvitaan niin kun sinä olet.Aikuinen nainen toivottaa sinulle oikein hyvää joulunodotusta.KADIfani!

• En kannata muita kuin Nikoa.

EI KAIKKI OLE JARKON FANEJA, JOTKA TEILLE VASTAA.

HUOM!!!!!! järjen käyttö sallittu.

• meni oikein

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      102
      1196
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      37
      914
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      890
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      868
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      698
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      44
      697
    7. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      70
      625
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      59
      603
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      596
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      52