Lyhyesti:
http://www.adressit.com/tvlupa1
ADRESSI, TV-lupa
8
436
Vastaukset
- helpompi tapa
on äänestää lompakollaan.
Täytä alla oleva television käytön lopettamisilmoitus ja tarkista vielä kirjoittamasi tiedot ja lähetä lomake painamalla 'lähetä'-painiketta:
http://www.tv-maksu.fi/navi1_3.html- täytetty!
:-) TV-luvasta on luovuttu.
Adressi on erittäin hyvä, koska se osoittaa monelle ajattelevalle ihmiselle, että ei ole mielipiteissään yksin, samoin ajattelevia on paljon.
Allekirjoita Adressi... Ja täytä myös lomake, ja pääset TV-luvasta eroon. - jäsenyyttä
täytetty! kirjoitti:
:-) TV-luvasta on luovuttu.
Adressi on erittäin hyvä, koska se osoittaa monelle ajattelevalle ihmiselle, että ei ole mielipiteissään yksin, samoin ajattelevia on paljon.
Allekirjoita Adressi... Ja täytä myös lomake, ja pääset TV-luvasta eroon.Kukaan poliitikko ei näytä pitävän suomensuomalaisten puolta Suomessa.
Minusta tuli juuri uusi Suomalaisuuden Liiton jäsen. - valita huomenna
jäsenyyttä kirjoitti:
Kukaan poliitikko ei näytä pitävän suomensuomalaisten puolta Suomessa.
Minusta tuli juuri uusi Suomalaisuuden Liiton jäsen.uusi puheenjohtaja? Olen varma, että ruotsinkielisten mafia yrittää saada ruotsinmielisen sinnekin johtoon. Silloin loppuu minun jäsenyys.
- tv-luvan poistoa
Olen jo irtisanonut tv-luvan, enkä myöskään katso televisiota!
Sen mahdollisti digi-tv:hen siirtyminen, minulla nimittäin ei ole digi-boxia. Voin vapaasti katsoa videoita ja dvd-ohjelmia, mutta tv-ohjelmista, joita en katso, minun ei tarvitse myöskään maksaa.
Jos nyt luovutaan tv-lupa-maksuista, joudun taas maksamaan tv-lupaa, nyt verojen muodossa!
VASTUSTAN SELLAISTA!
TV ON KUSTANNETTAVA KÄYTTÄJIEN VAROILLA. NIINHÄN KAIKKI MUUKIN PITÄISI TEHDÄ.- Ihmettelevä.
Katsoin tänään tulleen Huomenta Suomen vasta netistä, ja siinä oli Ylen johtajan (Junger?) haastattelu. Nyt tämä mies sanoo, että tv-lupa pitää olla, jos on tv. Ennen digisiirtymää, ja vähän sen jälkeen hän sanoi, että lupa pitää olla, jos pystyy katsomaan tv-lähetyksiä. Miehen olemus oli selvästi hermostunut, eikä ihme, kun lupia on peruttu yli 50 000. On tämä ihme homma, että omissa sanoissaan ei enää pysytä. Vaikka onhan se nähty ennenkin.
Julkinen palvelu pitää tuottaa julkisista varoista eli verovaroista. Valtion budjetista kustannettuna julkisen palvelun viestintä toteutuisi varmasti nykyistä edullisemmin. Valtiovarainministeriö pitäisi siitä kyllä huolen. YLEn rooliin ei sovi maksullisuus.
Nykymuotoinen lupakäytäntö on tullut tiensä päähän, vaikka Jungner ja Sasi sitä vielä epätoivoisesti puolustavatkin.- tavalla
Operaattori Sonera aloittaa tv-lähetykset laajakaistan kautta. MTV3 myy kanavapakettia.
Parhaiten se maksullisuus kävisi, kun ihmiset räätälöisivät tarjonnasta haluamansa kanavat.
Eli siitä maksat mitä katsot.
Asiakkaat saisivat valita katsovatko mitään YLEn kanavia ja jos katsovat niin siitä saisi YLE oman maksuosuutensa.
Seurauksena olisi YLEssä ohejelmien laadun parantuminen... mutta se ei onnistuisi, koska nykyiset YLEn toimittajat ovat saaneet työpaikkansa puolueen jäsenkirjan perusteella eikä ammattitaidon perusteella.
YLEn pitäisi keskittyä vain suomalaiseen ohjelmatuotantoon eikä ulkomaista hömppää ollenkaan. FST:n voisi lopettaa tarpeettomana tai ostakoon sitä "kanavapakettiinsa" ne, jotka sitä haluavat katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490