Maitorekka

Ingman...

18

4446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Ja henkilöautoilija yritti tappaa samalla
      Poliisin!

• stycke

• varten

• stycke
        varten kirjoitti:

laitat tommosia linkkejä tänne jos kerta tuota ei saisi kaikki lukea, itse ruokit täysin mitoin joidenkin hihhulien asiatonta kirjoittelua kaiken moisilla linkeilläsi.

Hei huhuu, pyöriikö maailmasi suomi24:n ympärillä? Voisiko olla että esim. päättäjät lukevat todennäköisemmin Hesaria kuin tätä hiekkalaatikkoa? Kannattaisiko käydä välillä ulkoilemassa? Minä ainakin lähden.

• Am-kuski
        stycke kirjoitti:

Kohta on maitoautoissakin ADR-kilvet auki, kun joku sopiva/väärä voihyvänenaika-tyyppi lukee tämän:
        http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Maitotuotteet happamoittavat maan kalavedet vaarassa/1135232262540

Koulutus mennyt täysin hukkaan? Maito tuotteiden ympäristö haittojen torjuntaan, auttaa "Lohjan KALKKI" eli täytyy varautua nopeaan kalkin saantiin, auttaa myöskin happo onnettomuuksissa on halpa ja hyvä tuote!

• h45

saatiinpa valkea joulu edes tuonne

• kävi kuskille

Kun katsoo kuvista, että missä kunnossa kyseinen auto oli, niin varmasti on pahasti käynyt kuskille, hyttihän oli kymmenen metrin päässä pilarista mikä kuvaa hyvin törmäyksen voimakkuutta. Mihin oli muuten maitoja viemässä, varmasti jäi nyt moni paikka ilman maitoja? Varokaahan pojat, se on pikkujouluaika ja yöunet saattaa jäädä vähiin vaikka selvinpäin oltaisiinkin.

Ja mikäs se törttö oli joka ajoi sen poliisin kumoon? Kaveri ajoi just ohi ja sanoi että ukko oli lentänyt kuin räsynukke mutta käveli kuitenkin omin jaloin lanssiin, että ilmeisesti ei onneksi pahemmin käynyt. Olikohan nyt ihan selvinpäin tuo kuski, olisko ollut joku narkkari, ei kai nyt kukaan selväpäinen onnistu poliisia keilaamaan onnettomuuspaikalla, sehän näkyy varmasti jo sadan metrin päähän?

• kävi kuskille kirjoitti:

Kun katsoo kuvista, että missä kunnossa kyseinen auto oli, niin varmasti on pahasti käynyt kuskille, hyttihän oli kymmenen metrin päässä pilarista mikä kuvaa hyvin törmäyksen voimakkuutta. Mihin oli muuten maitoja viemässä, varmasti jäi nyt moni paikka ilman maitoja? Varokaahan pojat, se on pikkujouluaika ja yöunet saattaa jäädä vähiin vaikka selvinpäin oltaisiinkin.

Ja mikäs se törttö oli joka ajoi sen poliisin kumoon? Kaveri ajoi just ohi ja sanoi että ukko oli lentänyt kuin räsynukke mutta käveli kuitenkin omin jaloin lanssiin, että ilmeisesti ei onneksi pahemmin käynyt. Olikohan nyt ihan selvinpäin tuo kuski, olisko ollut joku narkkari, ei kai nyt kukaan selväpäinen onnistu poliisia keilaamaan onnettomuuspaikalla, sehän näkyy varmasti jo sadan metrin päähän?

oli ensimmäinen reaktio kun näki kuvan kyseisestä autosta. Uutisissa taisivat sanoa että kuljettaja olisi loukkaantunut vakavasti.

Kyllä tuollaiset kuvat pistävät miettimään miten pienestä kaikki voi olla kiinni, ei siitä enää pääse mihinkään. Aiemmin ajatteli vain että ompa tullut pahannäköistä jälkeä ja se siitä, mutta nykyään tuollaisia kuvia nähdessä mieleen hiipii ajatus siitä, että mitäs jos omalle kohdalle sattuu.
        Mutta saatuja kortteja ei kannata pelätä, pelataan tilanne loppuun asti näillä mitä on :)

• Pensakuski
        puukuski kirjoitti:

oli ensimmäinen reaktio kun näki kuvan kyseisestä autosta. Uutisissa taisivat sanoa että kuljettaja olisi loukkaantunut vakavasti.

Kyllä tuollaiset kuvat pistävät miettimään miten pienestä kaikki voi olla kiinni, ei siitä enää pääse mihinkään. Aiemmin ajatteli vain että ompa tullut pahannäköistä jälkeä ja se siitä, mutta nykyään tuollaisia kuvia nähdessä mieleen hiipii ajatus siitä, että mitäs jos omalle kohdalle sattuu.
        Mutta saatuja kortteja ei kannata pelätä, pelataan tilanne loppuun asti näillä mitä on :)

Oli aika totaalisen päreinä koko ajokki. Kajuutan kunnosta päätellen on ilmeisesti sattunut kuskiakin jonkin verran. Paranemisia täytyy vain toivottaa, mitäpä muuta voi.

Tiedä sitten syytä/syitä, mikä turman aiheutti. Eikä tuo varmaan tässä vaiheessa ole ensiarvoisen tärkeääkään.

• tyske

hyvin te vedätte, ei siinä mitään :-) jatkakaa vaan samaan tahtiin kunhan ette sivullisia tapa!

• olisit

itse "vetänyt", wiseguy?

• pari kanssa-apinaa
        olisit kirjoitti:

itse "vetänyt", wiseguy?

mukana hengiltä, kuinka muuten?

• ...

Kun nyt vaan lopetat,ettei satu mitään!!

• valitettavasti menee
        pari kanssa-apinaa kirjoitti:

mukana hengiltä, kuinka muuten?

Itse kun olen joutunut monia kertoja onettomuuspaikoille (miettikää miksi?), niin katsantokanta on vähän erilainen. Kun osuu paikalle, jossa henkilöauto palaa kuin soihtu pylvään vieressä ihmisten kertoessa että kuljettaja on edelleen sisällä mutta häntä ei saatu pois palokuntaa vasta odoteltaessa tai kun iäkäs pyöräilijä pyöräilee kuorma-auton alle, joka toki kaikkensa yrittääkseen väistää pellolle, mutta kuitenkin mennessäsi yrittämään antaa ensiapua huomaat ettei päästä ole enää juuri kuin veriläikkä jljellä... Pistää vieläkin monesti miettimään miten onnekas sitä itse on ollut kun on tuolla tien päällä itseään kolhimatta pärjännyt. Mutta esim. unta vastaan on turha taistella, tarvittaessa nukun sen tunnin pari pommiin hyvällä omalla tunnolla, sekin on parempi kuin kuolla tai tappaa joku toinen.

• vaarallisia

Henkilöautoilijat ne onkin sitten aivan jotain muuta. Ajoi vaatimattomasti poliisin päälle onnettomuuspaikalla. Voi jeesus mikä taitaja.

• varsinainen.

Henkilöautokuskihan paikan päällä varsinaisen näytteen antoi. Kuvastaa nykypäivän ajotaidottomuutta. Loppuu vain polliisit.

• naanaanaanaaa
        vaarallisia kirjoitti:

Henkilöautoilijat ne onkin sitten aivan jotain muuta. Ajoi vaatimattomasti poliisin päälle onnettomuuspaikalla. Voi jeesus mikä taitaja.

muuhun kuin vaihtamaan puheenaihetta?
        Todistitte jälleen tyhmyytenne, ammattilaiset!

• lällätilää
        naanaanaanaaa kirjoitti:

muuhun kuin vaihtamaan puheenaihetta?
        Todistitte jälleen tyhmyytenne, ammattilaiset!

Mitä sitten, jos ei näemmä tarkkailuluokkapohjalta muuta osaa kuin lällättää. Vitun amatööri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe