Istuin aamukahvipöydässä mietteliäänä ja join päivän ensimmäistä kahvikupillista. Nojasin toista kättäni leukaan ja tuijotin mitään näkemättömin silmin pöytäliinan kuvioita.
Olin saanut tietää pari päivää sitten, että mieheni lähtisi YK-joukkoihin Kosovoon. Ensin siitä oli syntynyt iso riita, koska mieheni ei ollut edes kertonut minulle hakeneensa palvelukseen.
Koin, että meillä oli luottamuspula.
Olimme päässeet jonkinlaiseen sopuun asiasta. Ymmärsin toki, että YK-komennuksessa oli hyvätkin puolensa ja tärkein varmaan oli taloudellinen puoli.
Suuttumuksen jälkeen tilalle astui jonkinlainen masennus. Kai se oli ikävää ja huolta mitä aloin kantaa mieheni suhteen. Rakastinhan häntä yli kaiken.
Huokasin ja join kahvin loppuun. Huuhtelin kupin ja laitoin sen tiskialtaaseen.
Kävelin olohuoneeseen ja otin savukkeen askista mennen takapihalle.
Istahdin puutarhatuoliin aurinkoon ja nautin päivän ensimmäisistä savuista ensimmäisten ihanien auringonsäteiden kera.
Minulla oli vapaapäivä, mutta en osannut nauttia joutenolosta, kun päässä pyöri tulevat ajat. Miehen lähtö olisi jo kuukauden päästä.
Havahduin siihen, kun kuulin askelien lähestyvän talomme etupihalta. Askeleet ratisivat soraan.
Talon kulmalta pisti esiin appeni pää.
- Täällähän sitä ollaan. Ajattelinkin jo, että nukutko vielä kun et vastannut ovikelloon.
Hymyilin Laurille, mieheni isälle.
- Kuka sitä nyt vapaataan nukkumiseen tuhlaisi näin kauniina päivänä, sanoin ja heilautin kättäni.
Lauri istahti vastapäätäni ja katseli minua tutkivasti mantelin värisillä silmillään.
Alusta saakka tuo mies oli saanut minussa kulkemaan erinäisiä väreitä pitkin kehoa katseellaan. Olimme tulleet toimeen ensihetkestä saakka. Lauri oli äärettömän hauska, hyvä seuramies tarinoineen.
Lauri oli aina kohdellut minua kunnioittavasti, mutta ajan myötä hän oli alkanut hieman leikitellä kanssani. Pientä flirttiä oli tullut mausteeksi kanssakäymiseemme. En pitänyt sitä pahana koska flirtti oli aina ollut leikkimielistä, ei koskaan mautonta. Mieheni läsnäollessa Lauri oli käyttäytynyt moitteetta.
Mieheni oli tullut isäänsä monessa suhteessa, mutta myöntää täytyi että hän oli isästään kakkospainos. Laurissa oli enemmän maailmanmiehen elkeitä; kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta naista kohtaan.
Juttelimme niitä näitä ja Lauri nousi hetken kuluttua sanoen:
- Menen nyt sitä lämminvesivaraajaa tutkimaan kuten pojan kanssa oli puhe.
Lauri oli luvannut huoltaa boilerimme kuntoon.
- Voi pahus...ehdinkö suihkuun ensin?
- Mene vain, ei tässä hätä ole.
- Ota kahvia keittimestä sillä välin.
Hyppelin yläkertaan ja painuin suihkuhuoneeseen. Riisuin 'Snoopy' -yöpaitani ja katsahdin itseäni peilistä. Vastaan katsoi 24 vuotias punapää. 170 senttiä vartta jossa oli 68 kiloa tavaraa. C-koon rinnat olivat kiinteät ja pystynänniset, haastoivat katsojan taistoon.
Taputin hieman kaartuvaa vatsaani ja rypistin otsaani, lenkkeily oli taas jäänyt vähiin.
Katseeni painui alas, jalkoväliini. Rypistys toistui. Nyt olisi aika päästä karvoista eroon.
Hoidin alapään karvani pois ja yks kaks minusta oli tullut posliini. Sivelin sormenpäillä karvatonta kumpuani. Etusormi hyväili hiljaa vakoa. Oh, miten ihanalta sileä iho tuntuikaan.
Huomasin ajattelevani Lauria alakerrassa ja lähes hätkähdin. Olin muutaman kerran saanut itseni kiinni ajattelemasta appeani. Siinä kai ei ollut mitää pahaa, mutta huomasin myös ajattelevani joskus luvattomia...!
Sormeni painui hitaasti vakoon ja värähdin. Tajusin yht'äkkiä ajattelevani miltä Laurin kosketus tuntuisi. Tuhahdin itselleni ja vedin sormen vaostani.
Väänsin suihkun auki ja pian seisoin ryöppyävän veden alla.
Menin alakertaan ja löysin Laurin lukemasta hakemaansa lehteä takapihalla. Astuin aurinkoon vain shortsit ja t-paita ylläni.
Istahdin tuoliin ja laitoin savukkeen palamaan.
Juttelimme niitä näitä ja osittain keskustelumme kosketteli myös mieheni lähtöä YK-joukkoihin.
Lauri katsoi minua tutkivasti, iski silmää ja sanoi ääni matalana:
- Mitenkähän lienee uskollisuus?
Rypistin otsaani ja olin tiuskaista vastauksen, mutta vedin ensin savut ja sanoin sitten:
- Mitä siitä? Onko ollut jotain puhetta siitä selkäni takana?
Lauri vakavoitui ja sanoi:
- Anteeksi...ei mitään sellaista, huono aihe.
Näin, että Lauri oli aidosti pahoillaan kun oli leikitellyt kanssani moisella asialla.
Pian hän nousi ja sanoi nyt menevänsä hoitamaan homman mitä varten oli tullutkin.
Pari viikkoa kului rauhallisissa merkeissä, joskin minä aloin hermostua yhä enemmän mitä lähemmäksi mieheni lähtö tuli.
Eräänä päivänä mieheni tuli kotiin kantaen melko isohkoa pahvilaatikkoa. Ihmettelin, että minkä vehekeen hän nyt oli rahdannut kotiin.
- Mehu-Maijan. Vastasi mieheni uteluuni.
Mehu-Maija osoittautui rakastelukoneeksi, sellaiseksi minä sen suomensin. Katselin miestäni ihmeissäni ja tajusin, että aihe josta Lauri oli maininnut, oli ollut varmasti puheenaiheena jossain vaiheessa.
Laatikosta löytyi lilan värinen, pientä imuria muistuttava laite. Siinä oli eräänlainen akseli jonka päähän sai kiinnitettyä erlaisia dildoja ja tämä akseli sitten sähköisesti liikkui ylös ja alas. Oikea Love Machine, mikä sen nimikin kuulemma oli.
En aluksi osannut suhtautua asiaan huumorilla ja taisin asian tiimoilta muutaman kärkevän lauseenkin loihtia. Mieheni oli ollut selvästi huolissaan minusta, lähinnä siitä että en alkaisi juosta puutteessa vieraissa vaan minulla olisi kotona tyydyttäjä. Voi miehiä!
Enemmän mieheni varmaan oli laitteesta innoissaan kuin minä. Olin toki nähnyt vastaavia laitteita filmeissä ja kieltämättä moisen laitteen toiminnassa näkeminen oli saanut paikat kostumaan.
Mieheni halusi, että kokeilisin laitetta pian. En itse ollut mitenkään vastaanottavaisella tuulella, mutta päätin tyydyttää mieheni uteliaisuuden.
Eräänä iltana mieheni kasasi laitteen ja katseli sitä pää kallellaan.
- Millaisen vehkeen haluat siihen?
Katselin valikoimaa ja valitsin mustan melko muhkean kalun. Mieheni kiinnitti dildon laitteeseen ja murisi:
- Heti pitää saada mustan miehen melaa.
Istahdin sängyn reunalle ja katselin laitetta. Hivelin dildon ryhmyistä pintaa ja mielikuvitukseni alkoi laukata.
Kumarruin ja nuolaisin dildon terskaa. Tein runkkausliikkeitä ja pyöritin kieltäni terskan ympäri. Mieheni katseli lumoutuneena touhuani.
Pian aloin ottaa dildoa syvemmälle suuhuni. Hamusin johdon päässä olevan kaukosäätimen käteeni ja laitoin laitteen toimimaan. Akseli alkoi liikkua hitaasti eteen ja taakse. Dildo liikkui samaan tahtiin työntyen hitaasti suuhuni ja tullen ulos.
Mieheni katseli palavin silmin toimintaa ja hieroi haarojaan. Näin, että hänellä oli alkanut college-housuissa kalu koveta.
Kävin hieman kylkiasentoon ja lisäsin avistuksen vauhtia masiinaan. Musta kulli upposi suuhuni ja kuola valui suupielestä päiväpeitteelle.
Mieheni polvistui lattialle ja veti minulta shortsit pois. Hän veti sivuun stringini ja päästi ihastuksen huokaisun, kun näki ensi kerran posliinini.
Mieheni painoi päänsä jalkoväliini, levitti sormin häpyhuulet erilleen ja vei kielensä vakooni. Aloin uikuttaa, kun mieheni nuoli pilluani ylhäältä alas unohtamatta lipaista turvonnutta klitoristani.
- Uuuh, olen aivan valmis..., sain sanottua huohotukseni välissä.
- Odotahan..., mieheni sanoi ja siirsi laitteen jalkojeni väliin.
Hän sammutti ensin laitteen ja asetti mustan dildon pilluni huulten väliin. Hitaasti hän työnsi dildoa sisääni. Häpyhuulet avautuivat kun musta kulli alkoi porautua sisääni. Mieheni laittoi masiinan käyntiin ja tekokulli painui litisevään pilluuni alkaen hitaasti tehdä edestakaista liikettä.
Makasin selälläni polvet koukussa ja musta kulli pumppasi herkkää pilluani. Mieheni tuli lähelleni sänkyyn ja tarjosi kovana seisovan kullinsa imettäväkseni. Hotkaisin turpean terskan huulieni väliin ja aloin imeä halulla.
Mieheni lisäsi masiinaan nopeutta ja pian kone nussi minua kiivaaseen tahtiin.
Mieheni nosti t-paitani ylös ja alkoi leipoa rintojani. Hänen munansa souti edestakaisin suussani.
Aloin olla valmis. Dildo möyrysi sisälläni saaden minut värisemään lähestyvän orgasmin kourissa.
- Voih...nyt tulee, sai mieheni sihahdettua ja samassa hänen kullinsa alkoi roiskia spermaa suuhuni.
Hetki vain ja aloin huutaa suoraa huutoa saadessani ensimmäisen koneen tekemän orgasmin.
Aamulla herätessäni, tunsin pitkästä aikaa ihan hyvää mieltä ja oloa. Ehkä tästä mieheni lähdöstä ja poissaolosta selvittäisiin.
Tuli aika, että mieheni nousi Helsinki-Vantaalta koneeseen joka vei hänet luotani kauas pois. Yritin olla rohkea, mutta tirautin kuitenkin muutaman kyyneleen.
Lauri oli saattamassa ja kuskina. Lähdimme kahdestaan ajelemaan takaisin kotiin päin. Matka meni melko hiljaisissa merkeissä vaikka Lauri yrittikin keventää tunnelmaa kaskuillaan.
Kotiportillamme hän puristi reittäni ja sanoi:
- Äkkiä se aika menee, nauti ajasta.
Katsoin Lauria ja hän iski silmää hymyillen.
Pari viikkoa oli mennyt mieheni lähdöstä, kun ensimmäisen kerran alkoi haluttaa ja ajattelin laitetta vaatehuoneessamme yläkerrassa.
Olin jälleen vapaapäivällä. Kävin suihkussa ja itseäni kuivatessa vaatehuoneen peilin ääressä, katseeni osui Love Machineen.
Otin sen esiin ja laitoin valmiiksi. Valitsin tällä kertaa mustan anustapin. Harrastin hyvin vähän anaalia, mutta joskus iski suoranainen himo sitä kohtaan.
Kävin sängylle selälleni makaamaan ja levitin hitaasti reiteni. Hivelin nivusiani ja suljin silmäni. Annoin mielikuvitukseni lentää.
Klitorikseni alkoi turvota ja painelin hyvin hiljaa sitä. Voihkaisin kun kosketukseni tuntui kiihottavalta.
Otin aiemmin käyttämäni mustan dildon ja aloin ottaa sitä suuhuni. Samalla painoin sormeni hitaasti kostuneeseen vakooni.
Välillä käytin syljestä kostunutta dildoa rinnoillani, kovettuneilla nänneilläni. Oih, se tuntui taivaalliselta.
Otin liukuvoidetta ja kätköistäni pienen anustapin. Ensin sivelin sormella liukastetta pepulleni ja painoin sormen hitaasti sisään anukseeni. Liikuttelin sormea hitaasti edestakaisin jotta anukseni alkaisi tottua ylimääräiseen sisällään.
Vein toisenkin sormen sisään ja voihkaisin. Lievä kipu sain minut vain kiihottumaan enemmän.
Voitelin pienemmän anustapin liukuvoiteella ja asetin sen pään reijälleni. Painoin varoen tapin peppuuni, ihanat väreet ravisuttivat kehoani.
Hetken kuluttua käännyin vatsalleni ja asettauduin tyynyjen avulla sellaiseen asentoon, että masiinan anustappi olisi oikealla kohdalla painuakseen sisään peppuuni.
Liu'utin itseäni hitaasti taaksepäin niin kauan kunnes tapin pää kosketti anustani. Hitaasti menin taaksepäin vielä sen verran, että tapin pää painui osin sisääni. Sitten laitoin koneen käyntiin.
Anustappi painui hitaasti syvemmälle ja sai minut voihkimaan. Annoin koneen olla hetken hitaalla jotta mukautuisin liikkeeseen jota tappi sisälläni teki.
Lisäsin hiljaa nopeutta ja tappi alkoi tehdä nopeampaa liikettä. Samalla vein itseäni hitaasti taaksepäin. Tappi alkoi upota syvemmälle peppuuni ja sai minut kiimaan.
Vein käteni alakautta pillulleni ja aloin sivellä klitoristani. Voihkin ja huohotin kiimaisena kuin pahin narttuhutsu.
Yht'äkkiä vain tajusin, että Lauri seisoi makuuhuoneemme ovella ja katseli minua.
Olin niin sekaisin kiimasta ja kaikesta, että en enää välittänyt siinä vaiheessa mistään mitään.
Lauri seisoi paikoillaan ja katseli suoraan peppuvakooni jossa anustappi koneen viemänä nussi anustani. Reidet leväälläni, selkä kaarella otin koneelta peppuuni.
Kiihotuin äärimmilleen, kun appeni seisoi siinä ja tuijotti minua kuin pahaisinta huoraa.
Käänsin pääni niin, että voin katsella häntä samalla kun lisäsin laitteseen nopeutta. Hivutin itseäni vielä hieman taaksepäin ja tappi upposi nyt kokonaan halukkaaseen peppuuni. Voihkin nautinnosta ja katsoin haastavasti Lauria silmiin.
Hän katsoi välillä minua silmiin, mutta katseensa palasi nopeasti takaisin haaroihini.
Laurin kasvot olivat punehtuneet. Hänen kätensä puristeli shortsien etumustaa jonka sai aikaan kovettunut kulli.
Lauri tuli lähemmäs ja istahti sängyn reunalle. Hän nosti kätensä ja laski sen värisevälle pakaralleni. Hän hiveli ihoani ja puristi lihaani hieman. Sitten hän vei sormensa välilihalleni ja paineli hiljaa. Voihkin kiimaisena.
Lauri nousi ja riisui shortsina paljastaen upean seisovan kullinsa. Hän kiersi pääpuoleeni ja tuli polvilleen eteeni. Hän runkkasi kaluaan ja katselin kiimalimasta paljastuvaa terskaa siinä silmieni edessä.
Nousin varovaisesti lievään polviasentoon ja kone jatkoi peppuni panemista. Lauri kävi selälleen makaamaan ja otin hänen kullinsa huulieni väliin. Aloin imeä ja nuolla seisovaa kullia kuin henkeni hädässä. Kädellä tein runkkausliikkeitä samalla, kun kulli upposi yhä syvemmälle suuhuni.
Vetäydyin koneesta ja anustappi pullahti sisältäni. Kävin hajareisin Laurin päälle, tartuin hänen kaluunsa ja ohjasin hänet sisään pilluuni.
Aloin ratsastaa Laurin kullilla samalla, kun hän tarttui heilahteleviin rintoihini ja puserteli niitä halukkaasti.
Nojauduin käsieni varaan ja Lauri tarttui pepustani kiinni alkaen naida minua kiihtyvällä vauhdilla. Hän hamusi huuliensa väliin toisen nännini ja imi voimakkaasti.
- Haluatko peppuun? Lauri kysyi ja pystyin vain nyökkäämään huohotukseltani.
Lauri kääni minut nopeasti selälleni, painoi jalkani koukkuun ja asetti kalunsa anukseni suulle. Paljoa ei tarvinnut varoa sillä tappi oli tehnyt tehtävänsä ja Laurin kulli painui kivutta sisääni.
Lauri alkoi panna minua peppuun rivakasti. Leivoin rintojani kiihkon ottaessa minut yhä enemmän kouriinsa.
Tunsin miten kohta tulisin ja vein käteni väliimme alkaen painella klitoristani. Voihkin ja heittelin päätäni puolelta toiselle lähestyvän orgasmin ensi kuohuissa.
- Kulta...nyt tulee, Lauri sanoin ja painoi kullinsa juurta myöten puppuuni.
Huusin suoraa huutoa, kun orgasmini räjähti vieden minulta lähes tajun.
Tunsin miten Laurin lämmin sperma alkoi tulvia peppuuni. Sain siitä tunteesta kuin bonusorkun.
Kun kaikki oli ohi. Katselimme toisiamme hieman syyllisen oloisena, mutta Lauri otti minut syliinsä ja sanoi:
- Ei syytä huoleen. Se oli niin ihanaa, että en olisi jättänyt sitä väliin mistään hinnasta.
Puolen tunnin kuluttua Lauri alkoi nuolla pilluani uudelleen ja kaikki päättyi toiseen ihanaan rakasteluun. Lauri otti minut takaapäin etupuolelle...!
Appeni otti minut
Love Machine
3
11870
Vastaukset
- westerberg
Kiitos novellista!
Sopii tähän päivään, yksin olen kotona ja haaveilen juuri tuollaosesta..
Äiti ja tytär käyvät minullekin.. - innolla lukenut
lisää tällästä! voisitkos millään kirjottaa ja kertoa sinun ja appesi seikkailuista enemmän!!
Kelpaishan se mullekkin tollainen pano
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?692499Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U842384Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut172120Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä421774Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai851731Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1171687Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2581575Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287251037Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he322984Unelmia Italiassa: Totuus Ralph-pojan kanssa pitkästä ajomatkasta Italiaan
Viime kesän kynnyksellä Kikotin-matkailuauto lähti tien päälle ja matka halki Euroopan kohti Italiaa starttasi. Tämä oli4850