Miten siihen puutarhakerhoon voi liittyä? Ei löydy puhelimesta mitään siihen vihjaavaa..
Puutarhakerho
6
291
Vastaukset
- Pepperonix (ei rekisteröity...
Pitäisi sieltä puhelimesta löytyä. Taisi olla palvelunumeroissa. :> Muista, että sinulla pitää olla Vuodenajat-lisäosa, että voit liittyä puutarhakerhoon. :D
- eihajuaeihajua
Sitä ei löyty palvelunumeroista siellä on vaa: adoptiopalvelu, baarimikko,eläinten kouluttaja, korjaaja,kotiapulainen,lastenhoitaja,löytykeskuksen virkailija......, treppipalvelu,tuholaistorjuja..
Ei ole muita, ja lisäosa on. - Warlicia
eihajuaeihajua kirjoitti:
Sitä ei löyty palvelunumeroista siellä on vaa: adoptiopalvelu, baarimikko,eläinten kouluttaja, korjaaja,kotiapulainen,lastenhoitaja,löytykeskuksen virkailija......, treppipalvelu,tuholaistorjuja..
Ei ole muita, ja lisäosa on...se on joku bugi? Siis onko se vaan yhdellä tontilla vai yleensäkin? Enpä tiedä, kuulostaa aika vaikealta ongelmalta. Jos onglemaa esiintyy vain yhdellä tontilla, kokeile myydä puhelin tai käyttää boolPropin force erroria siihen puhelimeen.
- mcr
eihajuaeihajua kirjoitti:
Ei ole muita, ja lisäosa on.koska mulla kaikkiin palvelunumeroihin ei voi soittaa öisin
Warlicia kirjoitti:
..se on joku bugi? Siis onko se vaan yhdellä tontilla vai yleensäkin? Enpä tiedä, kuulostaa aika vaikealta ongelmalta. Jos onglemaa esiintyy vain yhdellä tontilla, kokeile myydä puhelin tai käyttää boolPropin force erroria siihen puhelimeen.
Jospa yritit soittaa puutarhakerhoon yöaikana ei sillon tule sitä vaihtoehtoa.
- eihajuaeihajua
mcr kirjoitti:
koska mulla kaikkiin palvelunumeroihin ei voi soittaa öisin
Nyt kun soitin päivällä niin toimi :>> Kiitoksia avusta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1622017- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561586Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1761461- 1611399
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075