hännikäinen

puumies

mikä paikka oves lukee helsinki onko totta?stadissako tukki rekkoi?maksaako hyvin vai onko joku kusipää kusettaja? kertokaa ettei tarte kokeillaps.autoja nähty porvoossa,mikkelissä onko muualla?

8

1806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savossahan on ainakin se yksi Hännikäinen. Olikohan punainen Volvo minkä näin tuossa taannoin. No, en tiedä kyseisestä työnantajasta mitään mutta noin yleisesti pohtien tuli mieleen että oliko se Stora-Enso vai UPM joka laajensi hankinta-aluettaan jonnekin Helsingin ympäristöön ja haki kyseiselle alueelle sopimusautoilijoita, niin voisiko olla niitä peruja jonkun Hännikäisen liikkuminen pääkaupunkiseudulla... Siis jos kyseinen autoilija on laajentanut reviiriään Savosta etelään.

• puunenä

kaveri oli siellä töissä joskusn.2v.ainakin sanoi et tilit tulee,oli silloin 5 autoa toimii mäntyharjulla,mikkelissä.juvalla,pieksämäellä.mutta ei ota kuulemma tumpeloita duuniin.sillä on kova pula kuskeista. osaaville maksaa hyvin.mut vaikee päästä.

• Nuori ja kokematon
        puunenä kirjoitti:

kaveri oli siellä töissä joskusn.2v.ainakin sanoi et tilit tulee,oli silloin 5 autoa toimii mäntyharjulla,mikkelissä.juvalla,pieksämäellä.mutta ei ota kuulemma tumpeloita duuniin.sillä on kova pula kuskeista. osaaville maksaa hyvin.mut vaikee päästä.

Sorakuski pääsee duuniin niin...
        Kuskit ei vaan pysy sillä!

• veivaja
        puunenä kirjoitti:

onko totta? joku on ollut siellä jopa 7vuotta duunissa useimmat meistä ollu vuosia jopa minäkin mut huonot lähtee.kun eivät pärjää rima on aika korkeella.kiteytetystiälä pyri jos et osaa tai et ole nopee oppii pääsee sinne tumpelotkin.jos on oikee asenne.eikä niitä autoja seiso vielä kuski pulan takia.......

• tuli

Sellainen vaan tuli kielelle et kaikille niitä liikenne lupia ei pitäis myöntää.Siitä historiasta vielä et KÄVIN OLIN LÄHIN EN KOSKAAN MENE TAKAISIN.

• On ehkä turhan

Kova suustaan mutta kunhan pitää puolensa niin senkin kans pärjää.

• puumies

Mistä jarppa tiedät tunnetko sen?onko suun soittaja vai sanansa pitäjä?meniskö vai ei sille töihin en vielä ole päättäny pula kuskeista sillä on ite sanoi!!!!!!luulen osaavani ne työt sit sillä ois kämppä tarjolla.on tähän asti ollut ihan ok.

• Enkä kehu

Meitä on moneksi, niin isäntiä kuin kuskeja. Jos taidat puunajon niin eikun töihin vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe