Tää on nyt tässä

Nainen 45

Mikä tässä mahtaa vaivata,kun ei mikää oikein kiinnosta.Ei työ,ei parisuhde,ei mikään.Olen 45v nainen ja päätellyt että elämä on kai sit tässä.
Eläkettä odotellessa...kai mennään sitten
Onko kenelläkään hyviä neuvoja,miten pääsis taas kiinni vauhdista?

12

1002

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokkaamaan.....

Vitsi vitsinä, vaikka voishan sekin tietty auttaa.

Mulla on hieman samoja oireita, lievää masista ja nyt vielä kuumeessa hikoilen pedissä. Mä kuitenkin luulen, et tää menee ohi ihan itekseen kunhan vuosi vaihtuu ja ilmat alkaa kirkastuun. Ja jos ei niin sitten vaan keksitään jotain mielekästä puuhaa, murheet unohtuu :)

• jannu-huoleton

varmaan se on sitä että on mukamas jo kaikki koettu ja nähty..mutta saat vielä huomata sen että,vielä on kesää jäljellä,vielä tulee kauniita päiviä..jne

mietin usein miksi naisilla on tylsää tai muuten vaikeaa eikä mikään kiinnosta...lohdutuk seksi voin sanoa että meilä miehillä on ihan samat mietteet,ei siihen varmaan mitään lääkettä ole koskaan keksitty mutta jos ajattelet voisiko asiat olla ehkä huonosti tai huonommin,niin saa monesti huomata että voi.

tee jotain repäisevää,irti arjesta,perskutarallaa..:)hymyä huuleen ja huuda tuuleen..

• Silja K

Kossu voi auttaa. Vaikka huonohan se neuvoksi on.

• itsetunto

täysin hukassa. en halua lähteä kotoa minnekkään sillä olen aivan varma että ihmiset tuijottaa mua vaan sen takia että olen jo niin vanha ja rupsahtanut.täytän 44v.(sairaslomalla jo 6kk)mietin aamusta iltaan miten helvetissä saisin vanhan loisteen edes hippasen takaisin elämääni, sitä miettiessäni sitten mussutan jos jotakin herkkuja yö kaudet, kun en untakaan saa.hmm. niin masennusta kyllä, apuakin saanut, vaan ei tunnu auttavan tähän helvetin esikartanoon valmistautumista.totta, saattaa olla että olen liian pinnallinen ihminen, eroisin siitä pinnallisuudesta ilomielin jos vain tietäisin miten.minulle on huomauteltu jo jonkin aikaa siitä että sä oot jo niin vanha. enkä ole sitä edes aikaisemmin itse huomannut ja nyt siitä on tullut varsinanen riesa joka vie kaiken muun mennessään.eikä tää oo itsesääliä vaan ihan sitä itteään, realiteettia.voisko joku potkasta mut takaisin elävien kirjoihin =)

• Minä täytän 45 maanantaina, ja ei se nyt ollut tässä vaan edessä - se elämä. Eläkeikään on 20 vuotta ja siihen mahtuu jos vaikka mitä. Mitähän sitä keksisi - no otin pienen projektin koko n ½ hehtaaria ja siitä pitäisi tehdä luomoava puutarha. Sitten voi 20vuoden päästä jäädä eläkkeelle ja muuttaa sinne pitsihuvilaan "Vanajan rannalle".

• elämä on niin ihanaa

kuule sulla varmaan on tarpeetoman emännän tauti,oletko tottunut olemaan perheen passari ja porukka ei enään tarvitse palveluitasi niin kovasti.Mutta nythän se elämä vasta alkaa,perhdy vain omiin unelmiin ja haluihin passaa ja hemmotele itseäsi.Vaadi huomiota itsellesi,puolisoltasi ja muilta olet tärkeä ihminen ja vailla vertaansa.tee kaikkea mikä innostaa ja on mukavantuntuista,vaikka vaan omienajatusten kanssa sohvalla löhöten,kyllä se kevätkin tulee ja elo on aina vaan ihanampaa

• Hei haloo - kyllä nykyajan naiset ei paapo ei passaa. Minä olen tehnyt selväksi että en ole kyökkipiika ja se pitää. Kyllä perhe pysyy pystyssä vaikka äitee ei ole aivan pullantuoksuinen ja saa sitä pakastepullaakin laiskan äidin malliin pitopöytään.

• tauti....

Hauskasti ilmaistu, totista tottahan se toisille kuitenkin on :D

• höh!
        Saaraliisa kirjoitti:

Hei haloo - kyllä nykyajan naiset ei paapo ei passaa. Minä olen tehnyt selväksi että en ole kyökkipiika ja se pitää. Kyllä perhe pysyy pystyssä vaikka äitee ei ole aivan pullantuoksuinen ja saa sitä pakastepullaakin laiskan äidin malliin pitopöytään.

Jos SINÄ olet tehnyt selväksi jotain, ei se tarkoita että kaikki toimivat sinun tavallasi. Minä en haluaisi elää sinun kaltaisesi kanssa. Haiskahdat joustamattomalta....

• tytsi43

Tuttuja tuntemuksia,geeliä on käytetty JO 3 vuotta,olo parani,tuli uutta VIRTAA,uskalsin rikkoa rajoja ja toteutin esim.tanssikurssille menon ja laulutunnit.Tuntuu että avasin ittelleni ihan uuden kirjan.Hyvä ikä joka ikä sanotaan mutta itse koen että kaikesta huolimatta elän nyt elämäni parhainta aikaa.JES!

• ap.kirj.

kaikille neuvoista ! Hyvää Joulua!

• MyNicki

kun aikansa katselee, olise sit mitä oli.

Vaihda ympäristöä, se piristää.. tuo matkassa paljon uutta :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe