Tupakka maistuu pahalta

Tyttö17

Oon jo jonkin aikaa yrittänyt opetella tupakointia, se vaan ei oikein ala onnistua,poskisavut maistuu edelleen yhtä pahalle kun ekaani polttaessa,suussa on sit kauan paha maku, ja henkeen vetäminen alkaa aina yskittämään.

Poltan 5-6 röökiä päivässä, enempää en pysty, mutta se ei vaan ala maistumaan yhtään paremmalta, joten kertokaahan, oisko mitään helpompaa tapaa oppia nauttimaan tupakista.

31

6493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai vitunko väliä ,

      sun keuhkot ..........

    • zaaauuuu

      mitä vittua sie oot oikeen tekemäs? tupakka on vaa riesa kun jää koukkuun....

    • huoli?

      Minä en halua neuvoa ketään, mutta kehoitan jokaista ottamaan asioista selvää ja pohtimaan sen perusteella asiaa omalta kannaltaan ja tekemään sen itselle järkevimmän päätöksen. Tämä pätee kaikkiin itseensä liittyviin asioihin.

    • Kovasti ihmettelen!

      "Oon jo jonkin aikaa yrittänyt opetella tupakointia, se vaan ei oikein ala onnistua,poskisavut maistuu edelleen yhtä pahalle kun ekaani polttaessa,suussa on sit kauan paha maku, ja henkeen vetäminen alkaa aina yskittämään."

      Miksi pitäisi opetella moinen viheliäinen tapa, joka tulee kalliiksi ja vie lopulta terveyden? Monet yrittävät päästä tupakasta eroon, mutta eivät onnistu kerran koukkuun jäätyään.

      • Tyttö 17

        Enhän mä oo aikonutkaan alkaa putkipolttajaks, vaan silloin tällöin poltella kavereiden seuraks, en mä ainakaan siihen tunnu kovin helposti koukkuun jäävän, kohta kuukauden oon poltellu muutaman päivässä, ja joka kerta se maistuu yhtä kuvottavalta, kertaakaan ei oo oikeasti tehny mieli tupakkaa, ja välissä on ollu päiviä, etten oo pottanu yhtään, eikä todellakaan oo mitään himoo sillonkaan tullu.
        Pitää kai kohta uskoo, ettei tupakinpoltto oo mun juttu.


      • Tuhlata rahat
        Tyttö 17 kirjoitti:

        Enhän mä oo aikonutkaan alkaa putkipolttajaks, vaan silloin tällöin poltella kavereiden seuraks, en mä ainakaan siihen tunnu kovin helposti koukkuun jäävän, kohta kuukauden oon poltellu muutaman päivässä, ja joka kerta se maistuu yhtä kuvottavalta, kertaakaan ei oo oikeasti tehny mieli tupakkaa, ja välissä on ollu päiviä, etten oo pottanu yhtään, eikä todellakaan oo mitään himoo sillonkaan tullu.
        Pitää kai kohta uskoo, ettei tupakinpoltto oo mun juttu.

        Käy ennemmin vaikka risteilyllä, kun tuhoat omaa elämää.
        Lopetin 5vuotta sitten itse.
        Ne rahat mitkä säästän menen. 2 kertaa vuodessa milloin mihinkin maahan. Helmikuussa lennän Floridaan 2 viikoksi


      • teinix.,,.,k
        Tuhlata rahat kirjoitti:

        Käy ennemmin vaikka risteilyllä, kun tuhoat omaa elämää.
        Lopetin 5vuotta sitten itse.
        Ne rahat mitkä säästän menen. 2 kertaa vuodessa milloin mihinkin maahan. Helmikuussa lennän Floridaan 2 viikoksi

        Opettelet vetämään henkeen, niin ettei se enää yskitä. Sen jälkeen alkaa tekemään tupakkaa mieli, eikä tupakka enää maistu yhtään pahalta. Kaikki oppivat polttamaan jos haluavat


      • Aikuinen mies
        teinix.,,.,k kirjoitti:

        Opettelet vetämään henkeen, niin ettei se enää yskitä. Sen jälkeen alkaa tekemään tupakkaa mieli, eikä tupakka enää maistu yhtään pahalta. Kaikki oppivat polttamaan jos haluavat

        Kyllä tupakointi on nykyään luusereitten ja jollain tavalla huono-osaisten puuhaa.

        Pysy tyttö17 moisesta paheesta erossa! Tupakoinnin opetteluun ei kummoisia hengenlahjoja tarvita. Jos tuntuu, että sen ansiosta saisit joltain taholta arvostusta, niin se on kyllä sellaista arvostusta, jota et todellisuudessa kaipaa lainkaan. Jos tätä on vaikeata ymmärtää tällä hetkellä, niin ymmärrät sen kyllä kunhan ikää ja viisautta kertyy.


      • karbidi
        Aikuinen mies kirjoitti:

        Kyllä tupakointi on nykyään luusereitten ja jollain tavalla huono-osaisten puuhaa.

        Pysy tyttö17 moisesta paheesta erossa! Tupakoinnin opetteluun ei kummoisia hengenlahjoja tarvita. Jos tuntuu, että sen ansiosta saisit joltain taholta arvostusta, niin se on kyllä sellaista arvostusta, jota et todellisuudessa kaipaa lainkaan. Jos tätä on vaikeata ymmärtää tällä hetkellä, niin ymmärrät sen kyllä kunhan ikää ja viisautta kertyy.

        yllättäen retkahtaa ja sit monasti toivo onkin jo heitetty. Moon ny 57 ja vasta paar vuotta sitte iski sepelvaltimotauti, tupakan tähen. Onneks pelkkä pallolaajennus autto!

        Tyhmä kun olin jatkoin senkin jälkeen viel tupakointii jonhii aikaa, mut sit lopetin ja rupesin pistään rahnaa lasipurkkiin joka päivä.

        Nyt on kiva kattella jo muutamassa kuukaudessa kertynyttä 650:ttä egee!

        N



        ykysellä Sun 5/vrk tahdilla ei hirveesti hintaa kerry, mut asia, mikä on iha taattu, hetken perästä Sää sen taidon kyl opit ja määrä lisääntyy jatkuvasti!

        Jollet mua usko, ni kysele vanhemmilta tupakoijilta ja rupee laskeen, mitäkaikkee Sää voisit niillä kaikilla rahnoilla tehä, sikäli, ku et sit joudu ennenaikaseen hautaan tahi Meikun syöpätaloon sytostaatti- ja sädehoitoon, jotka ovat aika rankkoja hoitoja iästä riippumatta.

        Nyt ku viel pystyt, ni jätä koko homma. Sitäpaitti onha paljo coolimpaa olla polttamatta, ku tavan takii röökata muitten mukana!

        Sää voit mailata mulle, tekis hyvää yrittää pelastaa ees yks ihminen tupakan kiroilta! Tosin en käy hirveen usein palstoilla mut kerta viikkoon ainaskii, terkuin karbidi.


    • Tyttö 17

      Oon ollu polttamatta viime perjantaista asti, aski meni tyhjäks perjantaina, enkä ostanu uutta, kun ajattelin, etten viitsi joululomalla polttaa, mut maanantaina,jouluaattona siis, iltapäivällä, melko tarkkaan 3vrk viimesestä röökistä, mulle tuli ihan järjetön tupakintuska, keuhkoissa ja vatsassa nipisteli ja pää oli kipee, oisin polttanu varmasti, jos ois ollu röökii, mut kun ei ollu, oltiin porukoitten kanssa joulunvietos mökillä, ne ei polta, eikä lähitienoillakaan ollu auki olevaa kauppaa yms. Joten ajattelin, että kyllä tämä tästä, mut sama todella v..mäinen olo jatku vielä joulupäivänäkin.
      Mut eilen tapaninpäivänä se oli sit kadonnu kokonaan, olo oli parempi kun aikoihin. No, nythän ainakin tiedän, miltä tupakoitsijasta tuntuu, kun joutuu oleen polttamatta.

      • smoker

        tolleselt se tuntuu ja sit ku saa taas tupakkaa ni olo parenee=) oOotkos nyt sitten jo ostanu uuden askin?=)


      • Tyttö 17
        smoker kirjoitti:

        tolleselt se tuntuu ja sit ku saa taas tupakkaa ni olo parenee=) oOotkos nyt sitten jo ostanu uuden askin?=)

        Enpä oo ostanu, ja ainakin toistaseks en aio poltellakaan, senverran ikäväntuntuista touhua-;


      • Jeux

        Jos asiat ovat kertomallasi tavalla, niin "pakkolakko" oli kovasti terveellinen opetus sinulle. Ilmeisesti et luullut olevasi tupakan koukussa, mutta niin vain oli käynyt sen pahasta mausta huolimatta. Tupakointi on helppo aloittaa "kokeiluna", jonka voi lopettaa milloin vaan, saattaa moni ajatella. Tupakoinnin lopettaminen voi olla todella tuskaista, vaikka sen haluaisikin lopettaa. Siksi olisi viisasta olla aloittamatta koko pahetta.

        Suomessa on luultavasti kymmeniä tuhansia tupakoitsijoita, jotka nyt vuoden vaihtuessa päättävät taas kerran lopettaa tupakoinnin, mutta vain pieni osa heistä onnistuu lopetuksessaan.


      • karbidi

        Olen 57v. Vasta 5 kk ilman tupakkaa, vaikka sepelvaltimotauti iski 2 vuotta sitten. Selvisin pallolaajennuksella. Mutta nyt Champixin avulla päässy eroon niistä saatanan valkeista ruskeepäisistä pötkilöistä !

        Oletko koskaan lukenut tai kuullut puhuttavan huumausaineista? Heroiini on eräs koukuttavimmista ja vaarallisimmista.

        Mutta tiesitkö sen, että tupakkaan voi jäädä kuoukkuun jopa heroiinia helpommin, eikä vierottautuminenkaan ole monellekaan juuri sen helpompaa, eli liki mahdotonta!

        Elikkä, jos vielä pystyt olemaan polttamatta, niin ole! Sillä se on kaiken ikäisten tuntemieni ihmisten mielestä paljon coolimpaa, kuin tupakointi.

        Tiesitkö myös sen, että tupakointi pilaa muutamassa vuodessa ihosi ja kasvosi!

        Ja jonkinajan kuluttua poltat vääjäämättä jo askin päivässä.

        Äkkipäätä laskettuna se tekee ainaskin 15000 mummoa vuodessa!

        Ja tässä vasta murto-osa tupakan haitoista.

        Eli jos vielä olet pystynyt olemaan polttamatta, niin hyvä, ellet, niin tee kaikkesi lopettamisen eteen. Lue mun aikaisempia kirjuutksia lääkehoidosta, tai mitä tahansa, mutta älä rupea tupakoimaan, please!


      • nti kesäheinä
        karbidi kirjoitti:

        Olen 57v. Vasta 5 kk ilman tupakkaa, vaikka sepelvaltimotauti iski 2 vuotta sitten. Selvisin pallolaajennuksella. Mutta nyt Champixin avulla päässy eroon niistä saatanan valkeista ruskeepäisistä pötkilöistä !

        Oletko koskaan lukenut tai kuullut puhuttavan huumausaineista? Heroiini on eräs koukuttavimmista ja vaarallisimmista.

        Mutta tiesitkö sen, että tupakkaan voi jäädä kuoukkuun jopa heroiinia helpommin, eikä vierottautuminenkaan ole monellekaan juuri sen helpompaa, eli liki mahdotonta!

        Elikkä, jos vielä pystyt olemaan polttamatta, niin ole! Sillä se on kaiken ikäisten tuntemieni ihmisten mielestä paljon coolimpaa, kuin tupakointi.

        Tiesitkö myös sen, että tupakointi pilaa muutamassa vuodessa ihosi ja kasvosi!

        Ja jonkinajan kuluttua poltat vääjäämättä jo askin päivässä.

        Äkkipäätä laskettuna se tekee ainaskin 15000 mummoa vuodessa!

        Ja tässä vasta murto-osa tupakan haitoista.

        Eli jos vielä olet pystynyt olemaan polttamatta, niin hyvä, ellet, niin tee kaikkesi lopettamisen eteen. Lue mun aikaisempia kirjuutksia lääkehoidosta, tai mitä tahansa, mutta älä rupea tupakoimaan, please!

        polttamisen aloitettuani just tota miten jotkut pystyy polttaa askillisen tai enemminki päiväs..nyt ku oon puol vutta polttanu ni mul menee 15 savuketta päiväs ja kyl mulki se askillinen palaa jonkun ajan pääst..tai siis tarvin sen et pysyn skarppin..on siintä savukkeesta tullu mullu sellane antoisa hetki ja jaksan taas seuraavaan savukkeeseen asti.


      • Ninsuli__:,-.
        nti kesäheinä kirjoitti:

        polttamisen aloitettuani just tota miten jotkut pystyy polttaa askillisen tai enemminki päiväs..nyt ku oon puol vutta polttanu ni mul menee 15 savuketta päiväs ja kyl mulki se askillinen palaa jonkun ajan pääst..tai siis tarvin sen et pysyn skarppin..on siintä savukkeesta tullu mullu sellane antoisa hetki ja jaksan taas seuraavaan savukkeeseen asti.

        Samaa mieltä nti kesäheinän kanssa, kyl polttamisen oppii helposti. Ite polttanu joku 4 kk ja nautin jokaisesta tupakasta.


      • nti kesäheinä
        Ninsuli__:,-. kirjoitti:

        Samaa mieltä nti kesäheinän kanssa, kyl polttamisen oppii helposti. Ite polttanu joku 4 kk ja nautin jokaisesta tupakasta.

        Ninsuli nautinnoksi se muuttuu..tupakka maistuu hyvältä ja tietty se tunne mikä tulee, huomaa et tarvitsee tupakkaa..niin se vaan menee..mitenkään ketään tupakoimaan kannustamalla..se vaan on jokaisen oma asia polttaaks vai ei..mä vaan halusin kokeilla et opinko tupakasta nauttimaan ja ny ku oon ni en kyl lopeta..mä pidän tupakoinnista ja vanhemmilleki sanoin et teidän on totuttava vaan siihen et mä poltan..kumpikaa ei polta ja siintähän tietyst tuli huutia alkuun, alkavat jo kyl tottua ja toivat jopa kartonkin savukkeita laivaristeilyltä:).


      • karbidi
        nti kesäheinä kirjoitti:

        Ninsuli nautinnoksi se muuttuu..tupakka maistuu hyvältä ja tietty se tunne mikä tulee, huomaa et tarvitsee tupakkaa..niin se vaan menee..mitenkään ketään tupakoimaan kannustamalla..se vaan on jokaisen oma asia polttaaks vai ei..mä vaan halusin kokeilla et opinko tupakasta nauttimaan ja ny ku oon ni en kyl lopeta..mä pidän tupakoinnista ja vanhemmilleki sanoin et teidän on totuttava vaan siihen et mä poltan..kumpikaa ei polta ja siintähän tietyst tuli huutia alkuun, alkavat jo kyl tottua ja toivat jopa kartonkin savukkeita laivaristeilyltä:).

        ja jossain vaiheessa jotkut polttaa vähintään 3 (kolme), jollei enemmänki/vrk !

        Mitä maksaa, miltä näyttää nuoren keuhkot otopsiassa?

        Aivan hirveiltä, oon kattellu kuvia; ei mitään yhtäläisyyksii terveitten keyhkojen kaa !

        pist lopettaen, jos viel pystyt kykeneen !!!


      • fiatjeps
        nti kesäheinä kirjoitti:

        Ninsuli nautinnoksi se muuttuu..tupakka maistuu hyvältä ja tietty se tunne mikä tulee, huomaa et tarvitsee tupakkaa..niin se vaan menee..mitenkään ketään tupakoimaan kannustamalla..se vaan on jokaisen oma asia polttaaks vai ei..mä vaan halusin kokeilla et opinko tupakasta nauttimaan ja ny ku oon ni en kyl lopeta..mä pidän tupakoinnista ja vanhemmilleki sanoin et teidän on totuttava vaan siihen et mä poltan..kumpikaa ei polta ja siintähän tietyst tuli huutia alkuun, alkavat jo kyl tottua ja toivat jopa kartonkin savukkeita laivaristeilyltä:).

        olen nyt 18v, lopetin kun yskin verta ja kärsin päivittäin ahdistavaa oloa rinnassa, johtuu siitä että tupaka närästää ja hankaloittaa siten oloa. myös ruokatorven läppävian sain lienee savun ärsyttämänä ja se aiheutti muun muassa vatsaoireita joista olen jo vuoden kärsinyt. poltin 5-7 vuorokaudessa. nyt kuukausi ilman. vatsaoireet ovat pitkälti korjautuneet. korkeaa verenpainetta en ole uskaltanu edes ajatellakaan käydä tarkastamassa. mutta hajuaisti on jo vähän palannut. suosittelen lämpimästi polttamaan paljon niin pääsette nauttimaan myös vastaavista ongelmista paljon nopeammin ^^


      • nti kesäheinä
        karbidi kirjoitti:

        ja jossain vaiheessa jotkut polttaa vähintään 3 (kolme), jollei enemmänki/vrk !

        Mitä maksaa, miltä näyttää nuoren keuhkot otopsiassa?

        Aivan hirveiltä, oon kattellu kuvia; ei mitään yhtäläisyyksii terveitten keyhkojen kaa !

        pist lopettaen, jos viel pystyt kykeneen !!!

        olis mulleki jo vaikeeta eikä mul oo motivaatiota ja halua lopettaa..täytyy kyl sanoa et ei sekää hieno tunne ku huomasin olevan tupakasta riippuvainen, mut oma on valinta..se vaan on ku kello et ny pitää taas päästä röökille..toi kolme askillista on paljon..mut nopeemmin se munki nikotiinikello käy mitä kauemmin poltan, sen oon huomannu..


      • oma tarina

        Usko vanhempia ja kokeneempia. Itse olen 64-v ja 5:des päivä ilman tupakkaa ja alkoa.

        Se kolmas päivä onkin vaikein ja silloin useimmat sortuu. Nyt särkee päätä, mutta sehän korjautuu, lääkkeellä.

        Sen voin sanoa, että eka päivä meni hyvin, toinen oli jo taistelua ja se kolmas- ja neljäs päivä vaikeimmat molempien nautintoaineiden suhteen.

        Olin vain päättänyt, että molemmat yht`aikaa, sillä jos juo, niin väistämättä tekee mieli polttaa.

        Itsekkin nuorena kokeiluni jälkeen uskoin, että en koskaan tule riippuvaiseksi moisista aineista, kunnes 35-vuotiaana sattui sellaista, että aloin "opetella" käyttää molempia.

        Kyllähän nuo oppi, mutta miten päästä eroon. Se onkin jo vaikeampi juttu. Yritystä on ollut usein, mutta se kolmannen päivän helvetti murtaa kaiken.

        En tiedä, onnistunko nytkään, mutta kaikki tapahtuneet negatiiviset asiat olen kertaillut mielessäni useaan kertaan.

        Ja entäs se paha haju, joka löyhkää tupakoijasta. Silloin sen huomasin, kun itse en polttanut. Vaatteetkin on kaikki pestävä päälystakista lähtien.

        Kehittele itsellesi todellakin säästämis himo mieluummin. Itselleni tilaan ensiviikolla jo kasvojen puhdistuksen ja aijon hellitellä muutoinkin päätöksen pitämisen myötä.

        Johonkinhan ne rahat on tuhlattava...ha, ha, haa..


    • nti kesäheinä

      säännöllistä tupakointia vain ja henkeen vetämisen opettelet niin kyl säkin opit tupakasta nauttimaan, jos tupakoitsijaksi haluat..mä oon sun ikäinen ja kesäkuussa aloin polttaa, alkuun oli huippausta ko henkeen aloin vetää (nykysi huippausta jos en oo päässy vähään aikaan sauhuille, tai ajatukset alkaa karata ja tulee tupakki mieleen). poltan ja nautin tupakasta tupakoitsijana. sen oon huomannu et ahneemmin olen alkanu vetää henkeen ja kauemmin pidän savua kehkoissani ja varmaan se siitäkin viellä muuttuu. veljen vaimo sanoki et sujuvasti sä poltat ja taitaa niksatki olla sulle jo tuttuja.mun mielest tpakointi on liikaa vainottu nautinto:(.

      • ...

        Nimimerkki "nti kesäheinä" lienee tupakkateollisuuden alttarille menetetty henkilö, mutta miksi houkuttelet muita pahuuden teille?


      • Ninsuli__:,-.

        Kyllä mustaki on tullu jo riippuvainen. En polta yleensä kuin max. 10 röökiä päivässä, ja olen myös alkanut odottaa koska oikein pääsis taas röökille. Aamulla heti kun on heränny on pakko päästä tupakalle, hirveet niksat=) Olen myös alkanut pitämään savua pidempään keuhkoissa sekä imemään hanakammin ihanan nikotiini piikin toivossa=)


      • röökaaja
        Ninsuli__:,-. kirjoitti:

        Kyllä mustaki on tullu jo riippuvainen. En polta yleensä kuin max. 10 röökiä päivässä, ja olen myös alkanut odottaa koska oikein pääsis taas röökille. Aamulla heti kun on heränny on pakko päästä tupakalle, hirveet niksat=) Olen myös alkanut pitämään savua pidempään keuhkoissa sekä imemään hanakammin ihanan nikotiini piikin toivossa=)

        Olen polttanut pari vuotta, mutta aika vähän, yleensä alle 15 päivässä. En ole koukussa, mutta silti on kiva käydä välillä röökillä. Olen huomannut, että jos päivän aikana polttaa säännöllisesti tunnin välein, tulee siitä isommat niksat kuin esim. baari-illan ketjupolttamisesta.

        Huimausta on nykyään tosi hankala enää saada, pitäisi olla varmaan vuorokausi polttamatta. Mutta se on jo niin pitkä aika että tulee pää kipeäksi ja hikoiluttaa, eli on oikeasti huono olo ja röökin tarvitseekin heti. Yleensä en sellaista tietenkään edes kokeile.

        Jos haluaa hieman sankempaa savua, kannattaa pitää röökiä syvemmällä suussa, jotta savun sekaan ei tule ylimääräistä raikasta ilmaa. Aina on hyvä pitää sauhut keuhkoissa mahdollisimman pitkään. Yksi keino on myös katkaista röökin filtteristä puolet pois, jotta savu on täyteläisempää. Ja olen itse huomannut, että minulla on ollut sellainen imemistyyli että röökiä suusta pois ottaessani on osa savusta karannut taivaan tuuliin. Sitä vain on vaikeaa huomata. Nyt olenkin tarkkana, että kun imu päättyy, vedän vauhdilla ilmaa suuhun ettei yksikään savuhiukkanen pääse karkuun käymättä ensin keuhkoissa :D (ja saa tietty viipyä siellä mahdollisimman pitkään ;)


      • Maistuu``
        röökaaja kirjoitti:

        Olen polttanut pari vuotta, mutta aika vähän, yleensä alle 15 päivässä. En ole koukussa, mutta silti on kiva käydä välillä röökillä. Olen huomannut, että jos päivän aikana polttaa säännöllisesti tunnin välein, tulee siitä isommat niksat kuin esim. baari-illan ketjupolttamisesta.

        Huimausta on nykyään tosi hankala enää saada, pitäisi olla varmaan vuorokausi polttamatta. Mutta se on jo niin pitkä aika että tulee pää kipeäksi ja hikoiluttaa, eli on oikeasti huono olo ja röökin tarvitseekin heti. Yleensä en sellaista tietenkään edes kokeile.

        Jos haluaa hieman sankempaa savua, kannattaa pitää röökiä syvemmällä suussa, jotta savun sekaan ei tule ylimääräistä raikasta ilmaa. Aina on hyvä pitää sauhut keuhkoissa mahdollisimman pitkään. Yksi keino on myös katkaista röökin filtteristä puolet pois, jotta savu on täyteläisempää. Ja olen itse huomannut, että minulla on ollut sellainen imemistyyli että röökiä suusta pois ottaessani on osa savusta karannut taivaan tuuliin. Sitä vain on vaikeaa huomata. Nyt olenkin tarkkana, että kun imu päättyy, vedän vauhdilla ilmaa suuhun ettei yksikään savuhiukkanen pääse karkuun käymättä ensin keuhkoissa :D (ja saa tietty viipyä siellä mahdollisimman pitkään ;)

        `Tupakka on hyvää varsinki heti aamusta viskin kanssa


      • karbidi
        Maistuu`` kirjoitti:

        `Tupakka on hyvää varsinki heti aamusta viskin kanssa

        nuoret tupakkaa ihannoivat (sikäli, kus oisitte hengissä) 30 tai 20 vuojen, ehkä aiemminnii, perästä haastaa samanmoisella suulla.

        Kyllä on takuuvarmasti ääni muuttunnu kellossa ja itekukin tekis paljon, jos pääsis paheestansa eroon.

        Itteni ehin turmella, mut jos ees ennenaikasesti kuolevan neuvot auttas?


      • polttamaton
        röökaaja kirjoitti:

        Olen polttanut pari vuotta, mutta aika vähän, yleensä alle 15 päivässä. En ole koukussa, mutta silti on kiva käydä välillä röökillä. Olen huomannut, että jos päivän aikana polttaa säännöllisesti tunnin välein, tulee siitä isommat niksat kuin esim. baari-illan ketjupolttamisesta.

        Huimausta on nykyään tosi hankala enää saada, pitäisi olla varmaan vuorokausi polttamatta. Mutta se on jo niin pitkä aika että tulee pää kipeäksi ja hikoiluttaa, eli on oikeasti huono olo ja röökin tarvitseekin heti. Yleensä en sellaista tietenkään edes kokeile.

        Jos haluaa hieman sankempaa savua, kannattaa pitää röökiä syvemmällä suussa, jotta savun sekaan ei tule ylimääräistä raikasta ilmaa. Aina on hyvä pitää sauhut keuhkoissa mahdollisimman pitkään. Yksi keino on myös katkaista röökin filtteristä puolet pois, jotta savu on täyteläisempää. Ja olen itse huomannut, että minulla on ollut sellainen imemistyyli että röökiä suusta pois ottaessani on osa savusta karannut taivaan tuuliin. Sitä vain on vaikeaa huomata. Nyt olenkin tarkkana, että kun imu päättyy, vedän vauhdilla ilmaa suuhun ettei yksikään savuhiukkanen pääse karkuun käymättä ensin keuhkoissa :D (ja saa tietty viipyä siellä mahdollisimman pitkään ;)

        Röökaaja kirjoittaa:

        "Olen polttanut pari vuotta, mutta aika vähän, yleensä alle 15 päivässä. En ole koukussa, mutta silti on kiva käydä välillä röökillä. Olen huomannut, että jos päivän aikana polttaa säännöllisesti tunnin välein, tulee siitä isommat niksat kuin esim. baari-illan ketjupolttamisesta.

        Huimausta on nykyään tosi hankala enää saada, pitäisi olla varmaan vuorokausi polttamatta. Mutta se on jo niin pitkä aika että tulee pää kipeäksi ja hikoiluttaa, eli on oikeasti huono olo ja röökin tarvitseekin heti. Yleensä en sellaista tietenkään edes kokeile. "

        Olet siis koukussa! Eka kappaleessa kerrot, että et ole koukussa, mutta toisessa kappaleessa myönnät olevasi: "Mutta se on jo niin pitkä aika että tulee pää kipeäksi ja hikoiluttaa, eli on oikeasti huono olo ja röökin tarvitseekin heti."

        Minäkin tunnen joitakin henkilöitä, joilla on aivan sama ja valheellinen logiikka eli puhe ja käyttäytyminen ovat ristiriidassa keskenään.


    • siiiis????

      haha mikä idiootti, "YRittää aloittaa tupakoinnin" mitä hittoo???

    • Kokemusta rutosti

      Eihän tupakka miltään hyvää olekaan maultaan, mutta röökaaminen tuntuu niin älyttömän mukavalta.

      • savukemies

        Niin. Ei savukkeita polteta maun vuoksi, siihen on kehitetty sikarit ja piiput. Mutta eihän nekään maistu hyvälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe