triton empire beach resort

Mitä uskoa?

Löysin seuraavan tekstin toiselta keskutelupalstalta. Aiemmin täällä on ko paikkaa kehuttu, mikähän menee oikein, olen reissun juuri varannut, en vielä maksanut - vaihdanko hotellia? Olen vähän lyhentänyt tekstiä.

"olimme Triton empire beach hotellissa marraskuun 2007 alussa.
Hotellia mainostetaan kolmen tähden hotellina, mutta oikea taso on **- tai jopa yksi tähti.
Mitä tulee hotellin rantaan, niin koska Triton empire ja triton empire inn hotellit käyttävät samaa rantaa, niin aurinkotuolista tai patjasta on turha uneksia aamuyhdeksän jälkeen, ne on loppu, ja tilaakaan ei rannalla juurikaan ole (se on jotakuinkin täytetty aurinkotuolein). Merisiilejä on rannalla oman snorkailututkimuksen perusteella vasta 'syvempänä' Altaiden vesi ei ollut ainakaan marraskuun alussa lämmitettyä, joten merivesi oli lämpimämpää kuin altaiden vesi. Altaat ovat myös melko syviä (matala pää 135cm ja syvä 165cm).
Mitä hotelliin tulee, niin siinä on jonkin verran moittimista - wc-pytty ei vetänyt pökäleitä edes pois (paperit roskakoreihin joissa ei ollut edes kantta -> hajuongelma vaikka päivittäin tyhjennettiinkin), tämä todettiin 2:ssa huoneessa joita seurueemme käytti, sama ongelma molemmissa. Hotellilla ei ole pyyhkeitä tarpeeksi, joten joka päivä pyyhkeet vietiin pois, mutta tilalle ei saatu yhtään pyyhettä. Useiden puheluiden ja respassakäyntien jälkeen saattoi tulla yksi pyyhe. Rannalla pyyhkeitä ei pesty tiettävästi lainkaan, vain kuivattiin ja viikattiin, ei mikään iloinen yllätys. Mitä all inclusiveen tulee, niin buffetti oli melko suppea joskin ruoka oli ihan ok makuista Jos nyt varaisin matkaa, niin valitsisin jonkin toisen hotellin.

Muutama kohta mietitytti? Onko muilla kokemuksia ko hotellista. Uima-altaat? Mulla 2 alle 10 v lasta mukana eikä kumpaakaan pohjaa jos allas noin syvä. Lämmitettyä allasta ainakin finnamatkojen esite lupasi. Pyyhkeet? Pitäähän niitä kaikille omat saada suihkua varten. Eikö Egyptissä saa vetää papereita pöntöstä kuten Kreikassa? Kiitos, jos joku muukin valaisee asiaa.

6

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ollut kyseisessä hotellissa kaksi kertaa, viimeeksi marraskuun puolessa välissä. Pyyhkeitä oli ainakin meidän seurueella jokaislle ja vaihdettiin joka päivä jos oli tarvetta. Huoneeni oli lähellä rantaa ja näin kun henkilökunta vei joka ilta rantapyyhkeitä kärryllä pesuu (ilmeisesti) ja aamulla toivat ne takaisin rannalle.Uima-altaita on kaksi syvempää ja lasten-allas on erikseen, nyt marraskuussa kyllä vesi ei ollut lämmitettyä, vuosi sitten oli lämmitetty, varmaankin talvella vesi on lämmitetty. Ainakin meidän huoneessa paperit sai laittaa pönttöön ja ei kukaan muukaan puhunut ettei paperia saisi laittaa pönttöön, kuulostaa aika oudolta tuollainen asia. Minä ainakin viihdyin kyseisessä hotellissa, ruoka oli kohtalaista ja sitä oli riittävästi, eihän se mitään gurmee ruokaa ollut, mutta ihan syötävää. Voisin mennä vielä kolmannenkin kerran, henkilökunta on ystävällistä ja auttavaista.

      • Triton Empireen

        Suunnittelen jo matkaa. Miten tuo marraskuu ilmojen suhteen soveltuu auringonpalvojalle?
        Tarkeneeko? Illat kai viileitä?
        Ekaa kertaa sinnepäin suunnitelmia.
        Olisi kiva kuulla millaiset oli säät marraskuulla, ja muukin tieto hotellista ja sen rannasta kiinnostaa! kiitän!


      • Triton Empireen kirjoitti:

        Suunnittelen jo matkaa. Miten tuo marraskuu ilmojen suhteen soveltuu auringonpalvojalle?
        Tarkeneeko? Illat kai viileitä?
        Ekaa kertaa sinnepäin suunnitelmia.
        Olisi kiva kuulla millaiset oli säät marraskuulla, ja muukin tieto hotellista ja sen rannasta kiinnostaa! kiitän!

        Kyllä tarkenee ja aurinko paistaa, tuulista saattaa olla ja illat on viileitä, kannattaa varata pitkä hihasta vaatetta iltaa varten. Hurgadassa sataa erittäin harvoin, ei välttämättä edes joka vuosi. Hotelin hiekka ranta on hyvä, se syvenee pikku hiljaa, syvemmällä on korallia, itse harrastan snorklausta tuli lähes joka päivä käytyä snorklailemassa. Merivesi on lämmintä ja vesi on kirkasta. Itse kyllä tykkäsin kyseisestä hotellista, tietysti joku toinen voi olla erimieltä.


      • osaatko
        jale.1 kirjoitti:

        Kyllä tarkenee ja aurinko paistaa, tuulista saattaa olla ja illat on viileitä, kannattaa varata pitkä hihasta vaatetta iltaa varten. Hurgadassa sataa erittäin harvoin, ei välttämättä edes joka vuosi. Hotelin hiekka ranta on hyvä, se syvenee pikku hiljaa, syvemmällä on korallia, itse harrastan snorklausta tuli lähes joka päivä käytyä snorklailemassa. Merivesi on lämmintä ja vesi on kirkasta. Itse kyllä tykkäsin kyseisestä hotellista, tietysti joku toinen voi olla erimieltä.

        sanoa miten on noiden aurinkotuolien laita rannalla ja uima-altaalla. pitääkö syöksyä suden lailla aamulla niitä varaamaan? ollaan tuonne kanssa lähdössä ja ollaan aikamoisia auringonpalvojia.

        mites kahden viikon lomailuun? kyllästyykö ai-sapuskaan vai malttaako tuolla syödä koko ajan. kun sen jo kotimaassa maksaa, olisi vähän rahanhaaskuuta sitten käydä muualla.

        oliko tallelokerot huoneessa vai respassa? olen nähnyt väitettävän molempia? entäs huoneet? voiko iltasella nauttia merinäköalasta viinilasin kanssa? siis minne on parvekkeet? voiko edes viinejä tuoda sinne huoneeseen ai-hoidolla?

        entäs nuo merisiilit? mukana 10 v poika joka painaa päätä pahkaa minne vaan.


      • osaatko kirjoitti:

        sanoa miten on noiden aurinkotuolien laita rannalla ja uima-altaalla. pitääkö syöksyä suden lailla aamulla niitä varaamaan? ollaan tuonne kanssa lähdössä ja ollaan aikamoisia auringonpalvojia.

        mites kahden viikon lomailuun? kyllästyykö ai-sapuskaan vai malttaako tuolla syödä koko ajan. kun sen jo kotimaassa maksaa, olisi vähän rahanhaaskuuta sitten käydä muualla.

        oliko tallelokerot huoneessa vai respassa? olen nähnyt väitettävän molempia? entäs huoneet? voiko iltasella nauttia merinäköalasta viinilasin kanssa? siis minne on parvekkeet? voiko edes viinejä tuoda sinne huoneeseen ai-hoidolla?

        entäs nuo merisiilit? mukana 10 v poika joka painaa päätä pahkaa minne vaan.

        Aurinkotuoleista on kyllä kova kysyntä, kannattaa viedä aamupalalle mennessä pyyhe tuolille ja näin varata se itselleen. Ruokailuun kyllä kahdessa viikossa tahtoo kyllästyä, mutta onhan joka aterialla muutamaa eri vaihtoehtoja mitä voi valita, me söimme päivällisen muutaman kerran lähellä olevassa ravintolassa. Tallelokerot on respassa. Huoneissa on laattalattia, ne on yksinkertaisesti sisustettu ja ne ovat aika pienet, tosin olen nähnyt vain kahden hengen huoneita, jos teillä on isompi huone niin siintä en tiedä. Hotelli rakennuksia on kolme ja parveke/terassi voi olla joko merelle tai sisäpihalle päin. Viiniä voi halutessaan kyllä viedä huoneeseen, viiniä myydään hotellin myymälässä joka on respan vieressä. Merisiilejä on, mutta ne ovat kyllä syvällä, katselin niitä snorklaillessa, oli siinä vettä varmaankin pari metriä.


    • Triton Empire Beach

      Oltiin maaliskuussa 2007.
      Wc toimi ihan niin kuin Suomessakin ja paperit meni veden mukana. Missään ei sanottu ettei paperia saisi laittaa pönttöön.
      Tritonissa saatiin pyyhkeitä huoneeseen ihan tarpeeksi, meitä oli 4 henkeä ja parhaimmillaan oli 4 isoa pyyhettä ja 2 pienempää kylpypyyhettä sekä käsipyyhkeet. Niitä ei saa viedä rannalle tai altaalle.
      Meidän siellä ollessa hotellin omat rantapyyhkeet olivat...siinä kunnossa että käytimme niitä kerran.
      Aurinkovuoteet olivat kyllä varatut klo 9 aikoihin mutta aina sieltä jostain paikan sai. Altaalla oli muovisia vuoteita, niistä osa oli valitettavasti rikki.
      Ruoka - A I - oli ihan ok mutta ei niin vaihtelevaa kuin joissakin muissa hotelleissa. Viini ei kuulunut tuohon A I -pakettiin eikä jäätelö. Se mitä ostettiin, kuitattiin huoneen laskuun, myös siinä hotellin minimarketissa, ja maksettiin kotiinlähtöpäivää edeltävänä iltana.

      Kahden altaan vesi oli tuolloin lämmitettyä, pieni lastenallas ja sitten tuo mistä avauksessasi oli, eli jos lapsesi eivät vielä osaa uida niin saat pitää silmällä todella. Toisaalta eihän sitä tiedä vaikka oppisivat uimaan, meillä oppi kunnolla sukeltamaan ed. kevään Egyptinmatkalla.
      Henkilökunta oli todella mukavaa ja lapsiystävällistä, ja leikkitäditkin, vaikkeivat suomea puhuneetkaan, taisivat olla venäläisiä mutta kyllä se pingis ja jalkapallo ja muut pelit sujuivat ihan kansainvälisissä porukoissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      260
      1775
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      280
      1742
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1730
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1565
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1453
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      53
      1261
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      292
      1242
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1227
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe