Kun lataan tuolta esim hiuksia, kun siellä on yhdelle hiusmallille satatuhattamiljoonaa (hieman liioiteltu) erilaista värisävyä niin täytyykö ne aina ladata jokainen värisävy erikseen vai onko siihen joku jippo miten saa ladattua ne kaikki kerralla? Apua kaipaan :(
XM sims 2
6
746
Vastaukset
- mimmi*
ei tietääkseni ole sellaista mahdollisuutta :/ en ole aivan varma, mutta ainakin 92% varma...
Pitää varmaan ladata kaikki yksitellen, ainakin mä joudun.
P.s.s. Peggysims2 pitää nykyään rekisteröityä- tomppaJr
Kiiti, mutta mitä tuo peggysims2 tähän liittyy?
:o tomppaJr kirjoitti:
Kiiti, mutta mitä tuo peggysims2 tähän liittyy?
:okunhan kerroin jos se on lempi paikkasi. mun ainakin.
- tomppaJr
viveca87 kirjoitti:
kunhan kerroin jos se on lempi paikkasi. mun ainakin.
En ole, enkä tule ikinä, enkä kskaan lataamaan enkä purkamaan sieltä mitään. PISTE! (ja vielä vähemmän kun sinne pitää nykyään rekisteröityä)
- tomppaJr
Ihania viestiotsikkoja: mm.. hnn Öö..... noh tööt. Oli vaan pakko ilmoittaa. Nyt huomasin, että muillakin kuin minulla on ongelmia otsikoiden keksimisessä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105