Eli pukki toi koko ukkolaumalle otsikon kaltaisen pelikonsolin. En ole itse seurannut alaa taas vuosiin niin tarvitsisin hieman vinkkejä "varmusskopio pelaamiseen". Eli mitenkä tänä päivänä homma hoituu? Jossakin modchip.com:issa oli näemmä ilmoitus että päivittävät dvd aseman firmwaren ja se on siinä(live ominaisuudet ehkä menevät mutta eipä tuolla edelliselläkään kukaan perheestämme liveä pelannut).
Kannattaako siis softamodaus vaiko jonkun mod-piirin asennuttaminen fyysisesti?
En oikein saanut tolkkua aiheesta kun yritin surffailla niin josko joku nokkelampi neuvoisi miten homma kannattaisi hoitaa.
Kiitos jo etukäteen mahd.vastauksista ja oikein hyvää ja rauhallista joulun jatkoa.
t: Isä Joe
XBOX360 elite modaus?
Isä Joe
1
1151
Vastaukset
eli siis varmuuskopiota olisi tarkotus pelata? sillon kannattaa ottaa modpiiri.comiin yhteyttä jos ei aikaisempaa modaus kokemusta ole. itse olen vanhaan boxiini asentanut smartxx modpiirin ja 360kovelevyn avannut ja tiedostoja koneelta siirtänyt (lähinnä Halo 2 modeja). Fimewire on kans hyvä vaihtoehto jos haluaa poltettuja pelejä pelata, mutta sitten tulee taas banni vaara jos livessä (netissä) aiot pelata. kun sitä fimewireä pitäisi kokoajan päivitellä ja silleen. mutta kato modpiiri.com ja sieltä löytyy apua
t. Xbox 360 Modder
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181088
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271778- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44629
- 49589
- 26584