"tuntoja"

jukka

Parin päivän takaa sairaalasta.Menin hakemaan uni ongelmiin "apuva"No lekurin eka kysymys oli meneeköhän nää pillerit oikeeseen osoitteeseen,mitä v.....a?Olin liian usein "ruinaamassa" tabuja.(elikkä teenkö bisnestä näillä nappuloilla)Ei oo totta,viisi vuotta oon tarvinnut ko. lääkkeet,nyt sitten epäilemään,jos sattuu ottamaan "yhenyli"!!!!!!VIssii luuli "dosentti" otetaan jätkä haltuun heti.NO hetken keskusteltiin,sitten hokas ai sulla on "ongelma"EI helvetti tämäkin vieläOlisin vain tarvinnut hengityksen helpotukseen predisolia,ja vähän unihiekkaa,ei riitä pelkkä kova tuuli!Mullakin on näitä paineita todellla kovasti!mutta,kai se pitää kääntyy sinne psykiatrian puoleen!

11

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro meille

      tämä porukka tukee sano minun sanoneen.
      mikä mättää?

      • jukka

        Mikäkö mättää.Lue aijempia minun kirjoituksia,sieltä selviää MIKÄ MÄTTÄÄ!


    • No oli sulla kyllä lääkärireissu;)
      Mä olisin varmaan sanonut tohtorille, että tietääkö arvon tohtori paljoko näistä saisi katukaupassa kun tahtoo kieltämättä olla matti kukkarossa, että olisko omakohtasta kokemusta. En olis malttanut pitää suuta kii. (Olen hirvee I know)

      Ei mutta tosiasiassa lähisukulaiseni on sairastanut monia vuosia paniikkihäiriötä ja saanut kohtaukseen 2mg diapamia. No ennen riitti kun vei resptin uusittavaksi, mutta nyt piti käydä lääkärin juttusilla kun oli uusi kandi tullu arvauskeskukseen ja se määräsi suoraan psykiatrille:)

      No ei kait siinä sukulaiseni sano, kyllä hän jutella voi jos joku vain jaksaa kuunnella;)))

      En tiedä nyttemin onko hän sitten saanut lääkitystä, hope so:)

      Mä olen ittekkin kärsinyt unettomuuseta ja saanut siihen lääkkeitä, mutta itse olen havainnut hyväks i lämpimän maidon ja vaikka lihiksen hyvällä täytteellä ja 2 peittoa ja ikkuna auki;) Avokki meinaa kyllä öisin paleltua, mutta ku herää sinisenä ja näkee mun tuhisevan niin käy sulkemassa sen...

      Mukavaa Perjantai-illan jatkoa;)

      • Ira¤

        lääkäri kirjoitti heti 100kpl Tenoxia,sanoi että on
        paljon pahempi kärsiä unettomuudesta,tervarista ei meinaa saada edes 30kpl.


    • lukaiseppa

      Neil Hardwickin kirja - HULLUN LAILLA --
      JA sivulla 151-152,arvaas mitä!
      terveisin nimimerkki: kokenut

    • Elisama

      Nykyään on kiristetty tuota valvontaa niin ettei ne lääkärit sitä ilkeyttään tee.
      Jotkut lääkkeet on tosi tarkassa valvonnassa.

      • kiristetty on............

        Kun astmalääkettä hain apteekista, niin oli kova tentti, paljonko kuluu yms...vaikka olin yli viikon ollut ilman lääkettä; joten liian tiheästä ostamisesta ei ollut kyse. Ja tyttö selitti, että kela on tiukentanut kontrolliaan - en kyllä ymmärrä, kun eihän astmalääkkeet ole edes ns. vaarallisia. Vaarallisempaa on, ellei niitä ole kotona.

        Sama kävi unihiekka-reseptin kanssa. Vein uusittavaksi ennen pyhiä terkkariin, kun 2 kpl oli vielä jäljellä. Niin sain reseptin takaisin, saatesanoilla " ei uusita vielä " ........joten, tässä on nyt reilu viikko taisteltu kadoksissa olleen nukkumatin kanssa...........ei ymmärrä ei....mikähän on seuraavat saatesanat kun alkuviikosta vien reseptin uudelleen ?


      • Ira¤
        kiristetty on............ kirjoitti:

        Kun astmalääkettä hain apteekista, niin oli kova tentti, paljonko kuluu yms...vaikka olin yli viikon ollut ilman lääkettä; joten liian tiheästä ostamisesta ei ollut kyse. Ja tyttö selitti, että kela on tiukentanut kontrolliaan - en kyllä ymmärrä, kun eihän astmalääkkeet ole edes ns. vaarallisia. Vaarallisempaa on, ellei niitä ole kotona.

        Sama kävi unihiekka-reseptin kanssa. Vein uusittavaksi ennen pyhiä terkkariin, kun 2 kpl oli vielä jäljellä. Niin sain reseptin takaisin, saatesanoilla " ei uusita vielä " ........joten, tässä on nyt reilu viikko taisteltu kadoksissa olleen nukkumatin kanssa...........ei ymmärrä ei....mikähän on seuraavat saatesanat kun alkuviikosta vien reseptin uudelleen ?

        yli kontrollointi,joa kyseessä 30kpl reseptikin,niin sitähän saa olla uusimassa joka kuukausi,ja vielä
        pahempi ellei uusita.


      • eipä
        kiristetty on............ kirjoitti:

        Kun astmalääkettä hain apteekista, niin oli kova tentti, paljonko kuluu yms...vaikka olin yli viikon ollut ilman lääkettä; joten liian tiheästä ostamisesta ei ollut kyse. Ja tyttö selitti, että kela on tiukentanut kontrolliaan - en kyllä ymmärrä, kun eihän astmalääkkeet ole edes ns. vaarallisia. Vaarallisempaa on, ellei niitä ole kotona.

        Sama kävi unihiekka-reseptin kanssa. Vein uusittavaksi ennen pyhiä terkkariin, kun 2 kpl oli vielä jäljellä. Niin sain reseptin takaisin, saatesanoilla " ei uusita vielä " ........joten, tässä on nyt reilu viikko taisteltu kadoksissa olleen nukkumatin kanssa...........ei ymmärrä ei....mikähän on seuraavat saatesanat kun alkuviikosta vien reseptin uudelleen ?

        tarvitse olla jatkuvasti uusimassa reseptiä!


      • Ei käytäntöä
        eipä kirjoitti:

        tarvitse olla jatkuvasti uusimassa reseptiä!

        Tiedoksesi, yleensä uni-, tai rauhoittaville lääkkeille ei kirjoiteta itroitua lääkemääräystä. Vai turhautuneisuuttasiko täällä puskahuutelet?


      • jukka
        eipä kirjoitti:

        tarvitse olla jatkuvasti uusimassa reseptiä!

        kaikki tänne nyt!Onko "itellä"kokemusta ko.asiasta?TÄH?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe