Huomenna sairaalaan....

Jaa tästä se nyt sittenmin alkaa...
Alkaa jännittämään.
Tähän ikään en ole koskaan ennen ollut sairaalaan osastolla potilaana, mutta kertahan se on ensimmäinenkin.
Tuleekohan siellä pitkäksi aika, ja mitähän viihdykkeitä sinne ottaisi mukaan.
Onkoha Töölössä esimerkiksi kirjastoa tai jotain jossa vois lukia vaikka lehtiä? Jos joku olis sattunu käymään.
Kanttiini näkyy olevan kiinni ,voi argh.
Ja tupakointi näky olevan kiellettyä, no saavat lekurit hoitaa mua pihalta käsin;)
Sallin kyllä itselleni hermosavut;)

Nyt aamiaiselle eli kahvi ja korppu;)

20

1467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ira¤

      minä en ollut kun 2 päivää syöpäklinikalla lukemista
      otin mukaan.Pian siellä aika kuluu,jos saat mukavan
      vierustoverin niin aika rientää siivillä.Onnea leikkaukseen,mene onnella.

    • marliisi54

      saanut olla kun.olet välttynyt sairaalareissuilta.
      Mutta älä jännitä,kyllä Sinusta hyvä huoli siellä pidetään. Ota henkilökohtaiset hygieniatarvikkeet mukaasi, lukemista aikasi kuluksi,tosin kaikissa sairaaloissa taitaa olla myöskin kirjasto josta saa lainata lukemista.
      Ota mukaasi optimistinen asenne ja tahto parantua.
      Onnea matkaasi.

    • Bloody Mary

      Ole huoleti,Töölön sairaalaan on keskitetty koko Suomen alueen sarkoomatapaukset,olet siis menossa juuri oikeaan paikkaan. Monet kerrat olen mennyt paikan ohi,ja mitä tiedän hoito ja ammattitaitoa on huippuluokkaa.
      Onnea matkaan,ota positiivisuus ja sitkeys mukaan.

      • työmatkani vie

        ohi Töölön sairaalan ja huomaan jo pihan puista ja kivistä että hyvin siellä ihmisiä hoidetaan.


      • Bloody Mary
        työmatkani vie kirjoitti:

        ohi Töölön sairaalan ja huomaan jo pihan puista ja kivistä että hyvin siellä ihmisiä hoidetaan.

        Maailma on pieni ja etenkin kävely on hyvä peruskunnon ylläpitäjä, voinnin mukaan.


      • tietää

        sairaalan ohi mentyäsi että siellä on hoito ja ammattitaito huippuluokkaa?


      • Bloody Mary
        tietää kirjoitti:

        sairaalan ohi mentyäsi että siellä on hoito ja ammattitaito huippuluokkaa?

        Kuinka sinä et tiedä Töölön mainetta, sinne keskitetään koko Suomen alueelta vaikeammat tapaukset, tiettyjä esim. luutuumoreita tai sarkoomia hoidetaan vain Töölössä.


    • mumsku

      Minulla on kokemusta useammastakin sairaala reissusta,mutta Töölön sairaalasa en ole ollut potilaana.Olen kyllä useastikkin vieraillut siellä sukulaisiani katsomassa.Muistan,että siskoni oli 6.hengen huoneessa,että juttu kaverin varmaan löydät.Telkkarikin oli huoneessa ja myös käytävällä aulassa ja lehtiä myös selailtavaksi.Ja muistan,että sisko juoksi tupakalla ,siellä eka kerroksessa oli ovi kadulle päin ulos,siellä ne savutteli.Samoin sairaalan edessä oli penkkejä istua tupakalla,ainakin kesällä.Siskoni manaili iltaisin,kun ovet oli lukittu,että täytyi muistaa laittaa jotain oven väliin,ettei jää tupakka reissulla pihalle.Onneksi en itse polta,olisin joka ainoassa sairaalassa eksynyt ja jäänyt yöntunneiksi ulos harhailemaan!
      Niin,se huominen ilta saattaa tuntua pitkältä,kun ei ole vielä mitään toimenpiteitä.Sitten kun hoidot alkaa,aika meneekin jo nopeammin.Toivotan sinulle onnea mukaan!

      • nuuskamuikkunen`

        Minäkin olin ollut koko ikäni terve viime kevääseen asti. Kauhistutti sairaalaan toisten armoille joutuminen, kun olen aina ollut sitä mieltä, etten muitten apua tarvitse. Olen myös hyvin varauksellinen ja haluan pitää oman reviirini. Jännitin monta päivää ennen leikkausta. Mutta hups vain, kun astuin sairaalan ovesta sisään, tuli tunne kuin olisi mennyt lentokoneeseen: tapahtuu mitä tapahtuu, itse ei voi tehdä mitään, vaan kaikki on kapteenin, tässä tapauksessa kirurgin, käsissä. Aina sitä vaan kummasti sopeutuu eri tilanteisiin.


    • On se jännää, itse olen ollut sairaalassa töissä niin just tasan tarkkaan tiedän miten rutiinit menee, mutta nyt kun menen potilaan asemaan niin maha kovalla ja hermostuneisuus näkyy naurun purskahduksina kuin oisin seonnut;)
      Vaikutan idiootilta;)
      Mutta saunasta tulin ja aamulla pakkaan ja hyppään junaan. rasittavaa tuo 500km hoitomatka mutta mitä ei pelastusken eteen tekisi.Ja tärkeintä on hyvä hoito;)

      • jukka

        PITKĨVIESTI TAISI HÄVITÄ MATKALLA TÄNNE!JOKOHAN NE ON OTTANUT HALTUUN YKSITYISELÄMÄMÄN!


    • Raspikurkku

      ne sairaalat. Meinaan tulin juuri yhdestä. No se oli vaan treveyskeskus kun piti käydä antibioottitiputuksessa. Huomenaamuna tulee kotisairaanhoito tiputtamaan lisää ja tekee sitä kolme kertaa päivässä neljän päivän ajan sitten siirrytään tabletteihin. Iski nimttäin ruusu jalkaan ja on todella kipeä. Näköjään kun syövästä pääsee eroon niin uusia haasteita riittää jotta matkanteko ei kävisi yksitoikkoiseksi.
      Jos sinulla on 500km junamatkaa niin lähtöpaikka on varmaan jossain Kannus-Kokkola-linjalla.

      • No kyllä sinuakin koetellaan. Ei voi muuta sanoa. Itselläni ei ole ollu ruusu kokemusta, mutta hoitanut olen niin tiedän että se on KIPEÄ!
        Kun tuosta selviät niin haet ruusu pöydälle, sinisen.
        Se on hyvä tuo kotisairaanhoito niin ei tarvi sairaaloissa hypätä, koti on sydämeni ja äsnkyni on palatsini;)


    • Elisama

      Varmaan jännittää en yhtään ihmettele.
      Muistaakseni on kirjasto.
      Onhan se outoa olla välillä toisellakin puolella joitosuhdetta.
      Voimia ja kärsivällisyyttä sinulle sinne.

    • Elisama

      Varmaan jännittää en yhtään ihmettele.
      Muistaakseni on kirjasto.
      Onhan se outoa olla välillä toisellakin puolella joitosuhdetta.
      Voimia ja kärsivällisyyttä sinulle sinne.

    • Elisama

      Varmaankin jännittää en yhtään ihmettele.
      Muistaakseni on kirjasto.
      Onhan se outoa olla välillä toisellakin puolella joitosuhdetta.
      Voimia ja kärsivällisyyttä sinulle sinne.

      • jäädä

        elisamalla "levypäälle"!!


      • Elisama
        jäädä kirjoitti:

        elisamalla "levypäälle"!!

        No niin jäi, mutta onneksi ei ollut keittolevy kuutosella. Olisi muuten kämppä kärähtänyt.
        Totta puhuen tämä rakkinen näytti ettei viestin lähetys onnistunut. Yritin aina uudestaan ja sitten tulikin triplaten.
        Nytkin on jotain hankalaa kun olen yrittänyt yli 2 tuntia ja nyt vasta pääsin.
        En tiedä miten onnistuu jatko tässä touhussa.


      • Elisama
        Elisama kirjoitti:

        No niin jäi, mutta onneksi ei ollut keittolevy kuutosella. Olisi muuten kämppä kärähtänyt.
        Totta puhuen tämä rakkinen näytti ettei viestin lähetys onnistunut. Yritin aina uudestaan ja sitten tulikin triplaten.
        Nytkin on jotain hankalaa kun olen yrittänyt yli 2 tuntia ja nyt vasta pääsin.
        En tiedä miten onnistuu jatko tässä touhussa.

        Lensin ulos palstalta heti kun sain painettua lähetä.
        Vajaa puoli tuntia sitten pääsin takaisin ja vasta 2min sitten ilmestyi koneelleni tuo viestini.
        Tämän kanssa meinaa hermot mennä.


      • Suomi24:n

        luki heti perjantai 28. päivä joulukuuta; pikkasen myöhässä! Eiks nyt uudenvuoden aatto ole..?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe