Te jota omistatte pinkin ps2 konsolin, onko se todellisuudessakin tämän värinen: http://ps2.2play.ch/media/attachments/2006/ps2pink.jpg
Minulle ainakin tuli ihan erivärinen kuin tuo.
Pinkki ps2 konsoli
...
5
536
Vastaukset
mä en omista pinkkiä pleikkaria, mutta oon nähny kaupassa. Mun mielipide on, että se ei oo kovinkaan
hieno. Musta pleikkari on hieno.- no,
Mä kylläkin kysyin että onko se tuon värinen oikeastikkin, vai vääristääkö kuva väriä.
no, kirjoitti:
Mä kylläkin kysyin että onko se tuon värinen oikeastikkin, vai vääristääkö kuva väriä.
tajusin kysymyksesi väärin.
- mmm...
flareon85 kirjoitti:
tajusin kysymyksesi väärin.
vähäsen pinkimpi ei siis noin vaalee.
- kyllä
oo, vaan paljon tummempi.. hiukan kyllä petyin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644042Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803680- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522186- 482025
- 471768
- 361710
- 301566