Miten toimii "homotutka?"

Selittäkääpä

Selittäkääpä, miten "homotutka" toimii? Mistä tunnistaa homon? Onko olemassa mitään yksiselitteistä tunnistuskeinoa?


Esimerkkitapaus: seisoin eilen eräällä bussipysäkillä Helsingissä ja siitä ohi käveli nuori ikäiseni kundi, joka katsoi minua pitkään ohi kävellessään. Hymyilin hänelle vaisusti ja hän punastui, käänsi katseensa pois ja kiihdytti tahtiaan. Mietin, miksi hän minua sillä tavalla katsoi. Olisiko hän ollut homo? Voiko tällaisesta päätellä kenenkään homoutta?

Onko kenelläkään kokemuksia vastaavanlaisista tapauksista?

Ja selittäkää myös se, "homotutka" toimii?

Kiitos!

42

8125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla ei toimi

      ei pelkkä tuijottaminen kerro mitään. olen pahoillani, mutta oma tutkasi vaatinee virittämistä.

      homotutka on yhtä selitettävissä oleva asia kuin ns 'kuudes aisti'

      • muutamia esimerkkejä

        Tässä muutamia esimerkkejä homotutkan toimimisesta. Menin kerran markettiin ja siellä oli kassana nuori komea mies, joka hymyili ja sanoi päivää. Kerran bussikuskina oli niin ikään komea nuori mies ja hänkin sanoi, että päivää. Kirjakaupassa nuori miesmyyjä lähestyi minua hymyillen ja sanoi, että päivää, etsittekö jotain tiettyä kirjaa.
        Aivan selviä homoja kaikki. Se on niin helppoa kun sen vain synnynnäisesti osaa, mutta mitenkään sitä ei voi opetella.


      • eivätkös
        muutamia esimerkkejä kirjoitti:

        Tässä muutamia esimerkkejä homotutkan toimimisesta. Menin kerran markettiin ja siellä oli kassana nuori komea mies, joka hymyili ja sanoi päivää. Kerran bussikuskina oli niin ikään komea nuori mies ja hänkin sanoi, että päivää. Kirjakaupassa nuori miesmyyjä lähestyi minua hymyillen ja sanoi, että päivää, etsittekö jotain tiettyä kirjaa.
        Aivan selviä homoja kaikki. Se on niin helppoa kun sen vain synnynnäisesti osaa, mutta mitenkään sitä ei voi opetella.

        myyjät ja kassat ole lähtökohtaisesti homoja?


      • tyhmien opettaja
        eivätkös kirjoitti:

        myyjät ja kassat ole lähtökohtaisesti homoja?

        EIVÄT OLE.


      • siis!
        tyhmien opettaja kirjoitti:

        EIVÄT OLE.

        Vai onko tuo joku kompa? Eivät he tietenkään kaikki ole homoja, mutta ihan tarpeeksi monet on että erityistä tutkaa ei tarvita.


      • asdfghjklö
        muutamia esimerkkejä kirjoitti:

        Tässä muutamia esimerkkejä homotutkan toimimisesta. Menin kerran markettiin ja siellä oli kassana nuori komea mies, joka hymyili ja sanoi päivää. Kerran bussikuskina oli niin ikään komea nuori mies ja hänkin sanoi, että päivää. Kirjakaupassa nuori miesmyyjä lähestyi minua hymyillen ja sanoi, että päivää, etsittekö jotain tiettyä kirjaa.
        Aivan selviä homoja kaikki. Se on niin helppoa kun sen vain synnynnäisesti osaa, mutta mitenkään sitä ei voi opetella.

        Toihan kuuluu niitten työhön. Olla ystävällisiä ja auttavia. Luuletteko, että jokainen mies joka teille hymyilee ja on kiltti on homo? Voi ei. Homotutkanne kusee..vaikka saatattekin luulla, että se toimii. Itse en väitä, että mulla ois toimiva ¨homotutka¨..mutta ei todellakaan kaikki hymyilevät kiltit miehet ole homoja. Luoja. Herätkää ihmiset. Veljeni on 22 vuotias kiltti ja on töissä kaupassa ja komea, pitkä tyyppi ja hän on itse kertonut miten häntä on jotku miehet yrittänyt iskeä! Eikä se oo muutaku nauranut asialle. Ja joo sillä on tyttöystävä ja on asunut jo 2vuotta yhdessä ja hän on hetero.


    • --geijo--

      Useat homot tunnistaa siten, että ohi kävellessään he katsovat syvälle silmiin ja laittavat pikkurillin suun pieleen.

    • tosimiäs11

      Ensin huomaa kanamaisen pukeutumisen, liian kireät vaatteet, merkkivaatteet, armeijakuteet yms, sitten huomaa tukan, liian lyhyt, sänkitukka tms, sen jälkeen huomaa epäröivän olemuksen/katseen, epävarmuutta tai liiallista jäykkyyttä, joka on muodostunut siitä elämänkokemuksesta että koko ajan pitää varoa ettei vilkuile miehiä tai tee muuta homomaista.

    • VITTUSAATANAHOMO

      Täällä on tullu niin paskoja vastauksia! luuletteko oikeasti, että joku pikkurilli, merkkivaatteet ymsyms kertovat siitä, että on homo? kyllä niitä homoja on joilla on merkkivaatteita pukeutuvat kanamaisesti tai jtn, mut on niit ties kuinka paljon jotka ei käyttäydy noin tai pukeudu noin ja on homoja ja heteromaisia! Mun mielestä homotutkaan ei edes kannata uskoa, jos kerta ihmisillä on noin vituralleen homotutkat. Ehkä yks mikä vois olla se juttu on se, että syvään silmiin katsominen voi olla pieni merkki siitä, että kyseinen henkilö pitää sua hyvännäköisenä yms. Eli kiinnostunut, mutta sekään ei ole varmaan. Kyllä jostain miehestä saa vaan sellaset fiilikset, että se on kiinnostunut miehistä tai sit ei...

      • tosihom0

        Syvään silmiin katsominen on mahdollista esim. homobaarissa, missä sitä kyyläämistä esiintyy ihan tarpeeksi. Mutta kadulla homo nimenomaan EI katso syvään, sillä pelkää paljastuvansa. Näin siis toimii homotutka, homo tunnistaa toisen varautuneisuudesta! Homo EI OLE KOSKAAN RENTO niin kuin hetero voi olla!


      • kaapista ulos hep!
        tosihom0 kirjoitti:

        Syvään silmiin katsominen on mahdollista esim. homobaarissa, missä sitä kyyläämistä esiintyy ihan tarpeeksi. Mutta kadulla homo nimenomaan EI katso syvään, sillä pelkää paljastuvansa. Näin siis toimii homotutka, homo tunnistaa toisen varautuneisuudesta! Homo EI OLE KOSKAAN RENTO niin kuin hetero voi olla!

        Aivan paras toi "homo ei koskaan voi olla rento, niinkouin heterot"! Päivän naurut sain.
        Toisaalta tulee myös vähä surku olo niiden puolesta jotka ei uskalla olle rehellisesti sitä mitä on, vaan on koko ajan varuillaan. Koittakaa nyt ihmeessä nostaa sitä itsetuntoo, ja menkää vaikka nyrkkeilytunneille tai itsepuolustuskursseille jos niin pelottaa.


      • VITTUSAATANAHOMO
        tosihom0 kirjoitti:

        Syvään silmiin katsominen on mahdollista esim. homobaarissa, missä sitä kyyläämistä esiintyy ihan tarpeeksi. Mutta kadulla homo nimenomaan EI katso syvään, sillä pelkää paljastuvansa. Näin siis toimii homotutka, homo tunnistaa toisen varautuneisuudesta! Homo EI OLE KOSKAAN RENTO niin kuin hetero voi olla!

        Mua ei vois vähempää kiinnostaa, jos joku saa selville mun homouden..siis ihan joku tuntematon.. Mulle on ainaski ite käynyt niin, että homomies on selvästikkin katsonut mun perään eikä oo ollu mitenkään varuillaan, että pelkäisi saavansa multa turpiin. Se on väärin, että homot olisivat katse aina maassa peloissaan, että joku alkaisi epäilemään häntä homoksi..jos sellasta on jonku kohdalla nii on jotain asioita mitä pitäisi korjata. Helvetti. Homotutkanne kusee vittu soikoon. Mä kyllä katon jtn hyvännäköstä tyyppiä silmiin jos siltä tuntuu ja jos en saa siltä mitään takas nii tiedän, että no eipähän ole kiinnostunut!


      • tosimiäshomo
        VITTUSAATANAHOMO kirjoitti:

        Mua ei vois vähempää kiinnostaa, jos joku saa selville mun homouden..siis ihan joku tuntematon.. Mulle on ainaski ite käynyt niin, että homomies on selvästikkin katsonut mun perään eikä oo ollu mitenkään varuillaan, että pelkäisi saavansa multa turpiin. Se on väärin, että homot olisivat katse aina maassa peloissaan, että joku alkaisi epäilemään häntä homoksi..jos sellasta on jonku kohdalla nii on jotain asioita mitä pitäisi korjata. Helvetti. Homotutkanne kusee vittu soikoon. Mä kyllä katon jtn hyvännäköstä tyyppiä silmiin jos siltä tuntuu ja jos en saa siltä mitään takas nii tiedän, että no eipähän ole kiinnostunut!

        Teikäläiset menohomot kyllä tiedetään. Eikä varmaan tarvita mitään tutkaa, johan se kanamaisuus hohtaa kilometrien päähän!


      • HOMOVITTUSAATANA
        tosimiäshomo kirjoitti:

        Teikäläiset menohomot kyllä tiedetään. Eikä varmaan tarvita mitään tutkaa, johan se kanamaisuus hohtaa kilometrien päähän!

        Mä oon kaukana kanasta! Ja tiedän, että en ole kanahomo. =D Ja mun homous ei todellakaan paista kilometrien päähän voi luoja sentään...Jotku homot ne sitten varjelee omaa seksuaalista suuntautumista sitten viimeseen päivään asti. Tarkotan sitä, että on naurettavaa jos oletetaan, että homot ovat siellä kadulla vaan miehiä jotka ei pidä kehenkään minkäälaista katskekontaktia, koska pelkäävät ¨PALJASTUVANSA¨ !!!


    • m27v.

      Aika hauska on ollu seurata tätä keskustelua. Toi syvä katse ja pikkurilli huuleen oli hauska heitto sitten se huumori irtoski enään tosta riitelystä että osaako olla vai eikö osaa... no kukin tavallaan. Mutta takas siihen homotutkaan se on liian mielenkiintonen ja mystinen aihe tuhlattavaks riitelyyn :)Eräällä entisellä työpaikallani oli yks tyyppi joka sai lisänimen homotutka se kun näki homoutta mitä oudoimmissa asioissa. Itse en ole koskaan omannut homotutkaa mutta olisi hauska kuulla lisää moisista tyyliin: kaikki vasenkätiset ovat homoja tai vielä luovemmin kaikki vasenkätiset joilla on arpi sisäreidessä ovat homoja(Tosin siinä vaiheessa kun sen arven löytää ni seksuaaliset taipumukset on jo ehkä tiedossa. Tosin voihan joku kertoa että sillä komealla kaupan kassalla on arpi sisäreidessä mutta tämä sotii homotutkan periaatteita vastaan. Mitä siis voimme päätellä tästä? kaikki vasenkätiset kaupan kassat joilla on arpi sisäreidessä ovat homoja). Näettekö kuinka homotutkani on jo alkanut elää omaa elämäänsä. Jaetaan kaikki homotutkamme ja ollaan onnellisia yhdessä. Ja jos joku täällä kehtaa sanoa että: vitsi sä oot tyhmä ku sanot noin taidat olla sellanen ja tollanen tyyppi ni mä lennän supersankaritrikoissa sen himaan ja humautan metrisellä dildolla sen näppäimistön paskaks
      KIIITOS

    • Oletomillasi

      Ei sitä voi vaatia, kun ei ole ja silti harveneva joukko rakastaa Jumalaa.

    • qqqqqqqqqqqqq

      Minusta jotenkin ikävimpiä on sellaiset miehet, jotka käyttäytyy täysin homomaisesti, ja heidän pitäisi olla homoja, mutta sitten ovatkin heteroita. Siis ihan hienoa siinä mielessä, että ovat edistyneitä, mutta miten ihmeessä se hyödyttää homomiehiä? Eli viimeinkin kun ainakin tunnistaa potentiaalisia tulevia poikaystäviä, niin sinnekin apajalle pitää ängetä.

      Vähän sama juttu kuin se, että heterot ovat alkaneet änkeämään homobaareihin ja -tapahtumiin. Siis ihan kiva juttu joo avaruuden suhteen, mutta miten homomiehet voivat tietää, etteivät hauku väärää puuta.

    • MäRobotti

      Homotutka on pään sisäinen juttu. Honoseksuaalisuus ei edellytä sua pukeutumaam "homosti", vaan se on ihan puhtaan kulttuurinen piirre, siis tapa yhteiskunnassamme ilmentää homoutta on pukeutua ja käyttäytyä tietyllä tavalla. Väähn kuin äijyys, naisellisuus tai mikä tahansa tyylisuunta.

      Homotutka perustuu näiden ulkoisten merkkien tietoiseen tai tiedostamattomaan havainnoimiseen. Lisäksi henkilöt, ketkä väittävät omaavansa homotutkan ovat yleensä varsin itsevarmoja yai vähintäänkin sinut itsensä kanssa, joten miksi tällaisella ihmisellä olisi ongelmia lähestyä toisia, jos on haussa homoseuralainen? Täytyy kyetä putämään itsestään. Se on perusedellytys, jos lähestyy tuntematonta ilman mitään hyötyajatuksia.

      Ei siis ole olemassa mitään homotutkaa, vaan avoin mieli johdattaa kohtaamisiin ja kulttuurinen homous on ihan olemassa oleva ilmiö. Itse tosin puhuisin mielelläni hinteistä, jos ei ole omaa persoonaa.

      • bear.is.the.best

        Nyt tuli "ropotille" niin paljon kirjoitusvirheitä, että mun tutka sanoo, ettei millään voi kyetä "putämään" sinusta, koska et ole lainkaan sinut itsesi kanssa. Epäilemättä sinusta toki näkee kilometrien päähän, miten hintura olet, mutta suhdetta sun kanssasi ei just siitä samaisesta syystä kukaan halua.

        Oikea homotutka sanoo "ping" vasta toisella tai kolmannella tapaamisella, kun silloin palstan heterofeikit, aapot ja peepparit eivät enää jaksa esittää homomaneerejaan.


      • MäRobotti
        bear.is.the.best kirjoitti:

        Nyt tuli "ropotille" niin paljon kirjoitusvirheitä, että mun tutka sanoo, ettei millään voi kyetä "putämään" sinusta, koska et ole lainkaan sinut itsesi kanssa. Epäilemättä sinusta toki näkee kilometrien päähän, miten hintura olet, mutta suhdetta sun kanssasi ei just siitä samaisesta syystä kukaan halua.

        Oikea homotutka sanoo "ping" vasta toisella tai kolmannella tapaamisella, kun silloin palstan heterofeikit, aapot ja peepparit eivät enää jaksa esittää homomaneerejaan.

        Sori, olen varattu ja onnellinen jo. Suosittelen seurustelua sullekin, niin pääset täältä viisastelemasta. :)


      • bear.is.the.best
        MäRobotti kirjoitti:

        Sori, olen varattu ja onnellinen jo. Suosittelen seurustelua sullekin, niin pääset täältä viisastelemasta. :)

        Toisin kuin sinä, joka et koskaan pääse täältä viisastelemasta "hinteille", vaikka olet "onnellinen" ja "varattu", koska sinulla on loputtomasti aikaa viisastella täällä, vaikka senkin ajan voisi käyttää siihen "onnelliseen" ja "varattuun" "seurusteluun", you know ;D

        Yleensä sillä samalla henkilöllä on sekä ylimielinen asenne, että paljon kirjoitusvirheitä, sekä taitaa olla tietty puoluetaustakin ja kummasti saa kommenteilleen peukkuja, vaikka selkeästi on itsetunto-ongelmia, joiden takia tarvitsee peukkuja... :DDDD

        Sille mun tutkani sanoi "ping" ja taisi jälleen kerran osua juuri kohdalleen...


      • MäRobotti

        Tekstinsylttö puhelimella on bälillä hasstavaa... Tiedä sit mitä muuta sönkötät, mut puoluepolitiikasta on kertoa selkeä mielipide, kun on pressanvaalia ja kaikkea jännäö. Nimittäin kaikki kokoomuslaiset vois vaikka laittaa orjatyöleirille tuottamaan meille hyvinvointia, kun ei niille mikn riitä. Samoin kuin koulukiusaajat ja tr nettitrollitkin. Tervemenoa!


      • bear.is.the.best
        MäRobotti kirjoitti:

        Tekstinsylttö puhelimella on bälillä hasstavaa... Tiedä sit mitä muuta sönkötät, mut puoluepolitiikasta on kertoa selkeä mielipide, kun on pressanvaalia ja kaikkea jännäö. Nimittäin kaikki kokoomuslaiset vois vaikka laittaa orjatyöleirille tuottamaan meille hyvinvointia, kun ei niille mikn riitä. Samoin kuin koulukiusaajat ja tr nettitrollitkin. Tervemenoa!

        Älä selitä, kun puhelimeesikin saat oikolukuohjelman toimimaan, jos osaat oikeaan valikkoon mennä, mutta älypuhelin onkin älykkäille ;D

        Kokoomusta ei voi viedä leireille, koska sittenhän ne oppisivat siellä keskenään järjestäytymään ja vaatimaan enemmän oikeuksia muulta yhteiskunnalta ja tilanne olisi vielä huonompi.


    • Jeppuboy

      Mun vanhempien ja veljien kesken meillä on ihan omat etunimet. Mä ja poikakaveri tuodaan vaan mukavaa actionia.

    • ettäsemmonentutkis

      Britanniassa toimii, sillä Harry saa Meghaninsa.

    • Eusnoster

      Homous on itkettävä surullinen asia siksi uusi päivä sarjassakin homoutensa paljastanut itkee asiaa. Eheytyminen on mahdollisuus. Näin kertoo Domus Noster kaupungin striimaaja.

    • raK-M

      Mut tunnistaa ainakin väskystä, kaakatuksesta ja ranteen heilutuksesta

      M-Kar

    • Anonyymi

      oli yks tyyppi joka availi ovii
      katto syvästi silmii mut kerra
      se katto vihasesti nii häpesin

      traumat :(

      • Anonyymi

        Kamalaa voin vain kuvitella.


      • Anonyymi

        Niin on hänelläkin vainoamisestasi


    • Anonyymi

      Todellista homoa ei tunnista mistään. Erikseen ovat ne julkisuudessa esiintyvät julkihomot, jotka pilaavat koko homokulttuurin.

    • Anonyymi

      mut atakaa vinkkei mite saahaa sellane jos se on ujo ja oin ite ujo

    • Anonyymi

      Ei ole mitään homotutkaa,on vain tavallinen tutka joka seuraa lentokoneita.

    • Anonyymi

      Naiselliset helppo bongata vihamielisiä vaikea paljastaa.

    • Kirje Joulpukille Korvatunturiin niin saatte seuraavana jouluna ihan oman homotutkan.
      Isot miehet uskovat, peikkoihin,keijuihin,haltioihin ja joulupukkiin jne.

    • Anonyymi

      Anteeksi kun naisena sinulle vastaan.

      Ns. homotutka on vain se tunne, kun juttelet jonkun kanssa, silmät kertovat paljon ja eleet, kehon käytös. Naismainen.

      Ei sitä oikein muulla tavalla voi kuvailla.

      Sen vain tuntee.

      • Anonyymi

        Puhetyyli on myös niitä ensimmäisiä ns. merkkejä.


      • Anonyymi

        Liittyykö siihen vielä ettei ole samanlaista seksuaalista kipinää kuin heteromiehen kanssa? Tai mies jää muuten etäiseksi? Tuon naismaisuuden tunnistan itsestäni ja ymmärrän mitä tarkoitat.

        Mä olen reilu 30v ja olen tai oletan olevani todennäköisimmin myöhäisherännyt homo. Seksi ei ole koskaan toiminut naisen kanssa kunnolla. Nyt on hävinnyt seksuaalinen kiinnostuskin naisiin. Olen käynyt kuitenkin aikaisemmin treffeillä naisten kanssa. Olen ihastunutkin aidosti. No ei niistä mitään tullut. Kun mietin noita naisia musta tuntuu. Näiden nähneen homouteni jo ennen kuin olin itse päässyt siitä selville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyykö siihen vielä ettei ole samanlaista seksuaalista kipinää kuin heteromiehen kanssa? Tai mies jää muuten etäiseksi? Tuon naismaisuuden tunnistan itsestäni ja ymmärrän mitä tarkoitat.

        Mä olen reilu 30v ja olen tai oletan olevani todennäköisimmin myöhäisherännyt homo. Seksi ei ole koskaan toiminut naisen kanssa kunnolla. Nyt on hävinnyt seksuaalinen kiinnostuskin naisiin. Olen käynyt kuitenkin aikaisemmin treffeillä naisten kanssa. Olen ihastunutkin aidosti. No ei niistä mitään tullut. Kun mietin noita naisia musta tuntuu. Näiden nähneen homouteni jo ennen kuin olin itse päässyt siitä selville.

        Hei sinulle,

        Tottakai sitten jos/kun aloitetaan suhde naisen kanssa niin ongelmia tulee ennen pitkää erektion kanssa pitkässä suhteessa. Se on ihan varma.

        En tiedä oikein mitä sinulle sanoisin, muuta kuin ole oma itsesi.
        Silloin olet rehellinen kaikille.

        Hyvää Joulun Odotusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyykö siihen vielä ettei ole samanlaista seksuaalista kipinää kuin heteromiehen kanssa? Tai mies jää muuten etäiseksi? Tuon naismaisuuden tunnistan itsestäni ja ymmärrän mitä tarkoitat.

        Mä olen reilu 30v ja olen tai oletan olevani todennäköisimmin myöhäisherännyt homo. Seksi ei ole koskaan toiminut naisen kanssa kunnolla. Nyt on hävinnyt seksuaalinen kiinnostuskin naisiin. Olen käynyt kuitenkin aikaisemmin treffeillä naisten kanssa. Olen ihastunutkin aidosti. No ei niistä mitään tullut. Kun mietin noita naisia musta tuntuu. Näiden nähneen homouteni jo ennen kuin olin itse päässyt siitä selville.

        Hei, vastaisin vielä kysymykseesi:
        "Liittyykö siihen vielä ettei ole samanlaista seksuaalista kipinää kuin heteromiehen kanssa?"

        Hassuinta, kai, on se, että jokainen miehistä kiinnostunut mies on itse tehnyt tuttavuutta minun kanssa. Kyllä siitä käytöksestä jo tiesi missä mennään.

        P.s. Kun(homo) mies kehuu sinua ja ulkonäköäsi niin hienoahan se on mutta kun katsotaan päästä varpaisiin, ihan kuvainnollisesti, kyllä jo hälytyskellot soivat.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      138
      2164
    2. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      109
      1564
    3. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      56
      1371
    4. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1137
    5. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

      Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      58
      968
    6. Mitä sä haluaisit

      Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      76
      906
    7. Kauanko vielä aiot

      odottaa ja haaveilla kaivattuasi?
      Ikävä
      45
      784
    8. Kylmätotuus takiainen

      "Siirrän tänne Kylmiksen uudet hajatelmat. "Anonyymi 2024-10-27 14:42:53 60 plus palstalla en nähnyt nimimerkkiä Lesk
      80 plus
      98
      773
    9. Olisin vain halunnut

      Sinun kanssa mennä naimisiin. Rakastan sinua jo nyt. Olet ihaninta maailmassa. Ja bonuksena päälle saisin sinun upean su
      Ikävä
      28
      764
    10. En oikein tiedä

      onko sinua olemassakaan mies…
      Ikävä
      59
      753
    Aihe