Playa Del Ingles

Iina.

Olemme lähdössä Playa Del Inglesiin Jardin Del Sol hotelliin maaliskuun alussa. Onko muita matkalle lähtiöitä sillon ja kokemuksia kohteesta ja hotellista? Mitä kaikkea tekemistä löytyy?

8

5136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö vaan

outoa jos vain sinut vietäisi ko päivänä Inglesiin?Ja mietä siellä on tekemistä...hiekalla olemista, syömistä, tehdä retkiä, juhlia, juoda alkoholia jne jne. Hotelli ei kovin kaksinen ole mutta eihän siellä paljon edes olla.

• don luis

etten sanoisi nokkava tuo edellinen.hotelli on keskitasoa parempi ei siis huolta.suomalaispaikka ihan vieressä sekä hyvä ravintola melkein sisäänkäynnissä,lomailkaa ja heittäkää vapaalle,tullaan perässä kadun toiselle puolelle.

• juuri!

Kyllä sieltä tekemistä löytyy. Sää on ainakin mukava. Itse olimme Inglesissä joulun ja uuden vuoden yli.

Pari vinkkiä ja pari varoituksen sanaa. Tyynellä säällä Inglesin dyynit ovat aivan mahtavia. Itse pidin myös tuulisemmasta säästä, koska rantaan ajautuvat aallot olivat silloin korkeimmillaan. Noudata rannan lippujen kehoituksia: vihreällä saa mennä, keltaisella omalla vastuulla ja punaisella ei ollenkaan. Keltaisen lipun ollessa ylhäällä aallokko oli mahtava kokemus. Kannattaa silti pysyttäytyä aivan rannan tuntumassa ettei virtaukset vie mennessään.

Iltaisin on aika vähän tekemistä ravintolaelämän lisäksi. Dyyneille ei kannata pimeän aikaan mennä, siellä liikkuu vähintäänkin epäilyttävää porukkaa. Jos et joka ilta jaksa ravintolaan mennä, ota kirja tai pari mukaan, tai kannettava DVD-soitin jolla voit katsella mukana tuomiasi leffoja. Ravintoloissa ja tapasbaareissa tosin ilta kuluu mukavan leppoisissa merkeissä.

ÄLÄ MENE VESIPUISTOON NIMELTÄ AQUALAND!!!!! Sisäänpääsymaksu on kallis ja sisällä maksat erikseen joka ikisestä asiasta: tallelokerosta, aurinkotuolista jne, eikä vesi ole edes lämmitettyä. Me menimme sinne perheen kanssa ja lähdimme parin tunnin päästä pois pettyneinä koko paikkaan.

Puerto Rico ja Amadores kannattaa kokea jos Inglesissä on tuulista tai pilvistä! Amadoresin rannalla paistaa aina aurinko, siis ihan aina, vaikka Inglesissä olisi jostain käsittämättömästä syystä pilvistä. Amadoresista hiukan eteenpäin on paikka nimeltä Taurito, joka on myös kiva paikka. Siitä länteenpäin rannikkoa pitkin on Puerto De Mogan, josta pääset sopuhintaan vaikka koko päiväksi merelle purjehtimaan, tai vaikkapa sukellusveneellä katselemaan mustekaloja kirkkaassa vedessä.

Näkemisen arvoinen paikka on myös Fatagan laakso Inglesistä pohjoiseen, ja jos vuokraat auton, mene Tejedan vuoristokaupunkiin, siellä huoltoaseman takana (ylempänä, ei alempana rinnettä) on paikallinen baari, josta saa myös herkullista ruokaa pikkurahalla. Vuoristossa on kylläkin melko viileätä verrattuna rannikkoon, hauska kokemus silti.

Pysy vain asfaltoiduilla teillä vuoristossa ja varaa aikaa, sillä matkaan voi kulua yllättävän paljon aikaa. Tiet sinänsä ovat hyväkuntoisia, mutta päässä huimaa kyllä, kun puolen metrin päässä on kilometrin pudotus alaspäin. Arucasissa on hieno kirkko ja siellä kasvaa banaania. Tienvarressa kasvava banaanipensas on sykähdyttävä näky näin pohjoismaalaisen silmin.

Käy ruokaostoksilla San Fernandon kaupunginosassa. Siellä on ainakin Eurospar ja Hiperdino joissa paikalliset käyvät. Hotellien alapuolella sijaitsevat ruokakaupat saattavat olla aika kalliita. Jos olet perso makealla, osta karkkisi etukäteen vaikkapa Vapaavalinnasta, Kanarialla karkki on kallista. Halpaa sen sijaan on kaupasta itse ostettu alkoholi, tupakka, bensiini ja hajuvedet.

Hauskaa lomaa! Itse suunnittelen jo Fuerteventuran matkaa.

• edelliseen.

Perjantai-iltana kannattaa suunnata Sioux Cityyn johon pääse viiden euron hintaan taksilla Inglesistä. Sioux Cityn iltajuhla on mahtava kokemus, saat syödä ja juoda niin paljon kuin haluat ja ilmainen baari kuuluu sisäänpääsyn hintaan, banaanilikooriä ja cuba libreä tuli juotua sekä olutta ja viiniä. Show on mahtava ja rivitanssia pääsee tanssimaan myös.

http://www.siouxcity.es/en/index.shtml

Sioux Cityn ilta oli paras ilta koko Kanarian matkan aikana sekä lasten, että meidän aikuisten mielestä. HUOM! Grilli-ilta on vain kerran viikossa, perjantaisin.

• edelliseen. kirjoitti:

Perjantai-iltana kannattaa suunnata Sioux Cityyn johon pääse viiden euron hintaan taksilla Inglesistä. Sioux Cityn iltajuhla on mahtava kokemus, saat syödä ja juoda niin paljon kuin haluat ja ilmainen baari kuuluu sisäänpääsyn hintaan, banaanilikooriä ja cuba libreä tuli juotua sekä olutta ja viiniä. Show on mahtava ja rivitanssia pääsee tanssimaan myös.

http://www.siouxcity.es/en/index.shtml

Sioux Cityn ilta oli paras ilta koko Kanarian matkan aikana sekä lasten, että meidän aikuisten mielestä. HUOM! Grilli-ilta on vain kerran viikossa, perjantaisin.

Mekin olemme lähdössä heti maaliskuun alussa Playa del Inglesiin.
        Hotellista en osaa sanoa mitään enkä tekemisestäkään, koska tämä on ensimmäinen kerta meillekin Kanarialla.

• don luis
        sippuli kirjoitti:

Mekin olemme lähdössä heti maaliskuun alussa Playa del Inglesiin.
        Hotellista en osaa sanoa mitään enkä tekemisestäkään, koska tämä on ensimmäinen kerta meillekin Kanarialla.

ellei ole sama,niin ei tule tietoa täältäkään,kun et kertonut sen nimeä.

• mindelii

Olimme joulun kyseisessä hotellissa ja tykkäsimme. Aivan ihana puutarha, huoneet ok, ja ainakin baarihenkilökunta aivan mahtavaa. Allas- alue tosi kiva.. Itse otimme loman aivan levon ja juhlimisen kannalta, mutta ainakin sukellusta ja pyöräilyä ym.. voi harrastaa.. Sakari Kuosmasen omistama ravintola on samassa rakennuksessa kuin hotelli, jos haluaa tavata muita suomalaisia:)

• Iina.

Kiitos paljon vastauksista. sain paljon hyvää tietoa mitä tehdä yms. :) Olemme myös lähdössä vkl 10

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4296
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2334
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1461
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1059
    Aihe