Vahva nainen?

Uusi ihmisrotu?

Kertokaapa minulle, mikä ja minkälainen on "vahva nainen"? Miksi vahvoista naisista ei pidetä?

Aikaisemmissa ketjuissa on tullut esille, että vahva nainen ei ole haluttava. Vahva nainen on itsekäs? Vahvat naiset elävät yksin -usein omasta tahdostaan? Miehet eivät pidä sellaisista. Miksi?

Miksi nainen ei saa olla vahva?

67

2970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • namisuku

...Vahva Nainen Hoitaa ja Huolehtii Lapsistaan ja Perheestään. Ynnä Tietysti Kodistaan=D

En mitenkään "paasaa" Kenellekkään, mutta Vahva Nainen Tekee Kodistaan Lapsilleen ja Puolisolleen (Rauhallisen Sataman) mihin on Hyvä Palata:)
      Tietää (alkoholin ja huumeiden yms.) Haitat, Eikä pyri niitä VäärinKäyttämään:)

Samalla Hoitaen YstävyysSuhteita ja Auttaen Lähimmäisiään:)

Lenitastakin sanotaan olevansa Vahva nainen...Omalla Sarallaan. (Jonkun Mielestä) ??
      Kaitpa Miehet Hänen UlkoNäöstään Pitävät?
      Moni Tuntemani eivät hänen (MieliPiteistään).

• Esim. Äiti Teresa, siinä yksi vahva nainen.

No hän kai oli 'pyhimyksestä' seuraava askel kuolevaisten puolelle.

Nykyisistä Suomalaisista vahvoista naisista eräs on Tarja Halonen.
      Taitaa olla kaikkien aikojen pidetyin pressa ja ainakin tämän ajan, kun on mielipidetutkimuksia heistä tehty.

Mielestäni vahvoja naisia ei sensijaan ole "Kirsi Paakkanen", "Lenita Airisto" tyypit, heiltä puuttuu laala-alainen näkemys/erilaisuuden hyväksyminen.
      Ovat juuri niitä nipottajia ja 'pikkusieluja', joita miehet karttavat.

• Ei minun mielestä vahva nainen ole kielteisellä tavalla itsekäs.
      Minun mielestä vahva nainen on sosiaalinen; suvaitsevainen, utelias ja ennakkoluuloton, käytökseltään ystävällinen ja suora.

Joskus jätkämäisiä kovisnaisia pidetään vahvoina, mutta minun mielestä ne ovat keskenkasvuisia ja ongelmaisia ja aika usein vailla käytöstapoja.

Kyllä minun mielestäni normaalit miehet pitävät vahvoista naisista.. mutta ehkä vähän pelkäävät lähestyä

• zzxxxxxxxx

on itsenäinen. Hän päättää omasta elämästään ja asioistaan eikä anna kenenkään kävellä ylitseen. Hän huolehtii läheisistään ja tukee heitä. Hän ei tarvise miestä pönkäkseen, vaan tasavertaiseksi ystäväksi ja rakastetuksi. Sen takia miehet eivät heistä pidä koska vahva nainen ei alistu miesten valtaan, mies ei saa häntä valtaansa. Poikkeus on tietenkin vahva ja tasapainoinen mies.

• itsenäinäisyys kunniaan

Miehet ei vaan voi sietää,jos heille esim.sanotaan:
        Miehet ei mua määrää!
        Se ei tarkoita ylivaltaa vaan tasa-arvoa ja siinä ei miehen tarvitse tuntea nahoissaan muuta kuin että nainen haluaa olla sinut oman itsensä kanssa.Ja onhan naisella myös aivot..?!
        Pitääkö nykyaikana mamoilla ja teeskennellä olevansa kana-aivo,jos ei sitä ole?
        Osaa hoitaa asiansa ja itsensä ja mies saa kaikesta muustakin parhaimman osan.
        Mutta miehet-ikävä kyllä-sanovat että on vallalla Naisten vallankumous!
        Vahvaa naista pelätään ja luullaan että se vie miehiltä jotain..Mitä,kysyn vaan?
        Olkaa miehet onnellisia nykyajan reippaista ja itsenäisistä naisista.Heillä on myös oma palkkapussi,ettei tarvii välttämättä perstaskusta kaivaa euroja heidän kulutettavaksi.
        Toimeen tullaan omillaan eikä "siipeillä"
        Luojan kiitos,takana on ne ajat kun maitotili meni isännän lompsaan...ja siitä annettiin sitten vaimolle tarvittaessa,mitä alistamista.

• itsenäinäisyys kunniaan kirjoitti:

Miehet ei vaan voi sietää,jos heille esim.sanotaan:
        Miehet ei mua määrää!
        Se ei tarkoita ylivaltaa vaan tasa-arvoa ja siinä ei miehen tarvitse tuntea nahoissaan muuta kuin että nainen haluaa olla sinut oman itsensä kanssa.Ja onhan naisella myös aivot..?!
        Pitääkö nykyaikana mamoilla ja teeskennellä olevansa kana-aivo,jos ei sitä ole?
        Osaa hoitaa asiansa ja itsensä ja mies saa kaikesta muustakin parhaimman osan.
        Mutta miehet-ikävä kyllä-sanovat että on vallalla Naisten vallankumous!
        Vahvaa naista pelätään ja luullaan että se vie miehiltä jotain..Mitä,kysyn vaan?
        Olkaa miehet onnellisia nykyajan reippaista ja itsenäisistä naisista.Heillä on myös oma palkkapussi,ettei tarvii välttämättä perstaskusta kaivaa euroja heidän kulutettavaksi.
        Toimeen tullaan omillaan eikä "siipeillä"
        Luojan kiitos,takana on ne ajat kun maitotili meni isännän lompsaan...ja siitä annettiin sitten vaimolle tarvittaessa,mitä alistamista.

se on toiminut meillä yli 30-vuotta.
        Ensimmäinen asia kun yhteen muutettiin, oli yhteinen pankkitili.
        Viiden vuoden päästä vasta vihillä käytiin.

Silti ollaan mies ja nainen, ei naismainen mies tai miesmäinen nainen.

Silläkään ei ole väliä, millaisella aivokapasiteetilla kukin on varustettu, toisen kunnioitus ja toisen oikeuksien ja erilaisuuden hyväksyminen on 'jotain' muuta.

• itsenäis...
        emw34 kirjoitti:

se on toiminut meillä yli 30-vuotta.
        Ensimmäinen asia kun yhteen muutettiin, oli yhteinen pankkitili.
        Viiden vuoden päästä vasta vihillä käytiin.

Silti ollaan mies ja nainen, ei naismainen mies tai miesmäinen nainen.

Silläkään ei ole väliä, millaisella aivokapasiteetilla kukin on varustettu, toisen kunnioitus ja toisen oikeuksien ja erilaisuuden hyväksyminen on 'jotain' muuta.

Olen vuosia seurannut ja lukenut kirjoituksiasi ja älä tule ylpeeks,mutta olet harvinainen mies!

Ajatuksesi,elämäntyylisi ja maailmankaikkeus sinussa saa pikäksi aikaa mietteliääksi,kuinka joku osaakin olla oikeassa...
        Onnellinen se nainen kuka elää kanssasi saa!

Ps.tämä ei ole "iskuyritys"-vain totuus(:

• HTZA

Vahva nainen kaiken tehokkuutensa keskelläkin, herää heikoksi naiseksi käteni koskettaessa tuonne lapaluunsa tietämille.
      Huulieni hipaisuun siellä niskan ja kaulan välimaastossa.
      Hän vie ja on vietävissä seksuaalisuuden meren rannattomille aavoille!

• kokeile vyötäröä...siitä se vasta riemu syntyy ;)

• sohviliini

..juuri noin se on...

• aloittaja
        Cami.S kirjoitti:

kokeile vyötäröä...siitä se vasta riemu syntyy ;)

Tässähän tämä tulikin. Erilaisia vahvuuksia naisissa on ollut maailman sivu. On pärjättävä, kestettävä jopa alistuttava, jotta rauha säilyy kodeissa ja muualla.
        Iän myötä tulaan sitten siihen lakipisteeseen, ettei enää tarvitse elää niin muiden ehdoilla. Toisia kokemukset kovettavat/katkeroittavat toisille taas elämänkatsomus avartuu.

Minun oma ongelmani on, että vaikka olen kuinka myöelävä työssäni ja lasteni kautta, niin oma itseni on aika lailla etääntynyt herkästä "hömpästä" ja lähentynyt vahvaa jopa kovaakin itsenäistä naista. Pönkitän sitä vielä tämäytetyllä ulkonäöllä ja timmillä kropalla.
        Ehkäpä siellä jossain piilossa on tieto, että niskaan puhallus tai vyötäröltä hipaisu saattasi sopivassa paketissa rikkoa tämän minuuden.

• noin vain

päiväunissasi?

• aloittaja
        noin vain kirjoitti:

päiväunissasi?

Ei, en uneksi enää päiväunia. Se aika on jo ollutta ja mennyttä. Mutta tätä päivää sentään osaan jo elää, enkä kurkoita aina huomiseen.

• HTZA.
        noin vain kirjoitti:

päiväunissasi?

Vahvakin nainen näkee päiväunia.
        Vain tomppelit epäilee maailmani olemassaoloa.

• sitä sinulle
        aloittaja kirjoitti:

Ei, en uneksi enää päiväunia. Se aika on jo ollutta ja mennyttä. Mutta tätä päivää sentään osaan jo elää, enkä kurkoita aina huomiseen.

suinkaan osoittanut, vaan tälle meidän kaikkien äitien mielivävylle. ;)
        Nähdään me päiväunia ihan kiusallaankin.

• HTZA

jotka eivät ole minun.
        Näyttää olevan mukana joku säälittävä.

H.

• HTZA kirjoitti:

jotka eivät ole minun.

H.

Galleriaan vain minimi tiedot ja "piilota" se.

Loppuu feikkajat.

• HTZA,
        HTZA kirjoitti:

jotka eivät ole minun.

H.

Minähän joka viestissä, kahdella ensimmäisellä rivillä kiellän olevani sinä. Syy on se, kun olen runoilija kuin sinäkin.

• mokomakin ketale

Et kyllä onnistuisi,takaan ja alleviivaan,jos ja kun luulen heitit huulen!

• HTZA
        emw34 kirjoitti:

Galleriaan vain minimi tiedot ja "piilota" se.

Loppuu feikkajat.

Jatkan kuten ennenkin, huvittavaa kyllä, muutamaa virhettä lukuun ottamatta, kuulosti minulta! Hihi!..hi...

• HTZA
        HTZA, kirjoitti:

Minähän joka viestissä, kahdella ensimmäisellä rivillä kiellän olevani sinä. Syy on se, kun olen runoilija kuin sinäkin.

nöyränä myönnän hölmöyteni, huomasin asian liian myöhään.

Mutta sinulla on kiva tapa hankkia huomiota.
        Hävettääkö yhtään?

• HTZA*
        HTZA kirjoitti:

Jatkan kuten ennenkin, huvittavaa kyllä, muutamaa virhettä lukuun ottamatta, kuulosti minulta! Hihi!..hi...

Matkiminen on helppoa. Tunnustappa rehellisesti lainasitko kerran Thomas Harrisilta?

• HTZA'
        HTZA kirjoitti:

nöyränä myönnän hölmöyteni, huomasin asian liian myöhään.

Mutta sinulla on kiva tapa hankkia huomiota.
        Hävettääkö yhtään?

Eihän ehkä saamani huomio ole sinulta poissa? Eihän!

• HTZA
        HTZA* kirjoitti:

Matkiminen on helppoa. Tunnustappa rehellisesti lainasitko kerran Thomas Harrisilta?

Yritän aina laittaa lähteen jos jotain kopioin.
        Pennusta asti olen aina lukenut paljon joten 58v. miehen aivoista löytyy paljonkin takautumia.
        Pyydän anteeksi jos olen kirjoittanut jotain "omanani", väärin, ja toivon että huomautat heti jos, vaikka vaan epäiletkin.
        Yksi syy voi kyllä olla se että olen aika fiksu, ja, vielä, vähän filmaattinen.
        Luulen että, johonkin 8 miljardiin ihmiseen, mahtuu kaksikin samanlaista aivoa. Todennäköisyys on aika suuri.

• HTZA
        HTZA' kirjoitti:

Eihän ehkä saamani huomio ole sinulta poissa? Eihän!

omatuntosi kertoo sen sinulle paremmin, ja jää siten mieleesi vahvemmin kuin yksikään sana mitä tähän vastaukseen kirjoitan.

• alarasku
        HTZA kirjoitti:

jotka eivät ole minun.

H.

kaas jo ihmettelin

• HTZA
        alarasku kirjoitti:

kaas jo ihmettelin

tuota minä pelkäsin, ja tuohon tämä säälittävä pyrkikin.
        Olkoon hänen yönsä levoton ja tuskainen.

• HTZA kirjoitti:

jos ennustaisin juuri nyt ja laittaisin ennustukseni piiloon odottamaan.

Sitten 'tulevaisuudessa' näyttäisin sinne johtavan linkin, että osuinko tänään oikeaan, (siis kuinka uskon asian etenevän "entiseen malliin"?

• jota tähän ei saa kirjoittaa
        HTZA kirjoitti:

Lueppas tuolta ylempää emw:n saamat kehut!
        Unetonta yötä myös sinulle!

• HTZA kirjoitti:

Ihan selvästi rakastunut ja mustasukkainen...voi pojat pojat..
        C Head:n mielentilat jyllää nyt monella tasolla...vai mitä CannetHead ?

• Cami.S kirjoitti:

Olen lähes tuhat varma, että olet hakoteillä tässä arvauksessasi.

Ei ole CannedHeat:in tyyliä eikä hänen moraalinsa mukaista!

On "taatusti" eri henkilöiden kirjoituksia 'aidon' HTZA ja Cannet:n kirjoitukset.

• HTZA
        emw34 kirjoitti:

jos ennustaisin juuri nyt ja laittaisin ennustukseni piiloon odottamaan.

Sitten 'tulevaisuudessa' näyttäisin sinne johtavan linkin, että osuinko tänään oikeaan, (siis kuinka uskon asian etenevän "entiseen malliin"?

Cher:n mustalaislaulun en ole uskonut ennustuksiin ja silloinkin ennustin hänestä tulevan vaimoni.
        Ennustukset ovat aina, tilastotieteellisesti, 50-50.
        Hevosista voi aina päätellä jotain, jos on suhteita. Ja jalkapallosta jne...
        Niissä voi päästä paremmaksi.

• emw34 kirjoitti:

On "taatusti" eri henkilöiden kirjoituksia 'aidon' HTZA ja Cannet:n kirjoitukset.

Tuli vaan mieleen yksi ketju, jossa nämä keskusteli/kinasi...sellaisista....hmm...jutuista....

Mitä minäkin lähdin tähän sössimään..

• HTZA
        jota tähän ei saa kirjoittaa kirjoitti:

Lueppas tuolta ylempää emw:n saamat kehut!
        Unetonta yötä myös sinulle!

minun saavan niistä kehuista irti?
        Niin kuin olet huomannut, täällä voi kirjoittaa ihan mitä vaan.

• HTZA kirjoitti:

Cher:n mustalaislaulun en ole uskonut ennustuksiin ja silloinkin ennustin hänestä tulevan vaimoni.
        Ennustukset ovat aina, tilastotieteellisesti, 50-50.
        Hevosista voi aina päätellä jotain, jos on suhteita. Ja jalkapallosta jne...
        Niissä voi päästä paremmaksi.

maanviljely, sehän se vasta on onnenkauppaa!:)

Teitkö mitään sen ennustuksesi eteen?

• Hjne
        emw34 kirjoitti:

Eivät ole samahenkilö, ei taatusti!
        Minä sen tiedän.

• Cami.S kirjoitti:

Tuli vaan mieleen yksi ketju, jossa nämä keskusteli/kinasi...sellaisista....hmm...jutuista....

Mitä minäkin lähdin tähän sössimään..

kertaalleen myös ne muut heidän viestit siinä ketjussa, niin ehkä huomaat jotain sellaista, joka muuttaa käsitystäsi heistä?

• HTZA
        Cami.S kirjoitti:

todella pahoillani.
        Minun tarkoitukseni ei kyllä ole saada ketään tuntemaan muuta kuin kiukkua.
        Tiedän kyllä että netissä on, sairaita, kuvitelmia ja rakkauksia mutta minä en halua aiheuttaa niitä.
        Silloin kun aloitin täällä, tiesin että tunteita tulee turpaan. Ja olin siihen valmis.
        Ja edelleen olen.
        Ne "lämpöiset" viestit joita olen saanut, ne jotka tuntuvat enemmän henkilökohtaisilta kun toiset ovat minusta aina mukavia, sen tunteen koen tosin vain minä, ja sen selittämisestä tulisi vain huvittavaa.
        Edelleen olen avoin kaikenlaisille uusille suhteille mutta en kyllä, missään nimessä, usko niiden syntyvän täällä.
        Minun "tyttöni" löytyy kyllä ihan luonnosta, ravintolan terassilta, jotta voin varmistaa että hän polttaa ja pitää oluesta.

• HTZA
        emw34 kirjoitti:

maanviljely, sehän se vasta on onnenkauppaa!:)

Teitkö mitään sen ennustuksesi eteen?

ostin sen, ja sitten ostin "Tumman naisen", eli suomalaisen version.
        Löhösin riippukeinussa ja kuuntelin.
        Mietin että itkenkö vai nauranko itselleni.
        Hyppäsin keinusta, otin 2-heppaisen olalle ja lähdin kalaan.
        Jos silloin olisi ollut MP3-soittimia olisin varmaan laittanut napin korvaan ja soittimen rintataskuun.
        Edelleen, sekin, laulu saa minut haikeaksi.

• HTZA kirjoitti:

ostin sen, ja sitten ostin "Tumman naisen", eli suomalaisen version.
        Löhösin riippukeinussa ja kuuntelin.
        Mietin että itkenkö vai nauranko itselleni.
        Hyppäsin keinusta, otin 2-heppaisen olalle ja lähdin kalaan.
        Jos silloin olisi ollut MP3-soittimia olisin varmaan laittanut napin korvaan ja soittimen rintataskuun.
        Edelleen, sekin, laulu saa minut haikeaksi.

Rakastuminen.
        Muistot ja odotukset usein sen tunteen parhaat hetket!

• HTZA
        emw34 kirjoitti:

Rakastuminen.
        Muistot ja odotukset usein sen tunteen parhaat hetket!

olen sinun suhteesi vähän epäluuloinen.
        Älä kysy, en selitä.
        Enkä ole pahansuopaisesti.

• HTZA kirjoitti:

olen sinun suhteesi vähän epäluuloinen.
        Älä kysy, en selitä.
        Enkä ole pahansuopaisesti.

En kysy.:))

• pusikkovanhus
        Cami.S kirjoitti:

et sallisi sitä hänelle, sillä itselläsi on oma lehmä ojassa? Näinhän se menee. Kjäh!

• Rulettaa
        pusikkovanhus kirjoitti:

et sallisi sitä hänelle, sillä itselläsi on oma lehmä ojassa? Näinhän se menee. Kjäh!

Kaksi miestä vai mies ja nainen, vai kolme miestä vai kaksi naista ja mies vai kaksi miestä ja nainen vai kolminaista...........

• pusikkovanhus kirjoitti:

En salli sitä hänelle...ken...ken..

Niin, ajattele sitä...siitä se vasta sotku syntyisi :D

nyt naurattaa...aloitus oli Vahvat naiset...nyt on jo lehmäkin ojassa...hhiih..

• kun puhutaan naisesta

sinä se varsinainen kana aivo oot mieheksi kun henkinen vahvuus naisella on aiheena niin sinä poka pistät jutun nussimiseksi. niin sitä pitää.hyvä se on täällä koneella, eihän kukaan edes tiedä seisooko sulla raukalla edes?tähän ikään on tavannut puhujia pilvin pimein.

• Pirre*

mielestäni vahva nainen. En marise.

• naisena vahvasta naisesta

nainen ei voi olla mies eikä mies voi olla nainen

• heikko nainen

Jotenkin niitä lupia kysellään itseään vahvemmilta. Ei naisilta kuitenkaan.

Itsenäinen ajattelu on naisille - miestä sosiaalisempina olentoina - vaikeaa.

Demokratia ei ole miesten laji. Ne on armeijassa viimeistään koulutettu tottelemaan nokkimisjärjestyksessä.

• kysyvät luvan puolisoltaan ennenkuin uskaltavat sopia yksityisistä tekemisistään tai antaa lupauksia.

Kuinka joku aikuinen ihminen voi tehdä päätöksiä aikuisen kumppaninsa puolesta?

• olenko vahva......ehkä

-voimakas (lihaksikas),
      -hallitsee johtamistehtävät,
      -itsetietoinen päättävä,
      -hallitsee perheensä turvallisuuden,
      -mies ei välttämättä hyväksy vahvampaa
      kumppania rinnalleen,
      -vahva nainen on uhka monessa työpaikassa
      heikommalle naiselle/miehelle
      -määräilevä jne.....

mielestäni nainen saa olla vahva omalla
      tyylillään.
      vahva nainen ei valita

• nainen on vahva.

Yksinhuoltajanakin elättää ja kouluttaa lapsensa. Lukioissa yllättävän paljon yksinhuoltajien lapsia. Mutta missäs näiden entiset miehet? No, senhän voi jokainen todeta lähiympäristössään.

• heikko nainen

Ei miehet halua heikkoja naisia, kun voivat lykätä kaikki velvollisuudet - niin kodinhoidon kuin rahan ansaitsemisenkin ja kaiken yleisesti hoitamisen - naisen niskoille.

Heikko nainen ei välttämättä ole heikko,vaan assertiivinen. Ja näin jakautuu vastuut ja voimat perheessä oikeudenmukaisemmin.

• muttiatuota

jos vielä kykenee loogiseen ajatteluun, hänessä on johtaja ainesta. Miehet pitävät häntä "hyvänä jätkänä" eihän siinä ole mitään ongelmaa. Normaali miehet haluavat kuitenkin yksityis elämäänsä naisellisen naisen, tasavertaisen kumppanin jolle perhearvot ja suvun jatkaminen ovat etusijalla.

• aloittaja

Onneksi nuorempana on ajatusmaailma vielä sen verran erilainen, että tämä naisellinen nainen ja suvunjatkamisvietti on päällimmäisenä. Jos kaikki 20-30 v naiset olisivat aloituksessani tarkoittamia ns. "vahvoja" naisia, jäisi lapset ehkä syntymättä ja perheet perustamatta. Kuitenkin tarkoitin nyt juuri meidän ikäisiämme naisia. Elämän koulunsa omilla tavoillaan käyneet jopa luokaltaan päässeitä. 50 naisissa alkaa yhteiskunnassamme olla paljon itsellisiä, menestyviä naisia, joilla se rima on ehkä liian korkealla uusien ihmissuhteiden solmimiselle.
        Silloin tällöin olen erehtynyt tapaamaan syvällisemmin erilaisia tuttavuuksia. Melko pian totean, ettei tämä ihminen ole minunlaiseni. Sanon se yleensä ihan nätisti, en halua loukata.

Niinpä: naisellinen nainen ja perhearvot kunniassaan eivät ehkä ihan kuitenkaan riitä. Perusarvoja ovat kylläkin.

• muttiatuota
        aloittaja kirjoitti:

Onneksi nuorempana on ajatusmaailma vielä sen verran erilainen, että tämä naisellinen nainen ja suvunjatkamisvietti on päällimmäisenä. Jos kaikki 20-30 v naiset olisivat aloituksessani tarkoittamia ns. "vahvoja" naisia, jäisi lapset ehkä syntymättä ja perheet perustamatta. Kuitenkin tarkoitin nyt juuri meidän ikäisiämme naisia. Elämän koulunsa omilla tavoillaan käyneet jopa luokaltaan päässeitä. 50 naisissa alkaa yhteiskunnassamme olla paljon itsellisiä, menestyviä naisia, joilla se rima on ehkä liian korkealla uusien ihmissuhteiden solmimiselle.
        Silloin tällöin olen erehtynyt tapaamaan syvällisemmin erilaisia tuttavuuksia. Melko pian totean, ettei tämä ihminen ole minunlaiseni. Sanon se yleensä ihan nätisti, en halua loukata.

Niinpä: naisellinen nainen ja perhearvot kunniassaan eivät ehkä ihan kuitenkaan riitä. Perusarvoja ovat kylläkin.

Uusien syvällisempien suhteiden solmiminen tässä iässä on harvinaista, riipumatta sukupuolesta. Useimmat elävät elämäänsä lasten ja lastenlapsien kautta ja oman puolisonsa menettäneet eivät enää halua ryhtyä sotkemaan vakiintuneita kuvioita. Liiallinen laskelmointi suhteen kestävyydestä ja vastapuolen hyvistä ja huonoista puolista ei voi koskaan korvata "roihahtavaa" rakastumista, joka tulee ensi silmäyksellä jos on tullakseen. Parempi elää tätä hetkeä ja nauttia siitä kaikesta hyvästä mitä tässä ja nyt on, unelmat ovat tietenkin suotavia:)

• Anskuliini

olevani vahva nainen, eikä se tarkoita sitä etten olisi kuin sulaa vahaa voimakkaiden ja rakastavien käsien syleilyssä.

• Pirre*

noin.

• Essolla tätäkin asiaa on kaljatuopin ääressä paljon pohdittu, ja parlamentin kanta on täysin selvä. Vahva nainen on sellainen, joka uskaltaa olla miehelle tasavertainen kumppani ja ymmärtää myös sen, että mihilläkin on tunne-elämä ja joitakin vähäisiä tarpeita.

Useimmissa tapauksissa "vahva nainen" on kuitenkin vain yltiöfeministisiä mielipiteitä kyllästymiseen asti toitottavaa tyhmä nainen, joka ajaa kunnollisenkin miehen vieraan naisen syliin. Tämän jälkeen "vahvan naisen" feministiset mielipiteet saavat entistäkin kitkerämmän sävyn.

• HTZA

vahvakin. Aikanaan ne vahvat "naiset" jäivät Baariin juomaan loppulimuja kun me muut lähdettiin kotibileisiin.
      Tänäkin päivänä heillä on se sama oikeus. Miehet eivät, todellakaan, estä sitä.
      Ja ovathan vahvat naiset päässeet ihan naimisiinkin, kunhan ovat ensin saavuttaneet sen aseman ja rahaa.
      Nyt en kyllä uskalla laittaa mitään nimiä.
      Mutta kyllä tässäkin toimii tasa-arvo.
      Peräkammarinpoika ja Aasialainen jne.

• mutta silti nainen

minä tunnen monia naisia, jotka ovat vahvoja ja etenkin verbaalisesti nautittavan taitavia. Henosaavat käyttää psyykettään loisteliaasti taitavasti vetääkseen maton (kaikella rakkaudella)miehensä jalkojen alta- ja molemmat nauttivat asetelmasta.
      Mutta nykymaailman "VAHVAT NAISET" ovat ympärilleen räkiviä ja munattomia jätkiä, Jotka eivät olesaaneet turpaansa.Jokainen jätkä,josta tulee mies tajuaa,että kun käyttäytyy vittumaisesti ennenpitkää kohdellaan vittumaisesti ja sitten sattuu. Mutta ei näiden naisten tarvii. Ne vaan soittaa suutaan ja on olevinaan

• Vahvoja naisia

Väkivalta tilastot kertovat naisten tekevän jo 50% pahoin pitelyistä ja väkivallasta.

Tässä asiassa ainakin tasa arvo näyttää toteutuneen.

• Pirre*

, nainenkaan, ei ole koskaan vahva.

• terve ja vahva

ihminen ei käytä välivaltaa, vaan hänellä on valmiudet ratkoa ristiriitojakin rauhan keinoin.

• Naisilta on Suomessakin vaadittu monina aikoina ja monilla tavoin paljon suurempaa vahvuutta kuin keneltäkään nykyään.

Sanotaan, että samanlaiset lapset leikkivät parhaiten.
      Luulen sen pätevän erityisen hyvin tässä asiassa. Älykäs, vahva nainen ei varmaan koskaan tule olemaan "jokamiehen" unelmien kohde, ei ainakaan vielä tämän ikäluokan edustajille. Luultavasti vain vahva, terveellä itsetunnolla varustettu mies voi haluta oikeasti tasa-arvoista parisuhdetta ja täydellistä kumppanuutta elämän eri osa-alueilla.

Vahvan miehen ei tarvitse ryhtyä tosissaan kilpailemaan naisensa kanssa eikä osoittaa omaa pätevyyttään ja erinomaisuuttaan parisuhteessa. Siksi hän voi välillä iloita siitäkin, jos hänen naisensa ehkä joissain tilanteissa ja joillain alueilla päihittää taidoillaan hänet tai ainakin "jokamiehen".;))

Omasta mielestäni ihanteellisessa parisuhteessa molemmat voivat joissain asioissa katsoa toisiaan ylöspäin ja ovat valmiit myös tekemään sen. Vahvat ihmiset uskaltavat myös välillä olla heikkoja.

PS: Mielestäni vahvaa naista ei voi tunnistaa ulkonäön perusteella, eikä vahva nainen käyttäydy jätkämäisesti. Oikeasti vahva ihminen ei tunne tarvetta alistaa ketään eikä hän itse suostu alistettavaksi.

• aloittaja

Tavallasi ajattelen minäkin. Ikävä kyllä tuo keskinäinen kilpailu ja miehen halu toisen mitätöimiseen ja rajoittamiseen murtaa yhteiselon.

• aloittaja kirjoitti:

Tavallasi ajattelen minäkin. Ikävä kyllä tuo keskinäinen kilpailu ja miehen halu toisen mitätöimiseen ja rajoittamiseen murtaa yhteiselon.

Tunnen useita, ja omakohtaista kokemustakin on ehtinyt kertyä. Muutoin olisi avioituminen ja suvunjatkaminen jäänyt omalla kohdallani väliin. Olisin pitänyt kiinni jo varsin nuorena tekemästäni päätöksestä: "En mene koskaan naimisiin".

Mielestäni miehen ei välttämättä tarvitse rajoittaa naisen elämää, vaan parhaimmillaan hyvä kumppanuus antaa sille monenlaista lisäarvoa.
        Iloitsen erityisesti niiden puolesta, jotka saavat vanheta yhdessä oman nuoruuden rakastettunsa kanssa. Se taitaa olla valitettavan harvinaista.

Kiitos itsellesi mielenkiintoisen keskustelun virittämisestä ja hyvää jatkoa.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72