mitä teen!!??

APUA!

Eli kun aloitan pelaamaan simssiä ja menen perheeseen ne simit ovat sellaisia venyneitä ja mustia en tiedä ymmärrättekö, mutta toivon että ymmärrätte.. Koneeni on windows vista, pitääkö koneelle asentaa jotain? Kiitos paljon, jos osaatte auttaa, sillä ostin juuri simssini, ja nyt on sitten aika vaikea pelata kyseisen ongelman takia,:/

10

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .U.I.

      Taisit kirjoittaa koodin jolla voi päättää minkä kokoiset/kokoinen simisi ovat/on.

      • APUA!

        Siis ne on sellasii jännän näkösii ei sellasia saa millään koodilla.. Varmaan pitäis hommata joku näytönohjain juttu tai jtn mut en tiiä mikä /:/:/:/


      • APUA! kirjoitti:

        Siis ne on sellasii jännän näkösii ei sellasia saa millään koodilla.. Varmaan pitäis hommata joku näytönohjain juttu tai jtn mut en tiiä mikä /:/:/:/

        Otappa kuva sun simsseistä niin nähdään todellinen ongelmasi :D


      • APUA!
        viveca87 kirjoitti:

        Otappa kuva sun simsseistä niin nähdään todellinen ongelmasi :D

        ELI TÄSSÄ NÄIT KUVII, OSAATKO AUTTAA!!??
        TUOLTA LINKISTÄ LÄYTYY NIIT KUVII!!

        http://asdasd.vuodatus.net/


    • APUA!
      • Kookospallo

        ...vaikuttaa siltä, että näytönohjain ei enää riitä ja todennäköisesti sen päivittäminenkään ei auta. Kannatta tosin ehdottomasti kokeilla. Mikäli kyseessä on vanhempi kone, niin kannattaa muistaa että uuden näytönohjaimen ostaminen ei pahemmin auta, koska muut koneen osat eivät sitä tue. Jos kyseessä on uusi kone, niin ongelma voi olla jossain muualla. Paljon riippuu nyt koneen iästä. Sitä tietämättä on vaikea sanoa enempää.


      • uusi!
        Kookospallo kirjoitti:

        ...vaikuttaa siltä, että näytönohjain ei enää riitä ja todennäköisesti sen päivittäminenkään ei auta. Kannatta tosin ehdottomasti kokeilla. Mikäli kyseessä on vanhempi kone, niin kannattaa muistaa että uuden näytönohjaimen ostaminen ei pahemmin auta, koska muut koneen osat eivät sitä tue. Jos kyseessä on uusi kone, niin ongelma voi olla jossain muualla. Paljon riippuu nyt koneen iästä. Sitä tietämättä on vaikea sanoa enempää.

        ELI KONE ON AIVAN UUSI PARI KUUKAUTTA SITTEN OSTETTU!! (;


      • Kookospallo
        uusi! kirjoitti:

        ELI KONE ON AIVAN UUSI PARI KUUKAUTTA SITTEN OSTETTU!! (;

        Onko sinulla...

        1. oikea DirectX versio?
        2. viimeisimmät Windows päivitykset?
        3. päivitetty näytönohjain (vaikka uusi onkin)?
        4. kaikki pelipäivitykset?
        5. ehkä Windows Vista?
        6. pelin kanssa yhteensopiva grafiikkakortti?
        7. päivitetty grafiikkakortti?

        8. Olethan sulkenut kaikki turhat taustaohjelmat (paitsi virusohjelma ja palomuuri)ennen pelin aloittamista?

        Tuossa nyt jotain näin alkuun. :-)


      • APUA!
        Kookospallo kirjoitti:

        Onko sinulla...

        1. oikea DirectX versio?
        2. viimeisimmät Windows päivitykset?
        3. päivitetty näytönohjain (vaikka uusi onkin)?
        4. kaikki pelipäivitykset?
        5. ehkä Windows Vista?
        6. pelin kanssa yhteensopiva grafiikkakortti?
        7. päivitetty grafiikkakortti?

        8. Olethan sulkenut kaikki turhat taustaohjelmat (paitsi virusohjelma ja palomuuri)ennen pelin aloittamista?

        Tuossa nyt jotain näin alkuun. :-)

        Joo eli:

        1: Mistä tiedän, että on oikea directX on ohjelma?
        2: mistä nuo päivitykset?
        3: Miten näytönohjaimen päivitys?
        4: Miten päivitetään?
        5: On windows vista.
        6: Mistä tiiän, että on oikee grafiikkakortti?
        7: Miten päivitetään?
        8: Olen sulkenut turhat ohejelmat.

        Muuten jos tiedät suoria linkkejä noihin päivitykseen, niin kerroppa


      • Kookospallo
        APUA! kirjoitti:

        Joo eli:

        1: Mistä tiedän, että on oikea directX on ohjelma?
        2: mistä nuo päivitykset?
        3: Miten näytönohjaimen päivitys?
        4: Miten päivitetään?
        5: On windows vista.
        6: Mistä tiiän, että on oikee grafiikkakortti?
        7: Miten päivitetään?
        8: Olen sulkenut turhat ohejelmat.

        Muuten jos tiedät suoria linkkejä noihin päivitykseen, niin kerroppa

        ...päivityksiin en voi antaa linkkejä, koska niitä on monia. Sinun täytyy selvittää mikä näytönohjain ja grafiikkakortti koneessasi on (tarkat nimet numeroineen) ja mennä sitten niiden valmistajien sivuille hakemaan viimeisimmät päivitykset. Ne ovat tiedostoja, jotka ladataan koneelle.

        Tuon grafiikkakortin uskoisin olevan itsessään ihan hyvä, koska kone on uusi. Tuo Vista on kuitenkin kysymysmerkki, koska monilla Vistan omistavilla tuntuu olevan yhteensopivuusongelmia Sims pelin kanssa (selasin keskustelupalstoja eilen). Monilla oli jopa täysin sama ongelma kuin sinulla.

        Koneessasi pitäisi olla DirectX 9 ja uskon että noin uudessa onkin. Nyt kun muistelen, niin eikös se pelikin asennusvaiheessa kysynyt että asennetaanko koneelle DirectX 9? Tietenkään ei tarvitse jos se jo on.

        Kannattaa kuitenkin hoitaa nuo päivitykset ja jos ne ei auta, niin epäilen vahvasti että ongelmat saattavat johtua Vistasta. Silloin kannattaa ottaa yhteyttä johonkin tietokoneliikkeeseen ja kysyä osaisivatko he auttaa. Jos löytyy kotoa joku osaava niin aina parempi. :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe