Hei!
Olemme menossa kuukauden päästä Luxoriin lomalle. Haluaisimme kuitenkin käydä myös meressä uimassa ja kenties snorklaamassa. Mitenkähän me päästäisiin Luxorista Hurghadaan vaikka päiväseltään.... tai järjestävätkö esim. paikalliset matkatoimistot snorklausretkiä Luxorista käsin. Hyviä vinkkejä odotellen.
Luxorista Hurghadaan
2
340
Vastaukset
- kyllä
Päiväseltään voi aika olla melko lyhyt sillä Hurghadaan täytyy kulkea poliisien bussisaattueessa eli konvoissa. Ensimmäinen konvoi lähtee Luxorista klo 7.00 ja saapuu hurghadaan n. klo 11. Viimeinen saattue toiseen suuntaan lähtee safagasta (rantakaupunki n 50 km etelään hurghadasta) klo 18.00 jolloin hurghadasta täytyy lähteä jo viimeistään klo 17. Riittääkö tämä aika teille?
Saattueessa voi kulkea taxilla, hinnasta en ole varma mutta useita satoja puntia. Helpointa olisi varmaan varata retki Luxorista. Luxorin rantakadulla on useita matkatoimistoja vanhan Winter Palace hotellin vieressä joista kannattaa kysyä. Hyvää palautetta on mm. Karnak Travelista joka on Egyptin valtion oma matkatoimisto.
Jos haluatte ihan vain mereen mennä, yksi vaihtoehto olisi jäädä suoraan Safagaan eikä mennä hurghadaan asti. kyllä siinäkin se meri on :)
Hyvää matkaa! Täällä Luxorissa jokainen matkatoimisto tarjoaa erilaisia Hurghadan tai Safagan retkiä. Oli muistaakseni myös päiväretkiä, mutta lisäksi sellaisia että yövyttiin yksi päivä. Mulla kyläilyreissu Hurghadaan edessä, joten ajattelin buukata juuri sellaisen ettei tarvitse erikseen etsiä hotellia sesonkiaikana. Tähän reissuun ei sisältynyt mitään järjestettyä ohjelmaa vain kuljetus, hotelli ja taisiko olla yksi ruoka aamiainen hotellilla. Safagaan järjestettiin sukellusretkiä, matka kestää 3 tuntia ja eräs toimisto tarjosi 6 tunnin oleilua paikanpäällä - sukellusta.
Karnak Travelia suosittelen minäkin, hinnat ovat toistaiseksi olleet kysymissämme palveluissa jopa edullisimmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575755
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263534- 732459
- 372049
- 331832
- 421799
- 1041730
- 211616
- 271472
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371378