Web-kameran käyttö kannetavassa koneessa?

joku

Siis ostin juuri uuden fujitsu siemensin koneen ja minulla on koneessa webcamera kiinni mutta en tiedä miten voin käyttää sitä siis miten voin ''aktivoida sen''?
Mikä olisi hyvä ja ilmainen webcamera-ohjelma?
Vai tarvitaanko sitä?

25

15855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OoN IhAn KuJalLa

      Luulis nyt olevan valmiina siinä joku camera ohjelma. Acerissa oli mulla Orbicam niminen ohjelma.

    • eerops

      Mene resurssienhallintaan ja katso löytyykö sieltä kautta kameraan liittyvää. Omasssa läppärissäni löytyy alas kelattaessa Bison Cam, jota tuplaklikkaamalla tulee kuva resurssienhallinnan oik. puolelle.

    • heikku98

      Msi:n koneille webbikameran käyttöönottamisapuja??

      • Löytyy löylystä

        Käyttöohjeesta?
        Googlella?

        Ai ei, kun kaikki pitää saada valmiiksi eteen kannettuna.


      • heikku98
        Löytyy löylystä kirjoitti:

        Käyttöohjeesta?
        Googlella?

        Ai ei, kun kaikki pitää saada valmiiksi eteen kannettuna.

        Käyttöohjetta ei ole, googlesta etsitty, ei löydy...


      • Löytyy löylystä
        heikku98 kirjoitti:

        Käyttöohjetta ei ole, googlesta etsitty, ei löydy...

        Oletko ajatellut kertoa meillekin sen koneen tyypin?
        Vaarana on tietysti se, että joku sitten löytääkin käyttöohjeen, mutta toisaalta: elämä on.


      • ...
        Löytyy löylystä kirjoitti:

        Oletko ajatellut kertoa meillekin sen koneen tyypin?
        Vaarana on tietysti se, että joku sitten löytääkin käyttöohjeen, mutta toisaalta: elämä on.

        MSI cx620


      • djtfyktgjkjh
        ... kirjoitti:

        MSI cx620

        se aktivoituu itse tarvittaessa.samoin katso käynnistä/kaikki ohjelmat sieltä löytyy yleensä joku ohjelma joka pelaa eli kokeile kaikki jos et muuten löydä.


      • x x c x
        djtfyktgjkjh kirjoitti:

        se aktivoituu itse tarvittaessa.samoin katso käynnistä/kaikki ohjelmat sieltä löytyy yleensä joku ohjelma joka pelaa eli kokeile kaikki jos et muuten löydä.

        Mullon picasa ohjelma ja kun siinä klikkaa yhtä nappia tulee kameran kuva näyttöön ja voi nauhoittaa ja sitten katsoa. Se nappi on yläreunas aika keskellä ja lukisko siinä jotakin että capture. Täs konees ei oo picasaa, tää on mun kaverin kone, muuten olisin kattonu että mitä siinä napis lukee.


      • ..
        djtfyktgjkjh kirjoitti:

        se aktivoituu itse tarvittaessa.samoin katso käynnistä/kaikki ohjelmat sieltä löytyy yleensä joku ohjelma joka pelaa eli kokeile kaikki jos et muuten löydä.

        ei aktivoidu käyttäessä, eik ämikään ohjelma pelaa..


    • Samatsanat

      Juuh, mäkin etin tän Fujitsu Siemensin webkameran aktivointi paikkaa... Toisaalta tossa kyl lukee tossa et Amilo Cam, mut sen nimistä OHJELMAA tässä koneessa ei löydy.

      • edeafrgetd

        mitä HELV*ETIN aktivointia? Jos kamera ei toimi esim mese webcam keskusteluissa tai skypellä yms .. niin silloin uupuu kameralta AJURIT jotka haetaan yleensäkin koneen valmistajan sivuilta koneen mallin mukaan. voi näitä urpoja täällä :D


    • c-l

      no eikös tän foorumin otsakkeena ollut joku "apua aloittelijoille". Urpot! Auttakaa tai olkaa hiljaa.

    • -.-

      Mulla toimi et menin tost valikosta ja laitoin siit ton kaikki ohjelmat katoin ne kerrallaa ja löysin ton webkamin.

    • Google rules

      Web-kamera

    • Google uudelleen

      Web-kamera
      Kytke web-kameratoiminto päälle painamalla Fn-painiketta ja
      painamalla sitten F6-painiketta. Kytke pois päältä painamalla
      uudelleen.

      • Iipi

        Mietin tuossa valvontakameran rakentamista. Löytyisi yksi ylimääräinen webkamera ja kasa tietokoneita. Ajattelin, että jos uhraisi yhden koneen kameran kanssa jollekin ikkunalle. Kone olisi WLAN yhteydellä netissä. Mitä ohjelmaa voisi käyttää kuvan siirtoon? En ole vielä mitään kokeillut. Ohjelman pitäisi siis pysyä käynnissä yksinänsä. Kävisikö ihan messengerillä? Mitä ideoita teillä mieleen tulisi?


    • miten käytän tämä koneen kameraa kiitos

      • niinmon

        Jollain sovelluksilla, millä voi käyttää sitä kameraa, esim uusimmissa windowseissa kamera.


    • SORIIIIII.EN.OSAA.AUTTAA

      Nnzkjdjdjffidodbhdidbfjodldlsvdldndjjdjdldösnsvdifokfvdjodksvsvdjjdkfjdvdjdjfjvfvfjfkfvjfkfkdbdkfooodkkdkdiiidiskskdkdkjdjkskidifixifidkdkjsvgehrjfkgklxfllgkfkgkgkkfbspdbhözvfkfkgkskkdkdmdmmzmmzlzlzkzkxkxkkxkxkxkxkxkxkxkkxkxkxkixkxkxkxknxnkkkjkkknbnnnnnnnbnbbbbbbbbjnnnjjkkj IK

    • Win_7_Ent

      Kiva, kun tulee pääasiassa dna- ja telia-tasoisia vastauksia eli heikkolahjaisia purkka suussa vinkujia ranteet löysinä "vittu-exä-kato-tajuu". Olen myös tämän kamerankäyttöongelman edessä, koska mitään kuvaa ottavaa ohjelmaa ei ole. Web-skypessäkin on vain online-videointi, ei tallennusta, ei kuvausta. Yksikään wannabe-ihminen täällä ei ole kyennyt antamaan kysyjille selkeää vastausta, joka toimisi ilman minkään ulkopuolisen ohjelman asentamista = järj.hall.oikeuksia. Luulisi nyt löytyvän edes yksi yli 20v nörtti, jolla on äo enemmän kuin 65.
      Win 7 Ent. Lenovo ThinkPad T470s integrated Camera.

      • älä-rähjää

      • Win_7_Ent

        Taas vastasi joku lukutaidoton äo 65. "... joka toimisi ilman minkään ulkopuolisen ohjelman asentamista = järj.hall.oikeuksia. " Että se niistä ohjeista. m.o.t.


      • älä-rähjää
        Win_7_Ent kirjoitti:

        Taas vastasi joku lukutaidoton äo 65. "... joka toimisi ilman minkään ulkopuolisen ohjelman asentamista = järj.hall.oikeuksia. " Että se niistä ohjeista. m.o.t.

        Jos ei laitteen valmistajan ohjeet kelpaa niin haista paska.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe