letut vai pannukakku?
Kumpi on parempaa
33
1056
Vastaukset
päättämään.
- täti puskasta
tein tänään hiivaleipää, ja sitten pannukakkuja paistoin pannarit pyöreällä valurautapannulla leivinuunissa, kyllä oli hyvää mansikkahillon ja kermavaahdon kera.
Ja se leipä, kun voi sulaa lämpimän-leivän pinnalle. Nyt on tuhti olo.- Pirre*juupas
vesi kielelle..ääk. Pakko tehä pian hiivaleipää..ja ja pannaria..
Sunnuntaina tuleekin parit lapsenlapset kylään, silloin oisi otollinen hetki letuille tai pannarille..saan sitten sellaisia mummonlisäpisteitä :)
- henrii
lätyt eikun ropsu, hymm hymm. Ompas vaikea valita loppujen lopuksi.
- Pirre*juupas
ropsu..pannukakku se on.
Teettekö te sitä ahvenanmaalaista versiota? - Oh my heaD
Pirre*juupas kirjoitti:
ropsu..pannukakku se on.
Teettekö te sitä ahvenanmaalaista versiota?minä vedän molempia lättyyn , mielelläni, jo nyt vesi kielelläni
- lyötkö sinä
Oh my heaD kirjoitti:
minä vedän molempia lättyyn , mielelläni, jo nyt vesi kielelläni
lettuja lättyyn?
- henrii
Pirre*juupas kirjoitti:
ropsu..pannukakku se on.
Teettekö te sitä ahvenanmaalaista versiota?olen unohtanut sen ahvenenmaalaisen version. Löytyisköhän se ohje kuukkelista.
henrii kirjoitti:
olen unohtanut sen ahvenenmaalaisen version. Löytyisköhän se ohje kuukkelista.
tietää, mutta aikös siihen ahvenanmaan pannariin, tai kropsuun teijjän mielestä, tule riisipuuroakin joukkoon, - siis siihen taikinaan, ja vaniljasokeria..se on hyvää hmm kropsua, njam.
Hillo ratkaisee.Letut ehkä parempia.
Pannarissa vähemmän rasvaa, on terveellisempää.Jos saan sen linkin tänne.
(mainittavaa: puolopunkkuajuonut )- CannedHeat
Cami.S kirjoitti:
Ollaanko vai ei ? -----ihmisiä ?
http://www.youtube.com/watch?v=IMsnqQHOwFghttp://www.youtube.com/watch?v=Pza-0T6A-eQ
Huono linkki, mutta Niilon paras piisi anyway.... miksi?
Kuuntele, naura, ajattele ja jatketaan CannedHeat kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=Pza-0T6A-eQ
Huono linkki, mutta Niilon paras piisi anyway.... miksi?
Kuuntele, naura, ajattele ja jatketaanTässä murteella laulaa tämä "ikivihreän"
http://www.youtube.com/watch?v=x5cCWbzz15c
- namisuku
...Tonttu Toljanteri tykkäs ainaskin Letusta=D
- Anskuliini
on kropsu.
- Sinimarjanen
vaikea päättää kumpi olisi.
Pannukakkua, jos teen tuolla aataminaikuisella
ohjeella, niin pellillinen hupsahtaa samantien.
Lettuja, nekin olisi kyllä hyviä, mutta
ehkä nyt valitsen kuitenkin pannukakun,
näin illalla.:))- jartsev
haluaisin jos...:) Mitä sinulle kuuluu Sinimarja?
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
haluaisin jos...:) Mitä sinulle kuuluu Sinimarja?
tässä kuuluu, mutta vettä vain jaksaa sataa.
Ei huvittanut edes lenkille lähteä.:)
Eipä ole tuota pannukakkua tullut ihan äskeen
tehtyä, joulukilot vielä rasitteena.:) - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
tässä kuuluu, mutta vettä vain jaksaa sataa.
Ei huvittanut edes lenkille lähteä.:)
Eipä ole tuota pannukakkua tullut ihan äskeen
tehtyä, joulukilot vielä rasitteena.:)Odotinkin että löydätköhän täältä vähän taaempaa tämän mun jutun. Pannukakkua tulee ahmittua aivan liikaa kun sitä on tullut tehtyä. No ehtii sitä lenkilläkin kun parempi sää. Minä olin metsässä eilen lenkkeilin siellä koiran kanssa. Minulla oli GPS-laite mukana, siihen tuli 12km. Jalat meni aivan kipeiksi, oli lumikerrosta tulla missä kävin. Juuri autolla metsäautoteillä pääsee.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Odotinkin että löydätköhän täältä vähän taaempaa tämän mun jutun. Pannukakkua tulee ahmittua aivan liikaa kun sitä on tullut tehtyä. No ehtii sitä lenkilläkin kun parempi sää. Minä olin metsässä eilen lenkkeilin siellä koiran kanssa. Minulla oli GPS-laite mukana, siihen tuli 12km. Jalat meni aivan kipeiksi, oli lumikerrosta tulla missä kävin. Juuri autolla metsäautoteillä pääsee.
lenkkihän sinulle on tullutkin.
Ai teilläpäin on kuitenkin lunta.
Ajattelin ettei sitä ole juuri missään.
Pakkastahan se eilen lupaili tännekkin.
Saa sitten nähdä tuleeko.
Ei oikein kivaa tuo sadekkaan ole. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
lenkkihän sinulle on tullutkin.
Ai teilläpäin on kuitenkin lunta.
Ajattelin ettei sitä ole juuri missään.
Pakkastahan se eilen lupaili tännekkin.
Saa sitten nähdä tuleeko.
Ei oikein kivaa tuo sadekkaan ole.Vähän on tässä missä asustan. Mä ajoin kolmekymmentä kilometriä tuonne lumen suuntaan niin siellä metsässä oli ällistyttävän paljon.
Harvakseltaan tulee vain käytyä lenkillä minullakin vaikka kivaa se on ja kyllä mä yleensä käyn vaikka kuinka. Nyt vain on ollut vähän harvempaa.
Oletko nyt käynyt siellä tiedän mökillä, sekö on siellä Mikkelin suunnalla. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Vähän on tässä missä asustan. Mä ajoin kolmekymmentä kilometriä tuonne lumen suuntaan niin siellä metsässä oli ällistyttävän paljon.
Harvakseltaan tulee vain käytyä lenkillä minullakin vaikka kivaa se on ja kyllä mä yleensä käyn vaikka kuinka. Nyt vain on ollut vähän harvempaa.
Oletko nyt käynyt siellä tiedän mökillä, sekö on siellä Mikkelin suunnalla.tullut käytyä syksyn jälkeen mökillä.
Siellä ei varmaan lunta paljoa ole Mikkelin
suunnalla.
Nyt on jäänyt lenkit minullakin vähemmälle.
Ennen olin melkein joka ilta, mutta ehkä
taas kun pääsee töissä normaali rytmiin ja
illat pitenee, jospa sitten. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
tullut käytyä syksyn jälkeen mökillä.
Siellä ei varmaan lunta paljoa ole Mikkelin
suunnalla.
Nyt on jäänyt lenkit minullakin vähemmälle.
Ennen olin melkein joka ilta, mutta ehkä
taas kun pääsee töissä normaali rytmiin ja
illat pitenee, jospa sitten.On kyllä tulossa, on jo tiedossa, paljonkin kiireitä. Mutta sittenpä näkee kun tulee.
Onko tuttu sävelmä tämä?
"Kun päivä painuu illan pilven taa, yön varjot hiipii ikkunaan, mä ysin istun kuin kaunan ennenkin ja ulos tielle tuijotan. Lennä mun lempeni laulu...." - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
On kyllä tulossa, on jo tiedossa, paljonkin kiireitä. Mutta sittenpä näkee kun tulee.
Onko tuttu sävelmä tämä?
"Kun päivä painuu illan pilven taa, yön varjot hiipii ikkunaan, mä ysin istun kuin kaunan ennenkin ja ulos tielle tuijotan. Lennä mun lempeni laulu...."nykyään on. Toisilla on liikaa töitä ja
toisilla ei oo töitä. Kesällä vähän hiljenisi,
mutta sitten tulee lomat ja sama hässäkkä vaan
jatkuu..
Kappale on hyvinkin tuttu ja sitä paitsi
ihan kaunis sellanen.:) - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
nykyään on. Toisilla on liikaa töitä ja
toisilla ei oo töitä. Kesällä vähän hiljenisi,
mutta sitten tulee lomat ja sama hässäkkä vaan
jatkuu..
Kappale on hyvinkin tuttu ja sitä paitsi
ihan kaunis sellanen.:)tankarunoa, älä sano jos olet jo tehnyt niin ei mun sympatiani tai empatiani vaikuta tuomaroinissa;)
No ei tosiaan, kyllä mä aivan rehellinen olen siinä aivan varmasti. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
tankarunoa, älä sano jos olet jo tehnyt niin ei mun sympatiani tai empatiani vaikuta tuomaroinissa;)
No ei tosiaan, kyllä mä aivan rehellinen olen siinä aivan varmasti.funtsannut. Saa nähdä tuleeko sitten tehtyä.
Jos teen, niin kirjoitan sen puskasta.
Epäilen, että ei tule tehtyä, koska kritisoin
omaa kirjotusta, niin siihen se sitten jää.
Toisaalta mieli tekisi osallistua. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
funtsannut. Saa nähdä tuleeko sitten tehtyä.
Jos teen, niin kirjoitan sen puskasta.
Epäilen, että ei tule tehtyä, koska kritisoin
omaa kirjotusta, niin siihen se sitten jää.
Toisaalta mieli tekisi osallistua.Laita vain aivan sinne joukkoon vaikka useampiakin. Samoin tee Wenlakin! Se onnistuminen on onnestakin kiinni, ainakin minusta tuntuu siltä. Minäkirjoitin monta sellaisen pikkuvihkon sivua muuatta aihetta, eikä onnistunut ja sitten hylkäsin ne ja heti kohta tulla loksahti tuo jonka Wenla valitsi.
Pitää nyt nukkumaan. Huomenna taas töihin. Kiitti kivoista jutuista. Hyvää yötä! teille molemmille. Kauniita unia! - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Laita vain aivan sinne joukkoon vaikka useampiakin. Samoin tee Wenlakin! Se onnistuminen on onnestakin kiinni, ainakin minusta tuntuu siltä. Minäkirjoitin monta sellaisen pikkuvihkon sivua muuatta aihetta, eikä onnistunut ja sitten hylkäsin ne ja heti kohta tulla loksahti tuo jonka Wenla valitsi.
Pitää nyt nukkumaan. Huomenna taas töihin. Kiitti kivoista jutuista. Hyvää yötä! teille molemmille. Kauniita unia!Kiitokset taas jutteluista.
Kauniita Unia...:)
- Otto-Vaan
Pannu kakku.
Kyllä letut on huomattavasti parempia varsinkin
missä on kivennäisvettä joukossa...Aaarrgg mikä nälkä.:)- Anskuliini
tuosta kivennäisvedestä mieleen saaren muurinpohjalettuillat ja ei kai enää parempia lettuja oo olemassakaan ko ne jotka paistetaan sääskien seassa, savu kirvelemässä silmiä, kauniissa suvi-illassa.
- Otto-Vaan
Anskuliini kirjoitti:
tuosta kivennäisvedestä mieleen saaren muurinpohjalettuillat ja ei kai enää parempia lettuja oo olemassakaan ko ne jotka paistetaan sääskien seassa, savu kirvelemässä silmiä, kauniissa suvi-illassa.
Kun en satu omistamaan muurikkaa.
Sisätiloissa on joskus pidetty lettu kestejä.
Tuolla ylempänä kartalla tulisi enempi mäkärä itikka lettuja.
Siinähän ne menisi samalla kun neulamuikutkin.:)
- Nimetön
että miksi ihmiset on lihavia kun ei pannukakku tai räiskäleet mene pelkillä luonnon marjoilla alas ,vaan pitää olla kerna vaahdot sun muut.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926