Niin, lyhyesti ja ytimekkäästi, täytin runsas kuukausi sitten 60v. Samperi, olenkohan jo vanha, kuitenkin kahden lapsenlapsen ukki ja se on todella hienoa.
Olen aiemmin kirjoitellut ilman mitään omaa nimimerkkiä silloin tällöin tuonne 50 osioon, mutta jatkossa saattaa olla enemmän kirjoiteltavaa tänne palstalle, varmaankin useimmiten nimimerkillä vanha pappa, kuitenkin ilman rekisteröitymistä, toivottavasti kukaan vieras ei nyt ala terrorisoida tätä palstaa samalla nimellä, koitan tarkkailla tilannetta.
pitäisiköhän
6
391
Vastaukset
- eivanha
et ole tullut vanhaksi.katsoin juuri areenalta lähetyksen Rintamalta paluu. Ihania yli 80v ihmisiä, sellaisiksi kun tulisimme.
- KristaTee
vanha ole, täysi-ikäiseksi olet päässyt. Onnea.
Toivottavasti viihdyt palstalla.
Sen "vanhan" voisit kyllä unohtaa!- vanha pappa
Tuosta iästä ja "vanhasta": Uskoisin, että enemmistöllä tänne kirjoittavista on tuosta vanhuudesta aivan samoja muistoja kuin minullakin. Kun itse olet "kaksikymppinen", niin "neljäkymppinen" tuntui silloin aikanaan jo aivan haudan partaalla olevalta, mutta entäs nyt, onko näin? Minun mielestäni ei suinkaan, nyt tuntuu, että tässähän elämä vasta alkaa, teen nuorten kanssa töitä ja pilailen niinkuin hekin, kuulen kyllä joskus olevani vanha käpy, mutta takaisin annan ja hiljaista on kun kerron kuinka asiat ovat olleet ennen. Yllättävintä on ollut, että tullaan jopa kysymään, ,muistatko miten tämä homma ennen oli, se jonkinverran lämmittää, että myöntävät, että minäkin olen jotain kokenut ja tiedän asioita.
Joten, hyvin menee ja eläke lähestyy. Sitä odotellessa, kirjoitellaan ja pilaillaan silloin kun sen paikka on.- KristaTee
nelikymppinen oli täysi fossiili. Muistan kuinka mietiskelin vuosituhannen vuodenvaihdetta. Kovin olin surullinen, koska silloin olisin niin vanha, etten edes huomaisi sitä. Jos nyt yleensä olisin hengissä. Nyt kyllä moiset ajatukset naurattavat.
- marilen
Mikä pirunmoinen sana tämä otsikko! Suomenkieli on aika kiintoisa joskus, en ole varma osaako sitä, vaikka ihan ehta suomalainen olenkin.Ei suinkaan sinulla ole joku 60 kympin kriisi, ei pitäis, tämä kuuskymppii ei ole mikään ongelma, pahempi oli viiskymppii, silloin loppui nuoruus,ehkä.Nyt me ollaan kypsii aikuisii, mitä se nyt sitten merkitseekään.Miun mielestä kuitenkin aika kivaa elämää, en halua enää olla nuori ja kärsii kaikenlaisii ongelmii, mitä nyt nuoruuteen kuuluu.Tässä iässä elämä on tosi helppoo ja hauskaa, ei paineita eikä ns.ressii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448