PIILOPIRTTI

Missä viipyy ?

Ollaan niin kaivattu ja vieraissa nurkissa meitä kieroon katsotaan...

8

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValtavaTeeKuppi

Kannatetaan. Porukka on jo siinä vaiheessa, että selvittelee erilaisia mahdollisuuksia perustaa oma yhteisö maksullisisesti muualle.

Lyhyessä ajassa olen saanut kuulla, että olen mies ja multinikki :). Se palsta, minne ajauduimme, on hörhöjä täynnä.

• metsämörö

siis sen hakusessa olevan ja kovasti kaivatun puutteessa on keskustelutaitoisesta ja yhteiskunnallisesti valveutuneesta joukkiosta tullut kaikkien pilkkaama hylkiöjoukkio *SNIF*

Tehoaakohan tuo?

Pikkusen yliammuttu, mutta aika tehokas noin luettuna :)

Totta kuitenkin se, että täältä puuttuu piilopirttimäinen keskustelunurkka, jossa keskustelu aika ajoin saa olla, kenenkään siihen puuttumatta, jopa chatinomaista.

Jos jopa kännyköille omat fooruminsa niin miksi ei sitten järjenjuoksultaan aika ajoin omituisille, mutta tervejärkisille.

Peräänkuulutetaan piilopirttiin myös avarakatseista, oikeudenmukaista, keskustelukykyistä puheenjohtajaa(seriffiä) :)

Piilopirtin keskusteluaiheet eivät saisi olla millään lailla rajattuja. Niiden kuitenkin tulee pysyä hyvän maun ja Suomi24:n yleisten sääntöjen rajoissa.

Voitaisiinko me mitenkään saada Piilopirtti keskusteluhuonetta?

Juhlapuvuilla, siileillä ym on jo omat..

• Nyt kun taas olen joutanut muutaman viestinne lueskelemaan, te muutamat uudet nickit, en voi muuta sanoa sen uuden toivotun 'Piilopirtti'-palstan perustamisesta kuin että teille se voisi olla tarpeen. Siinä pitäisi kuitenkin olla kaksi haaraa, kevyt pelkkä jutustelukanava ja toinen todella asialliseen keskusteluun pystyvien kanava. Itsekin kaipaan joskus kevennystä, mutta osaan olla 'vakavakin'.

Tsemppiä odotteluunne :)

• franti

Kannatan. Tuntuu,että jutut saavat muut närkästymään.Olisi siis oikeus ja kohtuus,että saisimme oman piilopirtin,jonka suojissa voisi käydä keskusteluja,joskus syvällisiä,joskus keveitä. Monta kertaa toisen ihmisen 'läsnäolo' on se,joka auttaa jaksamaan.
      Piilopirtti pikaisesti,kiitos:)

• Ledzeppele

Voisi vaikka rekisteröityä ja keskustella ihan oikeesti, ihan aikuistenoikeesti!

• Kulkutin

viipyy Piilopirtti.
      ja olisin valmis ko palstan tinanapiksi.

• franti

Nuo tuolla on jo ihan kypsiä meihin:(

• Ledzeppele

Miten....mä sille viestinsaan...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      48
      3096
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2934
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      50
      2800
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2628
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2528
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2510
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2281
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2178
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2062
    Aihe