Murjotuksen puolelle

main-eko

Eiks kukaan,koskaan,ikinä enää "leiki" mun kaa?Piilosillako ollaan?Juu,nenänpää näkyy,mut keneköhän lienee?Ruuneperi,Jopel, ullamirjami,irkku kaikki muutkin, älkää jättäkö mua yksin!!!

7

529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullisina, apeina ja yksinäisinä täällä istuskellaan. Ehkä joskus vähän suututtaakin.

Näistä palsta-asioista voisi kirjoittaa paljonkin mutta onko se järkevää. Asia-aiheet eivät kiinnosta, leikkimielisille viesteille ilkeillään.

Neuvoja kaivataan palstan ylläpitämiseksi, keskustelujen virikkeiksi.

• Katicat2

Niin täälläkin. Joskus sitä on tullut paljonkin kirjoiteltua, mutta lienee jo kaikki sanottu. Nyt olen huomannut että 70:iin on ilmaantunut uusia fiksuja kirjoittajia, kiitos teille. Varsinkin hyviä aloituksia kaivataan. Ne tyhjät kolmen neljän sanan "aloitukset" vievät vain tilaa palstalta. Jollakin on harrastuksena aina kerran päivässä se ripukka palstalle heittää.

Olen sitä mieltä, ettei ilkeilyviestiin pitäisi vastata, mutta aina ei vaan malta olla hiljaa. Sitähän kiusanhenki haluaakin ja se kai hänen "hengissä pitääkin."

• sinusta ei näy edes nenänpäätä profiilissa ,laita nyt äkkiä kuva sinne .
      Osoite Skypeen ja Sähköpostin kera ,niin jo tulee ystäviä . Voit vaikka kokeilla.:SOS .....

• Mitä kuuluu? Tule sättiin juttelemaan..Helpompi vaihtaa mielipiteitä. Emme jätä yksin.Voidaan Mesessäkin kirjoitella. Ulkona on lunta,kaunista on. Elämä hymyilee,kun katselemme sillä silmällä.
      Oikein mukavaa päivää..Iloa ja Voimia päivääsi!
      t.Irkku

• Fanni

Kaamosmasennus on vaivannut jo pitkään. Ei pysty repimään itsestään irti mitään järkevää. Sisällä istumista, arkikuvioita, voimistelukin vain kerran viikossa. Siinä se.
      Sinussa ei mitään vikaa vaan säässä auringonpaisteeseen saakka.

• lepomieli

kyllähän se apea olo meitä itsekutakin vaivaa jossain vaiheessa mikä lieneekään syy, ymmärrän hyvin olotilasi kun saisit itsesi vaikka kerran päivässä ulos vähäksi aikaa kyllä hiukan ajatus
        maailmaa muuttaa ainakin hetkeksi nyt kun alkaa päivätkin pidentyä ja ehkä aurinkokin näkyä, mitään ihmerohtoa en pysty sinulle neuvomaan kun en keksi itsellenikään, mutta et ole yksin luota siihen minä kuitenkin ajattelen sinua, hyvää päivän jatkoa ja iloa.

• main-eko
        lepomieli kirjoitti:

kyllähän se apea olo meitä itsekutakin vaivaa jossain vaiheessa mikä lieneekään syy, ymmärrän hyvin olotilasi kun saisit itsesi vaikka kerran päivässä ulos vähäksi aikaa kyllä hiukan ajatus
        maailmaa muuttaa ainakin hetkeksi nyt kun alkaa päivätkin pidentyä ja ehkä aurinkokin näkyä, mitään ihmerohtoa en pysty sinulle neuvomaan kun en keksi itsellenikään, mutta et ole yksin luota siihen minä kuitenkin ajattelen sinua, hyvää päivän jatkoa ja iloa.

Ystävät hyvät,minut ihan yllätti nämä vastauksenne.Nyt siis olen hieman raottanut tietoja itsestäni Galleria sivulla.Yritän tonne Chattiinkin joskus,mut skypeä en kyllä hanki,sorry ystävät.Olen tosi ennakkoluuloinen.Ehkä minua vaivaa myös liika varovaisuus,kun muutama huono kokemus takanapäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3298
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      35
      2649
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2258
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2249
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2181
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2163
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1927
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1914
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1899
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1642
    Aihe