Mulla on oikea kokemus sovituskopista...
Taisi olla pari vuotta sitten Helsingin keskustan eräässä isossa tavaratalossa, olin joulun jälkeen alennusmyynneissä kahdeksan jälkeen illalla, kun ihmisiä on enää tosi vähän liikkeissä-- kiertelin liikettä ja huomasin mukavan näköisen nuoren miehen samalla osastolla, satuimme sitten samoja tuotteita katselemaan ja hän aloitti lyhyen keskustelun...
Juttelimme niitä näitä, mies oli huumorintajuinen ja hauska.. menin sitten sovittamaan farkkuja sovituskoppiin ja mies kai tuli perässä sovittamaan itsekin vaatteita, ja huomasi minut myls, oli kai nähnyt että menin sinne.. huikkasi jotain minulle ja juttelimme molemmat ollessamme eri kopeissa..
juttu kääntyikin jotenkin ihmeellisesti flirttailuksi, ja aloin kiihottua, sanoin lopulta suoraan miehelle että tule mun kanssa sovittamaan vaatteita, mun koppiin ja hän tuli.
saman tien kun hän tuli koppiin aloimme suudella intohimoisesti, itse olin enää pikkuhousuissani, ja revimme vaatteet toisiltamme.. oli kiihottavaa kun piti olla hiljaa ja samalla oli niin kiihottavaa..
jatkanko tarinaa??
kiihottaa tuo muisteleminen niin että täytyy hieman helpottaa itseään... katsokaapa näitä kuvia, mua kiihottaa ainakin, kun tykkään miehistä ja naisista:
http://320x480.blogspot.com/
Sovituskopissa
tehtyä..
2
22056
Vastaukset
... vaa, vaikka mun mailiin. Ja kuva pepusta on tosi kiihottavaa katseltavaa...
- P-auliina
Jatka ihmeessä! Haluan tietää mitä tapahtui!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146