Triton Empire

yksin matkaan

Olen lähdössä maaliskuussa viikoksi Hurghadaan ja hotelliin Triton Empire. Hotelliin mahdollisuus ottaa AI, mitä mieltä olette kannattaako? Tätä mahdollisuutta aattelin sen takia, että koska tämä matkaaja on vaalea nainen ja yksin lähdössä, ei tarvitsisi ainakaan iltaisin kuljeskella itekseen ettimässä ruokapaikkoja yms. Haluaisin kuitenkin lomailla rauhassa ilman että paikalliset ukot on kimpussa..

5

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oltiin sharm el sheikissä 2 vkoa.suosittelen ai:tä ehdottomasti,vaikka alkoi samat ruoat kyllästyttämään.ja varo paikallisia miehiä!päällekäyviä...vastaan mielelläni kysymyksiisi!

    • Kannattaa ottaa, itse otan yleensa aina AI jos on mahdollista. Kyllä se tietysti alkaa maistumaan samalta kaikki ruoka, varsinkin kahdenviikon lomalla, mutta viikossa ei ehdi kyllästymään. Hyvää lomaa.

    • tai sitten ei

      Mä oon yksin liikkunu tritonin ympäristössä naisena kun kaveri oli kuumeessa. Ei sitä kyllä kovin rauhassa saanut kulkea, mutta kun tutustui paikallisiin niin helppo oli liikkua kun pari matkassa, ei kaikki muut kadun miehet ollu kimpussa. Aina olen ottanut vain aamiaisen, sillä pärjännyt lämpimässä hyvin iltaan asti ja illalla on kiva käydä eripaikoissa syömässä, varsinkin kun ruoka ei siellä maksa juomineen juuri mitään :)
      mut toki enemmän rauhassa saat olla jos syöt hotellissa, mutta osaa se hotellin henkilökuntakin liehitellä :D

      • olleena

        en suosittele, että otat AI...Ruoka ei todellakaan ollut maittavaa, ja niin kuin jo edellä tuli mainittua hotellin läheltä löytyy hyviä ja halpoja ruokapaikkoja..Mitä tuohon yksin liikkumiseen tulee, niin se on ihan siitäkin kiinni miten sosiaalinen olet...


      • matkaajat
        olleena kirjoitti:

        en suosittele, että otat AI...Ruoka ei todellakaan ollut maittavaa, ja niin kuin jo edellä tuli mainittua hotellin läheltä löytyy hyviä ja halpoja ruokapaikkoja..Mitä tuohon yksin liikkumiseen tulee, niin se on ihan siitäkin kiinni miten sosiaalinen olet...

        Tulimme eilen Tritonista. Meille riitti hyvin puolihoito eli aamianen ja päivällinen oli klo 19-22 välissä. Mukavaa matkaa sinulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe