onko kellään tieto millä netti sivulla ois paketti/kevytkuorma autoista tehtyjä ns. puolikkaan vetureita?
kevyt puolikas
7
1376
Vastaukset
- googleen
minitrailer
Mini Sattelzug
Mini-Sattelauflieger
Meillä on tuota maahantuontia saksasta, näistä kun keskusteltiin katsatusmiehen kanssa niin tuumasi että älä tuo ainakaan heidän asemalle niitä. syynä on tuo peräkärryn jarrusysteemi.
Aikaa tuosta on noin 4-5 vuotta, tiedä sitten miten on tänä päivänä.- Nimetön
RK-asentaja kirjoitti:
Mini Sattelzug
Mini-Sattelauflieger
Meillä on tuota maahantuontia saksasta, näistä kun keskusteltiin katsatusmiehen kanssa niin tuumasi että älä tuo ainakaan heidän asemalle niitä. syynä on tuo peräkärryn jarrusysteemi.
Aikaa tuosta on noin 4-5 vuotta, tiedä sitten miten on tänä päivänä.Suomessa AKE on sen verran ikävä laitos että katsastus miehet ei uskalla ottaa kantaa.
- kuitenkin
Nimetön kirjoitti:
Suomessa AKE on sen verran ikävä laitos että katsastus miehet ei uskalla ottaa kantaa.
suomessa?
- suomessa
kuitenkin kirjoitti:
suomessa?
Kevyeenkin kuorma-autoon saa kytkeä puoliperävaunun eikä puoliperävaununkaan alarajaa ole mitenkään määrätty.
Ongelma on vain siinä että rekisteröinti katsastuksessa pitäisi osoittaa joka kohta määräysten mukaiseksi ja suomessa kaikki on kielletty mikä ei ole pakollista ja erikseen hyväksyttyä jonkun Eu- tai suomalaisen viranomaisen merkinnöin.
Muualla EU:ssa nuo usein hyväksytty kansallisin määräyksin ja valmistajien ei ole ollut tarpeellista hakea eu-hyväksyntää.
Puhumattakaan jenkki vehkeistä. - vastaan tullut
suomessa kirjoitti:
Kevyeenkin kuorma-autoon saa kytkeä puoliperävaunun eikä puoliperävaununkaan alarajaa ole mitenkään määrätty.
Ongelma on vain siinä että rekisteröinti katsastuksessa pitäisi osoittaa joka kohta määräysten mukaiseksi ja suomessa kaikki on kielletty mikä ei ole pakollista ja erikseen hyväksyttyä jonkun Eu- tai suomalaisen viranomaisen merkinnöin.
Muualla EU:ssa nuo usein hyväksytty kansallisin määräyksin ja valmistajien ei ole ollut tarpeellista hakea eu-hyväksyntää.
Puhumattakaan jenkki vehkeistä.http://www.vergauwe.be/ned/producten.asp?PRODUKTGROEP_ID=1&navig=1&subnavig=1
tuon näköisiä vehkeitä lienee harvassa täälläpäin liikenteessä. - ongelmahan
suomessa kirjoitti:
Kevyeenkin kuorma-autoon saa kytkeä puoliperävaunun eikä puoliperävaununkaan alarajaa ole mitenkään määrätty.
Ongelma on vain siinä että rekisteröinti katsastuksessa pitäisi osoittaa joka kohta määräysten mukaiseksi ja suomessa kaikki on kielletty mikä ei ole pakollista ja erikseen hyväksyttyä jonkun Eu- tai suomalaisen viranomaisen merkinnöin.
Muualla EU:ssa nuo usein hyväksytty kansallisin määräyksin ja valmistajien ei ole ollut tarpeellista hakea eu-hyväksyntää.
Puhumattakaan jenkki vehkeistä....suomalaiseen lainsäädäntöön noissa on jarrut. Meikäläinen lainsäädäntö ei tunne yli 3500 kg:n perävaunuissa oikein muita jarrujärjestelmiä kuin paineilmajarrut. Noissa minitrailereissa taas on käytössä mitä erilaisimpia jarrujärjestelmiä sähköjarruista työntöjarruihin ja nestejarruihin. Kevyissä vetureissa ei yleensä ole paineilmajarruja, joten perävaununkin jarrut on toteutettava jollain muulla tavalla.
Jonkun saksalaisen tarkkuuskalibrointifirman transitin päälle rakennetun tuollaisen minitrailerin näin joku vuosi takaperin Riihimäellä - luonnollisesti kyllä saksan kilvissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348434- 434693
- 364614
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893599- 132913
- 312706
- 382650
- 442383
- 1662069
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise642008