Kiukkunurkka

Hellevi-s

Ja heti kiukutti. Salasana oli unohtunut ja jouduin pitkään yrittämään ennenkuin oikea osui kohdalle.

11

554

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • folk**

Kiukku nurkka taas lähempänä.
      Ehtii paremmin käydä kiukuttelemassa,kun on lyhyempi
      matka.Ettei vaan ehdi kiukku unohtua.

• minultakin

unohtunut, mutta uuden luonti kävi kyllä ihan hetkessä. Konehan kysyy, onko salasana unohtunut, ja neuvoo sitten.

• PellePeloton evk

Kyllä nyt kiukuttaa, niin pirusti! En vaan muista miksi, mutta kiukuttaa kumminkin.
      Ihan jäi tuo rekisteröity nikkikin ottamatta käyttöön, kun niin pirusti kiukuttaa.

Entäs teillä?

• Tuoksuvattu*

Kappas vain, rekkaamatta on niin helppo tulla mukaan kun kiukuttaa tuo unen puuttuminen.

Työn puolesta saisin nukkua, harrastuksetkaan eivät niin vaativia ole etteikö yön voisi nukkuakin, mutta sisäinen kello sanoo jo neljältä ettei enää maata. Ylös, ylös, kukko kiuekuu!

Eipä silti. Aina olen lyhyen yön nukkuja ollut, mutta mitä teen aamuun hiljaisina tunteina kerrostalossa kun omassa on saanut olla kuin kotonaan. Kiukuttaa kun ei nukuta ja nyt lähden kävelemään!

• folk**

valtakunnassa kaikki hyvin,kun ei ole päivän aikana
      kiukuttelijoita pahemmin näkynyt.
      Ja hyvä näin.
      Aurinko tainnut saada kaikki hyvälle tuulelle.

• kun bensasta joutuu pulittamaan 1,424 €, tuntuu, että sen hinnan nousulla ei ole mitään rajaa.
      Onneksi ei tarvii niin kauheasti ajella.
      Ensimmäisen kerran tankkasin tänä vuonna!

• 60män

Vaimo oli heti aamusta ärrin purrin. En tiedä miksi, tai kait nukkui yönsä huonosti.
      Välillä päivällä vähän puhui asiallisesti, mutta illalla taas kiukutteli.
      Pitäisiköhän kirjoittaa päiväkirjaan, että paskapäivä.

• Hellevi-s

että pahin kiukku on laantunut. Ei minuakaan ole kiukuttanut ollenkaan tänään. Yleensäkään en ole mitenkään kiukkuinen.

• Tein kauppareissun ja oli talven huonoin keli.
        Loskaa tiellä ja siinä ajourat, taiteile siinä sitten, ettei pääse "riistämään".

Kyllä keskustassa oli tiet suht. koht. sulia, mutta sivukyläläisistä ei välitetä mitään.
        Yksityistiekin oli paremmassa kunnossa.

Risuja auraajalle!

• ja taas...

kaikki nää kiukkunurkkalaiset. Naikaa kunnolla, joha lakkaa kiukuttamasta. Ainakii unohtuu kiukku.

Tellastiina! Vällyje alle siitä motkottamasta, äkkiä nyt!

• 1943

kun tulin kurssilta. Lämpötila oli 2 astetta. Ensin kiukutti, sitten ryhdyin puuhiin. Miesystävän pakastin oli ihan tyhjä ja kiikutin marjat ja sienet sinne. Nyt on lähitulevaisuudessa syötävä marjoja ja sieniä niin paljon kuin mahdollista. Oikeastaan tällainen juttu on pikkiriikkinen todella suurten kolausten rinnalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      146
      6907
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5856
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5056
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4597
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      3998
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      64
      3150
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3090
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2732
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2364
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2283
    Aihe