Ehdotuksia kaivattais ensipyöräksi. Jonku verran pyörillä tullu ajettuu, mutta nyt ois ensimmäisen oman paikka. Kriteereinä ois seuraavia: pitäs pystyy ajella 2päällä, ei customi, eikä enduro ja vakuutukset ku ois viel kohtuuhintaset. Nii ja hintahaarukka pyöris 2000 - 3000€ kieppeillä. Eli ehdotuksia saa heitellä. Kehukaa omia, haukkukaa toisten=).
Ehdotuksia ensipyöräksi
16
1106
Vastaukset
Minulla on ollut ensi ja nykyisenäkin pyöränä seiskapuolikas Suzuki gsx äffä malli. ajoasento on hyvä minun mittaiselle (185cm) Eikä mikään sellainen tykki että pää lähtee hartioilta, mutta riittävästi potkua kuitenkin, ainakin minulle. Jaksaa myös viedä kahta ihmistä ihan hyvin. Eivätkä ole kovin kalliita pyöriä.
- pekkavee
Toi on hyvä peruspyörä.
Tuolla hinnalla löytyy varmaan joku hyvä käytetty.
Pekka - pekkavee
pekkavee kirjoitti:
Toi on hyvä peruspyörä.
Tuolla hinnalla löytyy varmaan joku hyvä käytetty.
Pekkahttp://lyhytlinkki.net/?df1r6mqr
Pitää miettiä jotain pienempää pyörää varmaankin.
Pekka
- kilometrejä
Tohon hintahaarukkaan vaikea löytää mutta yksi varma vaihtoehto on 1000 cbr.
- GSX 1100 EF-86
jolla ajettu oikeasti vain 60 tkm. Ja lähtee reilulla kolmella tonnilla. Ja kestää seuraavat 100 tkm ilman suurempia murheita. Näiden pyörien yksi pikku perussynti, kytkinkori, on juuri vaihdettu. Mukaan vielä ajamaton takarengas ja laukut. Jos ymmärrät, mitä "äijäpyörä" tarkoittaa, saattaa tämä olla Sinun juttu. Tai sitten valitset sen "tyttöpyörän".
- kkjjhhgg
eikös tämän hinta pitänyt olla 2600eur.
- suomessa
kkjjhhgg kirjoitti:
eikös tämän hinta pitänyt olla 2600eur.
myynnissä useampiakin mutta tuskin yhtään aivan alkuperäistä jonka taustat tiedetään. Tämä näin kommenttina sivusta.
- peliiiiin
Jos äijjä pyörä tarkoittaa rumaa niin kyllä täytyy myöntää että sitä tuo gsx ehdottamasti on.
Jos näistä pyöristä mitä on ehdotettu niin ehdottomasti cbr,mikäli käyttövarmuus ja ajettavuus
ratkaisee.
Lisäksi paljon paremman näköinen.
- Jape866
hyvä hyvä :)
- vähänniinjanäin
ihan ok mut ei ihan sovellu 2 päällä ajamiseen,tai onnistuuhan se tuollakin mutta kyllä suosittelen vähintään 750-1000cc
- Kawaa
Oli mulla ensipyöränä tollanen Kawa Gpz500S, ja oli muuten hyvä ja helppo pyörä ajaa. Kevyt ja ketterä, ja kulkikin ihan kummasti, vaikka 2 päällä en ajanutkaan. Suosittelen kyllä. Parilla tonnilla saanee jonkun 90-luvun alkupuolen vehkeen. Kone ei tainnu muuttua pariinkymmeneen vuoteen eli koeteltua tekniikkaa.
- olisi sellainen
helkama
- Turo--lnkeri
..sellaista HETPK 1407 valkopyykkikonetta ?
- Tapani T
jep jep..
- Ainoa oikea valinta
Ei tarvitse mennä pylly pystyssä (katupyörä) tai pyllyreikä edellä ruotsalaisittain(custom).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973