Apua. Olen jumissa yhdessä kohdassa Kenttä 14 : Hall Of Seasons. Huoneessa on viisi patsasta jotka pitelee vuorotellen sinistä valoa. Huoneessa on samalla aave joka seuraa kokoajan. Aina kun yritän lähestyö valoa niin se karkaa toisen patsaan luo. Joten. Mitä minun pitäisi tehdä?? :o
tomb raider angel of darkness
4
372
Vastaukset
likelle patsasta jossa on valo.Sen jälkeen menet kyyryyn ja ammut aavetta.Kun aave pysähtyy niin saat otettua patsaasta esineen.Ole kuitenkin nopea
sillä aikaa ei ole paljoa.Sitten vain juokset huoneesta pois.- APUA
Olen yrittäny, ei onnistunut. olen ampunut, se jähmettyi mutta ku lähen tulee valoo vastaan ja olen patsaan vieressä niin sinne oikeaan alakulmaan ei tuu sitä kättä hommelii ja ku painan ctrl nii se ei ota sitä.. :/
- olet jo
APUA kirjoitti:
Olen yrittäny, ei onnistunut. olen ampunut, se jähmettyi mutta ku lähen tulee valoo vastaan ja olen patsaan vieressä niin sinne oikeaan alakulmaan ei tuu sitä kättä hommelii ja ku painan ctrl nii se ei ota sitä.. :/
myöhässä.Siinä ei ole montaa sekuntia aikaa.
- APUA
olet jo kirjoitti:
myöhässä.Siinä ei ole montaa sekuntia aikaa.
kiitti. pääsin vihdoin ja viimein läpi. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo814850Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2334674Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682408Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752406- 612348
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak802215- 531916
- 281547
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1231396Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1131394