flirtit miehet

surusilmäinen nainen

eivät taida haikailla naisten perään vaan jatkavat surutta kukasta kukkaan.

76

1514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi näin?

kun näitä pörriäisiä lentelee riittävän monta ohi, nainen luulee että kaikki miehet ovat samanlaisia. Silloin tulee prinssi rohkea ja uljas ja nainen torjuu hänet ja pakenee linnansa torneihin itkemään.

• NaituMies

ihmisten ilmoille. Mielestäni rakastumisen näkee miehen käytöksestä ohi flirttieleiden. Siitä mitä hän on valmis tekemään vuoksesi.

Omalla kohdallani en edes näe muita naisia kuin rakkaani, voin jutella heidän kanssaan ym. mutta mikään muu minua ei edes kiinnosta heissä.
        Ainoastaan sitä jota rakastan niin yritän auttaa kaikintavoin, ehkä liikaakin.

En tiedä miten muuten sitä tunnetta kuvailisi toiselle henkilölle.

Mitä sinä itse tunnet? Etsi samanlaista käytöstä tai vastaavaa toisesta persoonasta. Jos löytyy samanlaisuuksia niin etteköhän molemmat ole sitten rakastuneita :)

• HTZA
        NaituMies kirjoitti:

ihmisten ilmoille. Mielestäni rakastumisen näkee miehen käytöksestä ohi flirttieleiden. Siitä mitä hän on valmis tekemään vuoksesi.

Omalla kohdallani en edes näe muita naisia kuin rakkaani, voin jutella heidän kanssaan ym. mutta mikään muu minua ei edes kiinnosta heissä.

Mitä sinä itse tunnet? Etsi samanlaista käytöstä tai vastaavaa toisesta persoonasta. Jos löytyy samanlaisuuksia niin etteköhän molemmat ole sitten rakastuneita :)

mitataan naisen kyyneleillä.
        Jos niitä ei ole, on kyseessä vain pariutuminen pehmojen välillä.
        Ja pehmo ei ole mies.

• annakaija
        HTZA kirjoitti:

Ja pehmo ei ole mies.

aina välttämättä ole pehmo vaan rempseä ja saatta tykätä pehmommasta miehestä.

• HTZA
        annakaija kirjoitti:

aina välttämättä ole pehmo vaan rempseä ja saatta tykätä pehmommasta miehestä.

minä puhuin, en vellihoususta.

• flirtflirt
        HTZA kirjoitti:

minä puhuin, en vellihoususta.

itse olet vellisydän ja suloisen pehmeä ;) ;)

• surusilmäinen nainen
        NaituMies kirjoitti:

tässä iässä enää kaltaistan halua vaan semmoisen turvallisen ja rehdin rehellisen palvojan ;)

• surusilmäinen nainen
        HTZA kirjoitti:

Ja pehmo ei ole mies.

miehen rakkaus mitataan naisen hymyllä ja silmien loisteella ;)

• HTZA
        flirtflirt kirjoitti:

itse olet vellisydän ja suloisen pehmeä ;) ;)

täällä!
        Ja pehmoinen en ole, suloinen vain.

• HTZA
        surusilmäinen nainen kirjoitti:

miehen rakkaus mitataan naisen hymyllä ja silmien loisteella ;)

nainen pehmon kainalossa.
        "Sainpas jotakin"
        Kyyneleet kertovat että: "Mieheni otti minut".
        "Otti! Minut! MINUN MIEHENI!"
        Ei suloisempaa ole kun nainen kyyneleiden jälkeen. Sellainen nainen sulaa suussa.

• flirtflirt
        HTZA kirjoitti:

täällä!
        Ja pehmoinen en ole, suloinen vain.

voi eroitella toisistaan. Tikru olet.

• surusilmäinen nainen
        HTZA kirjoitti:

nainen pehmon kainalossa.
        "Sainpas jotakin"
        Kyyneleet kertovat että: "Mieheni otti minut".
        "Otti! Minut! MINUN MIEHENI!"
        Ei suloisempaa ole kun nainen kyyneleiden jälkeen. Sellainen nainen sulaa suussa.

harva mies tuohon pystyy ja jos pystyy niin koti on täynnä villakoiria jotka eivät ole eläimiä kun ajankäyttö sujuu kostein silmin ;)

• HTZA
        flirtflirt kirjoitti:

voi eroitella toisistaan. Tikru olet.

mikä lyhenne?

• HTZA

harva mies tuohon pystyy ja jos pystyy niin koti on täynnä villakoiria jotka eivät ole eläimiä kun ajankäyttö sujuu kostein silmin ;)

meitä miehiäkin on.

• flirtflirt
        HTZA kirjoitti:

mikä lyhenne?

tiikeripossu tietenkin ;)

• HTZA
        flirtflirt kirjoitti:

tiikeripossu tietenkin ;)

Tiikeripossu...
        Onpa uusi mielikuva.
        Näin kuvan possulaumasta jotka olivat puettuna tiikerinraitaisiin asuihin ja tiikeri imetti niitä.
        Liekö oikea mielikuva.
        Pidän hyvästä ruoasta ja nais-seurasta.
        Ehkä kuva on kuitenkin aika lähellä.

• luotuja kulkemaan

Kivikaudella mies oli vaeltava metsästäjä, jonka piti pystyä nopeaan, konkreettiseen ja jopa vaaralliseen toimintaan. Nainen oli kodin ja lasten hoitaja, kyläyhteisön jäsen, joka ei esim. synnytyksen aikoihin ja vauvavaiheessa tullut toimeen ilman sosiaalista turvaverkkoaan. Tämähän tarkoitti, että ajattelun ja kykyjen tuli olla ihan erilaisia. Metsästäjä tarvitsee kielitaitoa ja sosiaalisia kykyjä paljon vähemmän kuin toisista riippuvainen kyläyhteisöläinen, mutta enemmän ongelmanratkaisukykyä, jota voisi nykyään kutsua vaikkapa matematiikaksi.

• flirtflirt
        HTZA kirjoitti:

Tiikeripossu...
        Onpa uusi mielikuva.
        Näin kuvan possulaumasta jotka olivat puettuna tiikerinraitaisiin asuihin ja tiikeri imetti niitä.
        Liekö oikea mielikuva.
        Pidän hyvästä ruoasta ja nais-seurasta.
        Ehkä kuva on kuitenkin aika lähellä.

sellainen suunapäänä poukkoilija ja samalla melkoinen nautiskelija ;)

• HTZA
        flirtflirt kirjoitti:

sellainen suunapäänä poukkoilija ja samalla melkoinen nautiskelija ;)

minähän sotkeudun ihan kaikkeen, en hypi siellä sun täällä.
        Grrrrrrrr......!

• flirtflirt
        HTZA kirjoitti:

minähän sotkeudun ihan kaikkeen, en hypi siellä sun täällä.
        Grrrrrrrr......!

murinaa ja melkoisen tyytyväisyyttä pursuavaa. Hyrr hyrr

• on hyvä kun

eivät lennä lumpusta lumppuun!

• ukkopaha

jotenkin lumppumaiseksi? :DDD Pörriäiset etsivät mettä ja eliksiiriä, syöpäläiset elävät lumpuissa.

• HTZA

miesten vika.
      Naisia on vaikea löytää.

• miljoonia

on paljon

• HTZA
        miljoonia kirjoitti:

on paljon

Khöhöm...
        En tahtoisi selittää tarkemmin.
        Jos selitän niin tämä palsta menee tukkoon...

• minä vain
        HTZA kirjoitti:

Khöhöm...
        En tahtoisi selittää tarkemmin.
        Jos selitän niin tämä palsta menee tukkoon...

olet kohdannut naisia jotka saavat sydämesi tykyttämään ja ajatuksesi haaveellisiksi ja
        jokin muukin sinussa reagoi kuin napukka.

• HTZA
        minä vain kirjoitti:

olet kohdannut naisia jotka saavat sydämesi tykyttämään ja ajatuksesi haaveellisiksi ja
        jokin muukin sinussa reagoi kuin napukka.

oli ihan uusi sana minulle! Ja aika, tuota, kuvaava.

58v. ja kaksi on ollut joille olisin halunut ihan puhuakin. Ja onneksi, sain puhuakin.
        Valitettavasti minä kasvoin puheessa suuremmaksi ja tiemme erosivat.
        Edelleen haen, mutta vuosien vieriessä into puhumiseen on laantunut, tämänikäisten naisten puhe tuppaa kääntymään entisiin ja lapsenlapsiin.
        Joten kasto,nosto ja ravistus on fiksun osa.

• minä vain
        HTZA kirjoitti:

58v. ja kaksi on ollut joille olisin halunut ihan puhuakin. Ja onneksi, sain puhuakin.
        Edelleen haen, mutta vuosien vieriessä into puhumiseen on laantunut, tämänikäisten naisten puhe tuppaa kääntymään entisiin ja lapsenlapsiin.

siis olet kirjoittava liekinvarsi mutta livenä hukka syö kielesi?

• tammikuun likka
        HTZA kirjoitti:

,,jos tai kun puhe kääntyy entiseen/siin, niin heistä ei ole päässyt "eroon" kokonaan. Itse en paljoakaan puhele lastenlapsista, kyllä he "siellä" ovat olemas. Lapsista saa päivän aikana aivan täyden lastin, jotta niistä enää jaksais kovasti jutella vapaalla. No tällähetkellä asiat ovat niin täs huushollis, että pikkusen joutuu opastamaan tulevaan.. :)
        Halusin vaan kommentoida tuohon, että meitin ikäset naiset puhuis entisistä ja jne.

No, saattaa puhuakin, ken tietää...

• HTZA
        minä vain kirjoitti:

siis olet kirjoittava liekinvarsi mutta livenä hukka syö kielesi?

ilman "verta" joutuu hukkaan.
        Ja vettä silläkin livotaan.
        Ja se ei maistu miltään.
        Kielen käyttäminen siihen mihin se ei ole tarkoitettu on kyllä kivaa, mutta vain hetkellisesti.
        Muinoin tuli telkkarista Englantilainen sarja jota silloinen vaimoni (blondi) katsoi ja sai minutkin kiinnostumaan siitä älyttömillä kysymyksillään.
        Toinen näyttelijä oli se joka nyky-Bondeissa on Bondin esimies. Nimeä en muista.
        Mutta heidänlaisensa liitto olisi ihanteeni.
        Valitettavasti se ei nuorena toteutunut, ja nyt en oikein enää tiedä että jaksaisinko, kaiken tämän hurvittelun jälkeen.
        Ehkä vielä sitten kun "napukka" jää levolle.

• minä vain
        HTZA kirjoitti:

ilman "verta" joutuu hukkaan.
        Ja vettä silläkin livotaan.
        Ja se ei maistu miltään.
        Kielen käyttäminen siihen mihin se ei ole tarkoitettu on kyllä kivaa, mutta vain hetkellisesti.
        Muinoin tuli telkkarista Englantilainen sarja jota silloinen vaimoni (blondi) katsoi ja sai minutkin kiinnostumaan siitä älyttömillä kysymyksillään.
        Toinen näyttelijä oli se joka nyky-Bondeissa on Bondin esimies. Nimeä en muista.
        Mutta heidänlaisensa liitto olisi ihanteeni.
        Valitettavasti se ei nuorena toteutunut, ja nyt en oikein enää tiedä että jaksaisinko, kaiken tämän hurvittelun jälkeen.
        Ehkä vielä sitten kun "napukka" jää levolle.

yhden miehen naisesta, sellaisesta jonka kokemus erotiikan puolella rajoittuu vain yhteen pitkään suhteeseen?

• HTZA
        minä vain kirjoitti:

yhden miehen naisesta, sellaisesta jonka kokemus erotiikan puolella rajoittuu vain yhteen pitkään suhteeseen?

lukenut sen verran viestejäni että olet huomannut viehtymykseni leskirouviin.
        Ei heistäkään moni ole ihan kelvollinen.
        Jotkut ovat sydänystävät pilanneet kuljettamalla heitä Sillanpään konsertteihin.

Rauhassa eläneet yhden miehen naiset ovat täydellisiä.

• minä vain
        HTZA kirjoitti:

lukenut sen verran viestejäni että olet huomannut viehtymykseni leskirouviin.
        Ei heistäkään moni ole ihan kelvollinen.
        Jotkut ovat sydänystävät pilanneet kuljettamalla heitä Sillanpään konsertteihin.

Rauhassa eläneet yhden miehen naiset ovat täydellisiä.

että heissä on niin paljon purkamatonta hellyyttä ja rakkauden nälkää ja halua mieheen, että siinä joutuu uusi kohde koville ;))

• HTZA
        minä vain kirjoitti:

että heissä on niin paljon purkamatonta hellyyttä ja rakkauden nälkää ja halua mieheen, että siinä joutuu uusi kohde koville ;))

kuudenneksi siihen listaani missä ovat älykkäät ja fiksut. (Ne ovat eri asioita)
        H.

• minä vain
        HTZA kirjoitti:

kuudenneksi siihen listaani missä ovat älykkäät ja fiksut. (Ne ovat eri asioita)
        H.

ne listasi pyykkinarulla pyykkipojista eteisen ovelta aina tietokoneelle asti? Minkähänlaisia ovat listojesi kolme kärjessä?

• HTZA
        minä vain kirjoitti:

ne listasi pyykkinarulla pyykkipojista eteisen ovelta aina tietokoneelle asti? Minkähänlaisia ovat listojesi kolme kärjessä?

tietokoneeni bittiavaruudessa.
        Analyyseineen.
        Sieltä on helppo vertailla jos joku onnekas tuntuu sopivalta.
        Siis keskusteluun.
        Olkoon tämä kannustus kaikille. Tehdään tästä Suomen älykkäin keskustelufoorumi.
        Saatte ihan vapaasti äänestää puheenjohtajasta.
        :)

• minä vain
        HTZA kirjoitti:

tietokoneeni bittiavaruudessa.
        Analyyseineen.
        Sieltä on helppo vertailla jos joku onnekas tuntuu sopivalta.
        Siis keskusteluun.
        Olkoon tämä kannustus kaikille. Tehdään tästä Suomen älykkäin keskustelufoorumi.
        Saatte ihan vapaasti äänestää puheenjohtajasta.
        :)

oikein sopiva sihteeri tähän touhuun kun olet noin näppärä bittien käsittelijä. ;))

• surusilmäinen nainen
        tammikuun likka kirjoitti:

,,jos tai kun puhe kääntyy entiseen/siin, niin heistä ei ole päässyt "eroon" kokonaan. Itse en paljoakaan puhele lastenlapsista, kyllä he "siellä" ovat olemas. Lapsista saa päivän aikana aivan täyden lastin, jotta niistä enää jaksais kovasti jutella vapaalla. No tällähetkellä asiat ovat niin täs huushollis, että pikkusen joutuu opastamaan tulevaan.. :)
        Halusin vaan kommentoida tuohon, että meitin ikäset naiset puhuis entisistä ja jne.

No, saattaa puhuakin, ken tietää...

muistot. Tuoreelle erolle on tyypillistä tehdä vertailua. Tämä ikä on taas itsetutkistelun kulta aikaa ja lapsenlapsethan ovat mummin ja vaarin peilikuvia enemmän kuin omat lapset.

• surusilmäinen nainen

mutta mies ei tiedä mitä etsii ;)

• HTZA

mutta mies ei tiedä mitä etsii ;)

olevansa naisia.
        Ainakin ylivoimainen, suuri enemmistö.
        Harva niistä osaa avata talvitakin kevätauríngossa oikein, ja muistaa laittaa sinne alle jotain keväistä.
        Puistonpenkillä, kevätauringossa, ne naiset erotellaan ja korvamerkitään.

• surusilmäinen nainen
        HTZA kirjoitti:

olevansa naisia.
        Ainakin ylivoimainen, suuri enemmistö.
        Harva niistä osaa avata talvitakin kevätauríngossa oikein, ja muistaa laittaa sinne alle jotain keväistä.
        Puistonpenkillä, kevätauringossa, ne naiset erotellaan ja korvamerkitään.

ja hilipata hei, oletpas sinä hilpeällä mielelellä ;)

• tammikuun likka

muistot. Tuoreelle erolle on tyypillistä tehdä vertailua. Tämä ikä on taas itsetutkistelun kulta aikaa ja lapsenlapsethan ovat mummin ja vaarin peilikuvia enemmän kuin omat lapset.

Itsetutkistelun aikaa. Elää elämäänsä niin, ettei katkeroituisi vanhemmiten. Katse eteenpäin ja vielä pitää olla niitä unelmia.

Totta tuo tuoreesta erosta. Tuli sitä ääneen puhuttua ja yksinolles valtava ikävä. Siitä alkaa olemaan neljä vuotta ja aika on korjannut asiat. Ja "häkki" on poissa :)

Lastenlapset.......seitsemäs tulossa :)

• HTZA

ja hilipata hei, oletpas sinä hilpeällä mielelellä ;)

olen paljoakaan muuttunut vuosien varrella.
        Mieheksi synnytään, pehmoksi opettaa äiti.
        Minulla oli fiksu äiti, ei puuttunut mitenkään, oli vain ylpeä pojastaan, olisitpa kuullut kuinka läksytti tyttöystävien isejä kun he soittelivat valituksineen.
        Joka kevät käppäilen Tokoin rantaan, Stadissa ja aina sama mielessä.
        Muistahan laittaa alle jotain mielenkiintoista, joku tylsä, paksu, villapaita ei ole oikea vastaus, paitsi jos se on kudottu "oikein"-silmukoilla ja on ohut.
        Marilyn käytti niitä aikoinaan.

• sursilmäinen nainen
        tammikuun likka kirjoitti:

Itsetutkistelun aikaa. Elää elämäänsä niin, ettei katkeroituisi vanhemmiten. Katse eteenpäin ja vielä pitää olla niitä unelmia.

Totta tuo tuoreesta erosta. Tuli sitä ääneen puhuttua ja yksinolles valtava ikävä. Siitä alkaa olemaan neljä vuotta ja aika on korjannut asiat. Ja "häkki" on poissa :)

Lastenlapset.......seitsemäs tulossa :)

ovat jotain niin uskomatonta. He viattomuudellaan saavat ihmettelemään: onko ihan totta ees, että jokainen ihminen on ollut joskus vauva.

• tammikuun likka
        sursilmäinen nainen kirjoitti:

ovat jotain niin uskomatonta. He viattomuudellaan saavat ihmettelemään: onko ihan totta ees, että jokainen ihminen on ollut joskus vauva.

Meistä on ollut vallattoman ihana ja niin viaton pieni ihmisen alku. Ja miten se elämä sitten kohtelee kutakin meistä. Kummallista, kun oikein alkaa pohtimaan elämäänsä. Hyvää ehtoota Sinulle :)

• susrusilmäinen nainen
        HTZA kirjoitti:

olen paljoakaan muuttunut vuosien varrella.
        Mieheksi synnytään, pehmoksi opettaa äiti.
        Minulla oli fiksu äiti, ei puuttunut mitenkään, oli vain ylpeä pojastaan, olisitpa kuullut kuinka läksytti tyttöystävien isejä kun he soittelivat valituksineen.
        Joka kevät käppäilen Tokoin rantaan, Stadissa ja aina sama mielessä.
        Muistahan laittaa alle jotain mielenkiintoista, joku tylsä, paksu, villapaita ei ole oikea vastaus, paitsi jos se on kudottu "oikein"-silmukoilla ja on ohut.
        Marilyn käytti niitä aikoinaan.

niihin ikuisiin ritareihin jotka auttavat neitoa hädässä ja suojelevat jo pelkän arvovaltansa voimalla tekemällä röyhkeille uroille reviirin rajat selviksi. Tämä olematta itse kuitenkaan osallisena neitosen ihmissuhteissa. Miksi näin?

• HTZA
        susrusilmäinen nainen kirjoitti:

niihin ikuisiin ritareihin jotka auttavat neitoa hädässä ja suojelevat jo pelkän arvovaltansa voimalla tekemällä röyhkeille uroille reviirin rajat selviksi. Tämä olematta itse kuitenkaan osallisena neitosen ihmissuhteissa. Miksi näin?

on aina ollut se että löytäisin kyyhkysenpoikasen takkini suojaan.
        Kaksi sellaista oli, niistä tuli Kotkia.
        Vieläkin sytyn innosta jos sellaisen ehdokkaan löydän. Iästä johtuen tulee kyllä aina näpeille.
        Mutta valmis olen, koko ajan.

• miehiä, että
        miljoonia kirjoitti:

on paljon

naisia, on aivan liian paljon.

• MaunoL

Tietääkö ihminen itse kun se flirttailee vai tuleeko se selkärangasta jostain käpyrauhasesta tai mistä lieneekään eikä se käy tietoisuuden kautta?

• JonDuan

ihmisiä tahtomattani harhaan kun lähetän jotain signaalia, minusta kiinnostutaan kun luulevat minun olevan kiinnostunut ja jäljelle jää vain hämmennystä. En tiedä johtuuko sitten samasta asiasta se, että naiset pyytelevät treffeille huomattavan usein :D

• surusilmäinen nainen
        JonDuan kirjoitti:

ihmisiä tahtomattani harhaan kun lähetän jotain signaalia, minusta kiinnostutaan kun luulevat minun olevan kiinnostunut ja jäljelle jää vain hämmennystä. En tiedä johtuuko sitten samasta asiasta se, että naiset pyytelevät treffeille huomattavan usein :D

jotkut miehet on niin charmantteja ja saavat jokaisen naisen veteläksi vain olemalla oma ilmeikäs itsensä. Sisäisesti flirttimies jonka jokainen haluaisi talutushihnan päähän. ;))

• HannuH

kyse myös tulkinta-eroista. Tuttuni sanoi että flirttailen kun katson silmiin, en tiennyt että se on flirttailua. Hänen mielestään se on.
      Sitten flirttailusta yleensä, mä teen sitä toisinaan, yritän iskeä silmää tai hymyillä ihan arkeani piristääkseni.

• nolottaa,,

flirttailla, enkä haluaisikaan. Se tuntuu nololta.

Jos joskus epäilen joutuneeni sen kohteeksi, tunnen lähinnä häpeää huomiosta ja myötähäpeää viestin lähettäjän puolesta. Ja tietenkään en usko, että flirtti olisi suunnattu minulle, vaan että se olisi minuun kohdistuvaa ivaa tai jotain narutusta.

• HTZA
        nolottaa,, kirjoitti:

flirttailla, enkä haluaisikaan. Se tuntuu nololta.

Jos joskus epäilen joutuneeni sen kohteeksi, tunnen lähinnä häpeää huomiosta ja myötähäpeää viestin lähettäjän puolesta. Ja tietenkään en usko, että flirtti olisi suunnattu minulle, vaan että se olisi minuun kohdistuvaa ivaa tai jotain narutusta.

itsetuntoiset naiset eivät ole miesten listalla ykkösenä.
        Sinunlaisia me haemme.
        Kun minä flirttailen sinulle niin riittää vain pieni arka katse jotta tulen lähemmäksi.
        Katse, ei vilkaisu, niitä saan tarpeeksi päivittäin.
        Lyhyitä.

• nolottaa,,
        HTZA kirjoitti:

itsetuntoiset naiset eivät ole miesten listalla ykkösenä.
        Sinunlaisia me haemme.
        Kun minä flirttailen sinulle niin riittää vain pieni arka katse jotta tulen lähemmäksi.
        Katse, ei vilkaisu, niitä saan tarpeeksi päivittäin.
        Lyhyitä.

nolaantuminen voi johtaa siihen että annan sinulle korvatillikan tai kaksi muutaman tervän sanan saattelemana ;-(

• HTZA
        nolottaa,, kirjoitti:

nolaantuminen voi johtaa siihen että annan sinulle korvatillikan tai kaksi muutaman tervän sanan saattelemana ;-(

saat mahtavan lauman miehiä perääsi kun sana leviää.
        Ja kaikki hyviä miehiä.
        Ei sen suurempaa onnea ole miehelle kun kiukkuinen muija joka "helposti" lauhtuu.
        Eli ei vahva itsetunto vaan naisellinen käytös.

• miksiköhän
        HTZA kirjoitti:

saat mahtavan lauman miehiä perääsi kun sana leviää.
        Ja kaikki hyviä miehiä.
        Ei sen suurempaa onnea ole miehelle kun kiukkuinen muija joka "helposti" lauhtuu.
        Eli ei vahva itsetunto vaan naisellinen käytös.

mun mies ei tajuu tota?kiukkunen helposti leppyvä nainen!!

• HTZA
        miksiköhän kirjoitti:

mun mies ei tajuu tota?kiukkunen helposti leppyvä nainen!!

hän ei osaa ottaa pyllyn alta otetta ja kantaa sänkyyn.
        Jätä moinen surkimus.

• kehtaa
        HTZA kirjoitti:

hän ei osaa ottaa pyllyn alta otetta ja kantaa sänkyyn.
        Jätä moinen surkimus.

sanoa mitä ajattelen,jos ei itte tajuu!!

Sinäpä sen sanoit,huoh...):

• HTZA
        kehtaa kirjoitti:

sanoa mitä ajattelen,jos ei itte tajuu!!

Sinäpä sen sanoit,huoh...):

mielipiteeni on että teet kuten vanhoissa elokuvissa.
        Pyllistä kunnolla kun siivoat ja jätä pikkuhousut pois. Huokaile myös "raskaasti".

• annakaija

kaikki elämäni miehet ovat olleet tuppisuita, joiden ajatuksenjuoksusta on ollut vaikea ottaa selvää. sen lisäksi olen myös vahva persoona, joten tiedän ettei miesten ole helppo tulla julistamaan rakkauttan minulle. mistä sitten tietää onko mies tosissaan vaiko haluaa vain seksiä ja seuraa paremman puutteessa?

Se, että mies sanoo rakastavansa ei välttämättä ole absoluuttinen totuus. joillekin sen sanominen on yhtä helppoa kuin moikkaaminen.

Jotkut miehet taas säästävät sanojaan hautaan asti. Epätietoisuus on äryttävää, mutta taitaa kuulua osana rakastumiseen. Vaan pitääkö muka odottaa vuosia, ennen kuin on varma toisen tunteista?

• HTZA

viestivät rakkaudestaan koko ajan.
        Jos olet leiponut voisilmäpullia ja mies ynähtää jotain niitä syödessään laita lisää voita.
        Seuraavana Sunnuntaina, jos murahdusta ei tule, on se rakkauden tunnustus.
        Vanha vitsi kuvaa asian hyvin:
        Häissä ilmoitetaan että rakkautta on.
        Jos tilanne muuttuu vuosien varrella, siitäkin kyllä sitten ilmoitetaan.
        Anna rauhassa kaikki rakkautesi ja hellyytesi niin kaikki on hyvin, tulet jopa huomaamaan että joskus ei Sunnuntaina aina pestä autoa, mennään jopa petiinkin, keskellä päivää.

• Ruusu Karjalasta

Ihanan kultainen mies joka on elämässäni, käy hermoilleni aivan rutosti, ja se harmittaa ennenkaikkea itseäni, kun olen näin paska-ääliö.

Mies on niin rakastunut , että melkein matelee edessäni ja minua ärsyttää se suunnattomasti. Hän laittelee jatkuvasti romanttisia lässynlässynviestejä, joita en voi sietää ja olen sen useasti sanonutkin , että ällöän kaikkea romanttista hössötystä ja ahdistun tällaisesta ylenpalttisesta rakastamisesta.

Olen koko ajan yrittänyt pitää tämän sellaisella hyvä kaveri ja hyväystävä ja mukavaa seksiä asteella, koska tulemme muuten hyvin toimeen oikeastaan kaikilla elämän alueilla , mutta minä en kestä tällaista koiramaista palvontaa.

• Pelinainen

Ei mitään haastetta.

• Pelinainen

Neil Strauss: "Pelimies" :)))

• Miesminäkin

Nykyään miehillä ei kuulemma, mikäli naisia on uskominen, ole minkäänlaisia aviollisia oikeuksia. Varsinkaan seksin alueella. Pelkkiä velvollisuuksia vaan. Toisaalta seksin ostaminen on ankarasti kielletty ja siihen puuhataan jopa lakia.

Eli tekipä mitä hyvänsä, aina se on väärin.

Olisiko se nyt niin paha juttu, jos vaimolla on päänsärkyä, käydä hakemassa hetken lohtua pahan tytön sylistä?

Miehen elämä on yhtä helvettiä. :(

• äijäpolo

että hyvistä miehistä tulee ajanmittaan huonoja ja huonoista hyviä? Naiset menevät ehkä liian helposti sosiaalisten virtuoosien ja suplikkiimiesten helppoon? Toisaalta minun kaltaista ongelmaista paitsioon ajautunutta ##&'¤ ei kukaan koskaan tule saamaankaan - että kai teidän on pakko. Ja minun on pakko, kun yksi tuttava ihminen kerrain tokaisi minulle, että en tule koskaan saamaan naista. Mutta hyvin olen pärjännyt ilmankin. Jatkuva puute on ongelma, joka ei saamallakaan ratkeaisi.

• sitoutumiskammo

näillä ikävuosilla enää kannata haikailla mahdottomia. Tartutaan hetkeen jos se on antelias.

• suhteellisuutta

Maailma on täynnänsä puoleensavetäviä ihmisiä, mutta flirttailussa täytyy olla varovainen, kehen sitä kohdistaa. Jotkut eivät kerta kaikkiaan osaa flirttailla, menevät liian pitkälle. Heitä pitää varoa, mutta myös niitä jotka ovat tylyjä.

• susrusilmäinen nainen

joka on kohdannut moraalisenrappion kohtalon tai sen käyttö on vesittynyt ja vaatii raskaammat panokset.

• Otto-Vaan

Tollasia ongelmia.Mie kun olen niin pyöreepäinen
      mehiläinen, etten kukista mittää ymmärrä.

• susrusilmäinen nainen

vekkuleihin jotka imurin tavoin vetävät yöperhoja loisteesi lumoamana ;)

• Otto-Vaan
        susrusilmäinen nainen kirjoitti:

vekkuleihin jotka imurin tavoin vetävät yöperhoja loisteesi lumoamana ;)

On syntymästä lähtien ollut tukossa.
        Päivä perhot olisi paljon värikkäämmpiä kuin yö perhot.
        Neitoperhot varsinkin.Näin kuvittelisin.:)

• olla itsestäänselvä

toteamus aikuisille naisille,, Ei kat ne tapaansa muuta,kun sinuun tutustuvat ;))

• susrusilmäinen nainen

luvataanhan jossakin, että rakkaus muuttaa kaiken ;)

• Nehän ne vasta hauskoja ovat. Niille on kiva "antaa takaisin". Onhan meillä naisilla naisen aseet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe