voiko egyptistä vuokrata moottoripyöriä ja saako sieltä ostettua isoja kultasormuksia? Mikä on kullanhinta verratuna suomen hintoihin?
kultaa?
2
645
Vastaukset
- hinta määräytyy
maailmanmarkkinahinnan mukaan - vain työ hinnoiltellaan eri tavoin eri puolilla maailmaa. Egyptissä työ on halpaa, eli kannattaa ostaa sormus sieltä. Lisäksi työ on laadukasta ja korut kauniita.
Isoja kultasormuksia ja muitakin helyjä kyllä riittää, sillä egyptiläiset naiset rakastavat isoja koruja.
Itse tarkistaisin hinnan etukäteen, sillä eri kaupoissa kauppiaat antavat eri hinnan kultagrammalle, se voi vaihdella hyvinkin paljon. Milloin milläkin kummallisella syyllä. On sitä kolmeasataa puntaakin pyydetty. Kullan hinta on nyt noussut jo jokin aika sitten. Samoja koruja kun on kuitenkin useammassakin liikkeessä niin ostaa sieltä missä halvin hinta - tietenkin ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575755
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263534- 732459
- 372049
- 331832
- 421799
- 1041730
- 211616
- 271472
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371378