Itsensä myyminen..

tytteli...,...

Mitä mieltä olette itsensä myymisestä jos tarkoitus olisi selviytyä esim. rankassa opiskeluelämässä? Opintotuet ei riitä mihinkään eikä opintolainan maksaminen tulevaisuudessa takaisin houkuta ollenkaan. Eikä vanhemmilta heru mitään. Opintojen kanssa ei mitenkään pysty käymään töissä samalla. Eräs mies tarjosi minulle 200 euroa yhdestä yöstä ja minä sanoin että harkitsen asiaa. Sekin raha auttaisi minua todella paljon. Hyvä että nytkin saa laskut maksettua ja ruokaa pöytään. Joskus sitä on pakko mennä vanhempien luokse vierailulle siinä toivossa että tarjottaisiin ruokaa, mutta kerran on jo sieltäkin päästä haukuttu että eikö aikuisen ihmisen pitäisi jo selviytyä itse.

Mä en välitä yhtään siitä että olisin huora. En pitäisi itseäni huorana, ainoastaan epätoivoisena joka yrittäisi selvitä. Elämä on rankkaa eikä minulla ole aikomusta koskaan hankkia lapsia. En ole edes varma voinko saada lapsia joten minulla ei ole mitään syytä pysyä "kilttinä tyttönä" sen vuoksi että tuntisin itseni joskus huonoksi äidiksi. Nytkin täytyisi ostaa taas koulukirjoja ja tarvitse rahaa. Minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä sen tutun miehen tarjous.

41

12912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venla2

      teen pientä pikkarikauppaa, silläkin tienaa eikä tarvi niitä tavata

    • hff,

      Jos olet varma ettet ala myöhemmin katua tekojasi.. Joskus tulevaisuudessa mahdolliselle seurustelukumppanille voisi ehkä olla vaikeaa kertoa, millä on opinnot rahoittanut? Jos olet varma, että pystyt asian kanssa elämään ja siitä mahdollisten tulevien seurustelukumppaniesi kanssa puhumaan, mikäs siinä. Ja ettei mielesi tuosta lapsien haluamisesta muutu.. Eipä sillä siinä vaiheessa enää mitään olennaista merkitystä ole, millä olet opintosi rahoittanut, mikäli et ole mainetta työlläsi kovin laajalti niittänyt ja olet sp-taudeiltakin välttynyt.. Go for it.

      • Anonyymi

        Kuka niitä nyt kertoo sille tulevalle. Herran jesta. Nimettöminä purpatatte täällä. Onko se joku kateus,että joku tienaa "sillä". Jokainen omistaa oman kehon ja mielen. Aika moni tekee tuota hommaa ja kukaan tuttu ei tiedä. Yleensä varatut miehet käy noissa ja pitävät suunsa kiinni,kuten haluavat,että ei vaimonsa saa tietää.


      • Anonyymi

        En minä kerro kellekkään tämmösiä asioita. Vain asiakkaat ja minä tiedämme.


      • Anonyymi

        No eipä näistä tarvi kertoa. Ei minunkaan mies tiedä minun menneistä eikä moni muukaan.


    • mutta mutta

      mutta älä ole tekopyhä. Jos huoraat niin HUORAAT vaikka kuinka vaikeata olisi elämässä.

      Terv. Itse huoraisin mutta en ole naispuolinen, joten opintolainaa ihan saatanasti.

      • jepjepjee

        Jos mies on sinua miellyttävä, niin miksi ei? Toisaalta taas, luultavasti tuntisit itsesi halvaksi&likaiseksi. 200€ yö on mielestäni halpa, riippuen tietysti mitä tekisitte... Ja kuinka mielettömän luxus elämää täytyykään päästä elämään? voihan sitä välillä kituuttaa. tai tehdä jokusen illan töitä viikossa, muuta kuin itsensä myymistä.
        en kuitenkaan tuomitse ajatustasi.
        ja edelliselle: miksei miespuolinen henkilö voisi huorata?


      • qppa
        jepjepjee kirjoitti:

        Jos mies on sinua miellyttävä, niin miksi ei? Toisaalta taas, luultavasti tuntisit itsesi halvaksi&likaiseksi. 200€ yö on mielestäni halpa, riippuen tietysti mitä tekisitte... Ja kuinka mielettömän luxus elämää täytyykään päästä elämään? voihan sitä välillä kituuttaa. tai tehdä jokusen illan töitä viikossa, muuta kuin itsensä myymistä.
        en kuitenkaan tuomitse ajatustasi.
        ja edelliselle: miksei miespuolinen henkilö voisi huorata?

        Ehkäpä siksi että naiset saa ilmaiseksi, niin ei tarvitse alkaa maksamaan miehille seksistä. Tietenkin on poikkeuksia ja homoseksuaalisia miehiä mutta ei niin yleistä ole.


      • 53535235235325
        qppa kirjoitti:

        Ehkäpä siksi että naiset saa ilmaiseksi, niin ei tarvitse alkaa maksamaan miehille seksistä. Tietenkin on poikkeuksia ja homoseksuaalisia miehiä mutta ei niin yleistä ole.

        naiset saa ilmasiks mut miks miehet ei?


      • M22--
        53535235235325 kirjoitti:

        naiset saa ilmasiks mut miks miehet ei?

        kyllä nainen kuin nainen saa seksiseuraa jos haluaa, baarissa menee vähän tyrkylle niin eiköhän joku tule ehodttelemaan tai sitten hakee netistä seksiseuraa niin varmasti löytyy.


        mies jos yrittää baarista tai netistä etsiä seksiseuraa niin onnistumisprosentti on todella heikko


      • Anonyymi

        Kyllä miehille on asiakkaita.


    • ...

      soon sun römpsäs ja sun pääs, joten tee mitäs tykkäät. mutta muista, että voit mm.:

      a) saada sukusuolitaudin (jonka hoitaminen maksaa maltaita)
      b) (pahimmassa tapauksessa) päästä hengestäs
      c) kärsiä myöhemmin elämässäs kovista tunnontuskista ja masennuksista
      d) moraalin laskiessa ja elämän kovettaessa tarttua herkemmin pulloon ja sitä kautta huumehelvettiin

      nuo ovat vaarat. eli, ei se opintolaina nyt niin kamalalta minusta kuulosta...

      • Anonyymi

        Minulla kävi kilttejä miehiä.


    • Minä vaan

      Älä oikeasti tee sitä! Se jättää kuulemma pitkäksi aikaa arvet ja saatat vanhempana sit parisuhteessa vältellä kosketusta tai et ehkä pysty ollenkaan nauttimaan seksistä jne. Tuosta voi koitua ongelmia. Toisaalta, jos voisit ehkä jopa ilmaiseksi antaa tuolle miehelle niin sit ehkä ymmärrän... Mutta en kyllä kannata! Mielummin käy ottamassa opintolaina.

      • aloittaja....

        Se on nyt tehty ilman mitään tunnontuskia tai itkuja. Sain itseasiassa enemmän mitä tarvitsin. Nimittäin aloitin seurustelun kyseisen miehen kanssa. En rahojen takia enkä säälin. Oikeastaan luulin aluksi koko rahahommaa vitsiksi. Ystävät tuskinpa pyytelevät palveluksia turhan takia. Mies kaipasi vain naisen kosketusta. Myönnän suostuneen hänen tarjoukseensa vain koska olin itse ihastunut häneen alunperin.

        Joka tapauksessa suhteemme tulee aina olemaan hieman erikoinen, mutta enpähän ole huora. Otin rahaa enemmän kuin alunperin mutta LAINAKSI eikä palveluni takia ja maksan takaisin vaikka tämä mies eli poikaystäväni kielsi. Onhan se ehkä hassua maksaa omalle poikaystävälle mutta omatuntoni on puhdas sitten. Yksi ehto oli vielä, että muutan hänen luokseen. Eipä tässä tarvitse enää tuumailla kun tunnetaan jo tarpeeksi hyvin ja lähden ilomielin läävästä jossa asun.

        Jos tästä vielä tulee niinkin kestävä rakkaustarina niin kuka tietää jos hääkellotkin soivat. Ainoa ongelma on sitten että en tiedä haluaako hän lapsia. Ja minun joka tapauksessa käytävä tutkimuksissa koska en ole varma pystynkö saamaan edes lapsia, mutta se asia on erikseen ja hoidossa. Jatkakaa toki keskustelua huoraamisesta, sitähän voi miettiä moni muukin.


      • hff,
        aloittaja.... kirjoitti:

        Se on nyt tehty ilman mitään tunnontuskia tai itkuja. Sain itseasiassa enemmän mitä tarvitsin. Nimittäin aloitin seurustelun kyseisen miehen kanssa. En rahojen takia enkä säälin. Oikeastaan luulin aluksi koko rahahommaa vitsiksi. Ystävät tuskinpa pyytelevät palveluksia turhan takia. Mies kaipasi vain naisen kosketusta. Myönnän suostuneen hänen tarjoukseensa vain koska olin itse ihastunut häneen alunperin.

        Joka tapauksessa suhteemme tulee aina olemaan hieman erikoinen, mutta enpähän ole huora. Otin rahaa enemmän kuin alunperin mutta LAINAKSI eikä palveluni takia ja maksan takaisin vaikka tämä mies eli poikaystäväni kielsi. Onhan se ehkä hassua maksaa omalle poikaystävälle mutta omatuntoni on puhdas sitten. Yksi ehto oli vielä, että muutan hänen luokseen. Eipä tässä tarvitse enää tuumailla kun tunnetaan jo tarpeeksi hyvin ja lähden ilomielin läävästä jossa asun.

        Jos tästä vielä tulee niinkin kestävä rakkaustarina niin kuka tietää jos hääkellotkin soivat. Ainoa ongelma on sitten että en tiedä haluaako hän lapsia. Ja minun joka tapauksessa käytävä tutkimuksissa koska en ole varma pystynkö saamaan edes lapsia, mutta se asia on erikseen ja hoidossa. Jatkakaa toki keskustelua huoraamisesta, sitähän voi miettiä moni muukin.

        Eipä tuossa ilmeisesti pahasti käynyt. Ainakaan vielä.. :D

        "Onhan se ehkä hassua maksaa omalle poikaystävälle"
        Minusta on tavallaa hassua että hän maksoi sinulle, kun nyt seurustelette. Toisaalta sanoitkin, ettei se ollut maksu palvelusta vaan laina kun tarvitset rahaa. Ihan ymmärrettävältä kuulostaa.. Ja nuo huorittelut ihmisiltä ylempänä suosittelisin unohtamaan. He eivät sinua henkilökohtaisesti tunne. Kuten en minäkään.

        Mutta onnea teille.


      • yesss
        hff, kirjoitti:

        Eipä tuossa ilmeisesti pahasti käynyt. Ainakaan vielä.. :D

        "Onhan se ehkä hassua maksaa omalle poikaystävälle"
        Minusta on tavallaa hassua että hän maksoi sinulle, kun nyt seurustelette. Toisaalta sanoitkin, ettei se ollut maksu palvelusta vaan laina kun tarvitset rahaa. Ihan ymmärrettävältä kuulostaa.. Ja nuo huorittelut ihmisiltä ylempänä suosittelisin unohtamaan. He eivät sinua henkilökohtaisesti tunne. Kuten en minäkään.

        Mutta onnea teille.

        ja hyvä ,että susta ei tullu mitää huoraa :D..vitsi* mut tosiaan kiva jos sun elämäs näyttää nyt paremmalta.:)
        ja hei ei täällä muutkaan myy heti ekana itteensä,jos rahat sattuu loppumaan..ootko miettiny käydä sossussa,jos oikeeesti on noin tiukkaa??

        ja jos moni muukin on selvinny tästä elämästä ilman huoraamista,niin kyllä säkin selviit!
        joten voimia ja onnee uudesta hoidosta ;)


      • Anonyymi
        aloittaja.... kirjoitti:

        Se on nyt tehty ilman mitään tunnontuskia tai itkuja. Sain itseasiassa enemmän mitä tarvitsin. Nimittäin aloitin seurustelun kyseisen miehen kanssa. En rahojen takia enkä säälin. Oikeastaan luulin aluksi koko rahahommaa vitsiksi. Ystävät tuskinpa pyytelevät palveluksia turhan takia. Mies kaipasi vain naisen kosketusta. Myönnän suostuneen hänen tarjoukseensa vain koska olin itse ihastunut häneen alunperin.

        Joka tapauksessa suhteemme tulee aina olemaan hieman erikoinen, mutta enpähän ole huora. Otin rahaa enemmän kuin alunperin mutta LAINAKSI eikä palveluni takia ja maksan takaisin vaikka tämä mies eli poikaystäväni kielsi. Onhan se ehkä hassua maksaa omalle poikaystävälle mutta omatuntoni on puhdas sitten. Yksi ehto oli vielä, että muutan hänen luokseen. Eipä tässä tarvitse enää tuumailla kun tunnetaan jo tarpeeksi hyvin ja lähden ilomielin läävästä jossa asun.

        Jos tästä vielä tulee niinkin kestävä rakkaustarina niin kuka tietää jos hääkellotkin soivat. Ainoa ongelma on sitten että en tiedä haluaako hän lapsia. Ja minun joka tapauksessa käytävä tutkimuksissa koska en ole varma pystynkö saamaan edes lapsia, mutta se asia on erikseen ja hoidossa. Jatkakaa toki keskustelua huoraamisesta, sitähän voi miettiä moni muukin.

        Onnea ja kauniita kokemuksia


    • Tässä onkin kinkkinen juttu.
      Huoraaminen on vähän ruma sana, mutta rumemmaksi sen tekee, kun työ on periaatteessa laitonta.
      Minä en näe asiassa mitään ongelmaa. Jokaisen ruumis on oma asiansa, ja jos sillä voi tienata vähän ylimääräistä, niin miksi sitä ei tekisi?
      Tilanteen pitää toisaalta olla suht turvallinen, ja suojaus pitää ehdottomasti pitää, mutta muuten. En minäkään suostuisi mihinkään ihan hämäräperäisiin juttuihin.

      Jokaisen oma valinta.

    • Ylikonstao

      Tuomitsen itsensä myymisen

      • Luolamiäs

        Yes! hieno juttu hermanni! Nostit TAAS kivikautisen keskustelun ylös.


    • pooppå

      seuraa tarjolla....kik make20cm

    • Atte12333

      Opintolaina on niin edullista, että se _kannattaa_ nostaa välittömästi. Ja käyttää. Lyhennys on pikkutekijä, kun pääset töihin!

    • rqwe5we56w46

      Aloittaja on Pentti 56v.

      Mutta opintolaina kannattaa ottaa, se on tuossa elämänvaiheessa iso raha ja takaisinmaksu huomattavasti pienempi ponnistus, kunhan valmistuttuaan työllistyy. Takaisinmaksun aika on pitkä ja erät pieniä.

    • Anonyymi

      Mulla on tutun miehen kanssa diili. Saan ns ruokarahaa. Otan suihin ja annan panna. Ei kestä kauaa. Nytkin olisin tulevan viikonlopun ollut aika peeaa,mutta hän pelasti. Mistään isoista summista ei siis kyse ole. Hän on naimisissa oleva mies,mutta vaimo ei kuulema halua. Mies on mukava ja siisti. En koe tästä mitään ahdistusta tai muuta. Kukaan ei edes tiedä. Siististi käymme ajelulla ja homma hoituu jossain valitsemassamme paikassa. Thats it.

      • Eli saat douppia seksiä vastaam?


      • Anonyymi

        Kyllä mäkin voisin sama harrastaa kanssasi !


      • Anonyymi

        mistä tollasia miehiä löytyy? panee ja lähtee meneen ja taas tarvittaessa panee.. mulle osuu aina kaikkia sikoja, ehkä valintani on väärä.


    • Anonyymi

      Kummassa järjestyksessä, vai voitko vielä valita? On niin hektistä ja etnistä maailmanmeno. Nääs.

    • Jos tarkoitus on rahoittaa opiskelut niin te se kunnolla. Ei mitään 200euron kertapanoja. Hanki itsellesi oikea sokeri deittalilu.
      Sugar daddy kustantaa sinun opiskelut ja ulkomaan matkat. Sama tuttu turvallinen kumppani.
      Jos voit katsoa peiliin kaiken jälkeen niin ihan hyvä homma.
      Itse voisin seurustella kanssasi vaikka tietäisin tulevan historiasi.

    • Anonyymi

      Sano että sä haluut 500 siitä.

    • Anonyymi

      Alle 20 vuotiaalta 200e yöstä on hyvä tarjous. Yli 20 vuotialle se lskee 150e:oon ja kun on 25-30 vuotias niin 100e yöstä on normaali korvaus.

      Niin että, ei kun tienaamaan. Pelkistä viikonlopuista voit saada 1600e joka on jo aika hyvin. ja viikot pystyt opiskelemaan täyspainoisesti. Ja jos otat mukaan keskiviikotkin niin tienesti kuussa on 2400e, mikä on jo parempi kuin töissäkäyvillä ihmisillä. Koska tuo on nettona käteen eikä siinä ole kuluja.

      Kaikki riippuu itsestäsi mutta mitään 500e/yö rahoja ei kannata haaveillakkaan. Panosta 100e ja yöstä 200e. Ne on taksoja joilla kauppa käy.

      • Anonyymi

        samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Olen välillä pienesti myynyt itseä,siis pienillä summilla pieniä palveluksia.

      • Anonyymi

        Tuntuu olevan yllättävänkin yleistä tuo, että naiset ainakin jossain määrin myyvät itseään opiskeluaikana ainakin. Sitten viimeistään, jos rahaa ei saa muuten.
        Kuka mitenkin, se on taas tapauskohtainen kaiketi.
        Joku tosiaan myy käytettyjä pikkareitaan, joku treffailee sopivaa korvausta vastaan(saa siis miehen kustantaman treffi-illan lisäksi rahallisen korvauksen) ja jotkut myyvät seksipalvelujakin jopa jostian runkkaamisen tasoisista pikkuhetkistä kunnon naimissessioihin.


    • Anonyymi

      Siitä vaan jos haluat, ei se ole keltään pois, vaikka aitolaiset saattavat niin väittääkkin

    • Anonyymi

      Jospa tulisit sisäköksi perheeseen. Oma huone ym. Intiimitilat. Siitä palkkaakin saa.
      Ei lastemhoitoa ei muutakaan hoitoon liittyvää.

    • Anonyymi

      Vastaavia on joka kaupungissa muutama

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      336
      3970
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2267
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1410
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1088
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      332
      976
    Aihe