Mikä saa käymään

tansseissa

Gallup, mikä saa sinut tansseissa?

20

3920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meikka

      Minä käyn tansseissa hyvän musiikin takia, tanssiminen ei ole mulle ollenkaan pääasia. Tansseissa käyminen on hyvää vaihtelua baarissa istumiselle, ja tansseissa tapaa aina välillä mukavia naisia.

    • Tanssiva sinkkumies

      Syitä on varmasti moniakin, mutta ykkösenä minulla tulee itse tanssi. Parin kanssa tanssiminen on vaan niin hauskaa. Sosiaalinen puoli on myös tärkeä asia ja tietysti pari olutta illan aikana. Joissakin paikoissa tulee vedettyä karaokeakin. Musiikkiakin kuuntelee joskus ihan mielellään. Tanssi-ilta on minulle monipuolinen viihde-elämys, jota ei pysty korvaamaan oikein millään muulla.

    • Vanhempi herrasmies

      Nuoren naisen hymy tanssin jälkeen, muualla sitä ei enää saa.

    • saa minut

      Se hurmostila(tunne) joka tulee tanssiessa.
      Hakkaa baarit mennen tullen.Ei ongelmaa haitalle asti juopoista,puhumattakaan ettei tarvi aamuyöhön asti odotella ennenkuin porukka tulee paikalle.
      Ja tietysti se paremman puoliskon löytäminen.

      • pimppiä

        ja suikkiin


    • ...tila

      Tunnetila, joka välittyy musiikin, liikkeen ja parin kautta.

      • Kake33

        Tuntea valtaisan pehmeat tissit vasten rintaa...zoomailla lahietaisyydella kaula-aukkoon....tuntea klitan imeytyvan vasten etureitta..ja tietysti toivo saada nuorta pimpsaa


    • kukkivanuoruus

      Ah, niin ihanaa kevyttä keijumaista liikuntaa musiikin mukana tanssia on parasta mitä tiedän ja lisäisin vielä että tapaa kivoja ihmisiä. Tanssiminen tuottaa energiaa ja hyvää mieltä. Saa olla sopivasti toista lähellä ja nauttia hyvälle tuoksuvasta miehestä...näin ajattelee eräs keijunainen.

      • kukkiva tölli

        ... ja tutuille viskiä.


      • ja olen niitä

        usein pohtinutkin melko syvästi. Tältä näyttää minun listani.

        1. Pimppi
        2. Pippeli
        3. Lipunmyynti
        4. Makkaramyynti
        5. Hikinen naulakkovahti
        6. Vessojen mukavuus. On mukava käydä kunnon kakalla hyvässä vessassa, ja varsinkin jos paperia on riittävästi = ihqu
        7. Tahmea lattia
        8. Vanhojen naisten glamourinen kosketus
        9. Härkäparitanssit
        10. Saa iloa siitä, kun joku ei osaa tanssia alkuunkaan, ja sitten vielä yrittää taivuttaa naista kuin jotain kuninkaallista.

        Tuossa järjestyksessä.


      • jotain..
        ja olen niitä kirjoitti:

        usein pohtinutkin melko syvästi. Tältä näyttää minun listani.

        1. Pimppi
        2. Pippeli
        3. Lipunmyynti
        4. Makkaramyynti
        5. Hikinen naulakkovahti
        6. Vessojen mukavuus. On mukava käydä kunnon kakalla hyvässä vessassa, ja varsinkin jos paperia on riittävästi = ihqu
        7. Tahmea lattia
        8. Vanhojen naisten glamourinen kosketus
        9. Härkäparitanssit
        10. Saa iloa siitä, kun joku ei osaa tanssia alkuunkaan, ja sitten vielä yrittää taivuttaa naista kuin jotain kuninkaallista.

        Tuossa järjestyksessä.

        "usein pohtinutkin melko syvästi. Tältä näyttää minun listani.

        1. Pimppi
        2. Pippeli.. "

        -eli jos pimppiä et saa niin pippelikin sulle kelpaa..


      • siispä
        jotain.. kirjoitti:

        "usein pohtinutkin melko syvästi. Tältä näyttää minun listani.

        1. Pimppi
        2. Pippeli.. "

        -eli jos pimppiä et saa niin pippelikin sulle kelpaa..

        kakkoseen ?!!

        "2. Pippeli"


      • kyllä valitettavasti
        jotain.. kirjoitti:

        "usein pohtinutkin melko syvästi. Tältä näyttää minun listani.

        1. Pimppi
        2. Pippeli.. "

        -eli jos pimppiä et saa niin pippelikin sulle kelpaa..

        pippelikin kelpaa, mutta ainoastaan oma.


    • Ja hyvää tuo liikunta tekee itse kullekin.

      Kesälomalla tuo mukavaa vaihtelua nähtävyyksien kiertelyyn eri paikkakunnilla.

    • yleensä

      Kun lueskelee näitä palstoja tulee mieleen,että tansseihin mennään kuin johonkin ilotaloon.Valitaan illan pari ja mennään na...n.

      • ...........

        nää epätoivoiset luuserit ei oo löytäneet noita soittoruokaloitten lihatiskejä vielä.. Sieltä kun helpommin irtoaa. Miksi mennä tanssipaikoille, jos ei osaa tanssia, nolaavat vaan itsensä..


    • tyttö 24 v

      Tansseihin menen, koska siellä on vanhempia herrasmiehiä, jotka osaavat tanssia.
      Ovat selviä ja muutoinkin mukavia.

      Tanssi-illan jälkeen he osaavat viihdyttää, eivätkä turhaan hosu. Nautinnon saa silloin kumpikin.
      Nuorten (alle 25 v) kanssa menee pojan turhaan hätäilyyn ja säheltämiseen.

      • poika 24 v

        Tansseihin menen, koska siellä on tyylikkäitä kypsiä naisia, jotka osaavat tanssia.
        Ovat selviä ja muutoinkin mukavia.

        Tanssi-illan jälkeen he osaavat viihdyttää, eivätkä turhaan hosu. Nautinnon saa silloin kumpikin.
        Nuorten (alle 25 v) kanssa menee tytön turhaan hätäilyyn ja säheltämiseen.


    • näitä olisi

      1. Hyvä orkesteri / Esiintyjä ( hyvää musiikkia on ilo kuunnella vaikka ei tanssisikaan )
      2. Tanssiminen sinällään on kivaa mutta jos orkesteri / artisti, ei soita mieleistä musiikkia ei tanssitutakkaan.

      • ********

        hyvä esiintyjä, pidän tanssimiseata, ihmisten tapaaminen/ihmisiin tutustuminen, hyvä harrastus kumppanin kanssa, kesälavoilla kesäillat on parasta kesässä..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      208
      1655
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1110
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      812
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      586
    Aihe