Gallup, mikä saa sinut tansseissa?
Mikä saa käymään
20
3904
Vastaukset
- Meikka
Minä käyn tansseissa hyvän musiikin takia, tanssiminen ei ole mulle ollenkaan pääasia. Tansseissa käyminen on hyvää vaihtelua baarissa istumiselle, ja tansseissa tapaa aina välillä mukavia naisia.
- Tanssiva sinkkumies
Syitä on varmasti moniakin, mutta ykkösenä minulla tulee itse tanssi. Parin kanssa tanssiminen on vaan niin hauskaa. Sosiaalinen puoli on myös tärkeä asia ja tietysti pari olutta illan aikana. Joissakin paikoissa tulee vedettyä karaokeakin. Musiikkiakin kuuntelee joskus ihan mielellään. Tanssi-ilta on minulle monipuolinen viihde-elämys, jota ei pysty korvaamaan oikein millään muulla.
- Vanhempi herrasmies
Nuoren naisen hymy tanssin jälkeen, muualla sitä ei enää saa.
- saa minut
Se hurmostila(tunne) joka tulee tanssiessa.
Hakkaa baarit mennen tullen.Ei ongelmaa haitalle asti juopoista,puhumattakaan ettei tarvi aamuyöhön asti odotella ennenkuin porukka tulee paikalle.
Ja tietysti se paremman puoliskon löytäminen.- pimppiä
ja suikkiin
- ...tila
Tunnetila, joka välittyy musiikin, liikkeen ja parin kautta.
- Kake33
Tuntea valtaisan pehmeat tissit vasten rintaa...zoomailla lahietaisyydella kaula-aukkoon....tuntea klitan imeytyvan vasten etureitta..ja tietysti toivo saada nuorta pimpsaa
- kukkivanuoruus
Ah, niin ihanaa kevyttä keijumaista liikuntaa musiikin mukana tanssia on parasta mitä tiedän ja lisäisin vielä että tapaa kivoja ihmisiä. Tanssiminen tuottaa energiaa ja hyvää mieltä. Saa olla sopivasti toista lähellä ja nauttia hyvälle tuoksuvasta miehestä...näin ajattelee eräs keijunainen.
- kukkiva tölli
... ja tutuille viskiä.
- ja olen niitä
usein pohtinutkin melko syvästi. Tältä näyttää minun listani.
1. Pimppi
2. Pippeli
3. Lipunmyynti
4. Makkaramyynti
5. Hikinen naulakkovahti
6. Vessojen mukavuus. On mukava käydä kunnon kakalla hyvässä vessassa, ja varsinkin jos paperia on riittävästi = ihqu
7. Tahmea lattia
8. Vanhojen naisten glamourinen kosketus
9. Härkäparitanssit
10. Saa iloa siitä, kun joku ei osaa tanssia alkuunkaan, ja sitten vielä yrittää taivuttaa naista kuin jotain kuninkaallista.
Tuossa järjestyksessä. - jotain..
ja olen niitä kirjoitti:
usein pohtinutkin melko syvästi. Tältä näyttää minun listani.
1. Pimppi
2. Pippeli
3. Lipunmyynti
4. Makkaramyynti
5. Hikinen naulakkovahti
6. Vessojen mukavuus. On mukava käydä kunnon kakalla hyvässä vessassa, ja varsinkin jos paperia on riittävästi = ihqu
7. Tahmea lattia
8. Vanhojen naisten glamourinen kosketus
9. Härkäparitanssit
10. Saa iloa siitä, kun joku ei osaa tanssia alkuunkaan, ja sitten vielä yrittää taivuttaa naista kuin jotain kuninkaallista.
Tuossa järjestyksessä."usein pohtinutkin melko syvästi. Tältä näyttää minun listani.
1. Pimppi
2. Pippeli.. "
-eli jos pimppiä et saa niin pippelikin sulle kelpaa.. - siispä
jotain.. kirjoitti:
"usein pohtinutkin melko syvästi. Tältä näyttää minun listani.
1. Pimppi
2. Pippeli.. "
-eli jos pimppiä et saa niin pippelikin sulle kelpaa..kakkoseen ?!!
"2. Pippeli" - kyllä valitettavasti
jotain.. kirjoitti:
"usein pohtinutkin melko syvästi. Tältä näyttää minun listani.
1. Pimppi
2. Pippeli.. "
-eli jos pimppiä et saa niin pippelikin sulle kelpaa..pippelikin kelpaa, mutta ainoastaan oma.
Ja hyvää tuo liikunta tekee itse kullekin.
Kesälomalla tuo mukavaa vaihtelua nähtävyyksien kiertelyyn eri paikkakunnilla.- yleensä
Kun lueskelee näitä palstoja tulee mieleen,että tansseihin mennään kuin johonkin ilotaloon.Valitaan illan pari ja mennään na...n.
- ...........
nää epätoivoiset luuserit ei oo löytäneet noita soittoruokaloitten lihatiskejä vielä.. Sieltä kun helpommin irtoaa. Miksi mennä tanssipaikoille, jos ei osaa tanssia, nolaavat vaan itsensä..
- tyttö 24 v
Tansseihin menen, koska siellä on vanhempia herrasmiehiä, jotka osaavat tanssia.
Ovat selviä ja muutoinkin mukavia.
Tanssi-illan jälkeen he osaavat viihdyttää, eivätkä turhaan hosu. Nautinnon saa silloin kumpikin.
Nuorten (alle 25 v) kanssa menee pojan turhaan hätäilyyn ja säheltämiseen.- poika 24 v
Tansseihin menen, koska siellä on tyylikkäitä kypsiä naisia, jotka osaavat tanssia.
Ovat selviä ja muutoinkin mukavia.
Tanssi-illan jälkeen he osaavat viihdyttää, eivätkä turhaan hosu. Nautinnon saa silloin kumpikin.
Nuorten (alle 25 v) kanssa menee tytön turhaan hätäilyyn ja säheltämiseen.
- näitä olisi
1. Hyvä orkesteri / Esiintyjä ( hyvää musiikkia on ilo kuunnella vaikka ei tanssisikaan )
2. Tanssiminen sinällään on kivaa mutta jos orkesteri / artisti, ei soita mieleistä musiikkia ei tanssitutakkaan.- ********
hyvä esiintyjä, pidän tanssimiseata, ihmisten tapaaminen/ihmisiin tutustuminen, hyvä harrastus kumppanin kanssa, kesälavoilla kesäillat on parasta kesässä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480