Olin työkaverin karonkassa ja Ylioppilaskunnan jousikvartetti , tai jotain sinnepäin, soitti kyseisen kappaleen.
Arvatkaa liikutuinko?
Löytyyköhän ketään, jolle tämä laulu olisi laulettu ihan livenä???
Paitsi tietysti sille Katariinalle siinä elokuvassa....
Tai onko jokin muu oodi rakkaudelle saanut sinut liikuttumaan viimeaikoina???
Tässä tunteellisena hetkenä mietin vaan.....
Sua vain yli kaiken mä rakastan..
9
2031
Vastaukset
- mummi55
Minulle tuo laulu on laulettu risteilyllä ollessamme. Laulaja oli polvistuneena eteeni ja kädessä oli 15 punaista ruusua, jotka sain tuon laulun loputtua...!
Arvasin, että jollekkin on käynyt noin.
Romantiikka eläää..
Kun mun eteen polvistuttiin ravintolassa ja laulettiin, saimme koko porukka porttikiellon.
Mutta se onkin jo toinen juttu,,,,
- USSULI
Sinua, sinua rakastan Yö painaa päähäni pimeän seppeleen Jotta en sinua näkisi...
Kyyneleet silmissä - vieläkin saa herkistymään - yllätettiin ko. balladilla. - Märk
SE biisi. Muistan.
'Suavai nylikai kenmä raakas tan...'
Mun on pakko sanoa etten luota moisiin vuodatuksiin. Tulee fiilis, että tänään se laulaa mulle ja huomenna saman värssyn jollekin toiselle, vähän komeemmalle, vähän pitemmälle, vähän varakkaammalle, vähän tunteikkaammalle, vähän nokkelammalle.
No joo, miehen esitys naisellehan toi on, enkä ole reaalissa sitä ikinä kuullut, kaikkein vähiten minulle laulettavan.ainoastaan miehen laulu naiselle.
Minä maiset murheeni unohdan sinisilmiis kun katsoa saan.
Eikös tuokin päde molempiin sukupuoliin.
Leif Wagnerin ääni vaan liian korkea minusta, hieman lisää bassoa niin jo kolahtaa paremmin.
Käsket vaimon opetella tuon biisin ja avot ...
- Sinua rakastan
yö painaa päähäni pimeän seppeleen,jotta en Sinua näkisi...
sinulle tuo esitettiin, vai olitko itse esittäjä?
Kuulevatkohan muusikoiden vaimot tai miehet paljonkin balladeja,,,,,olisi kiva tietää. Onko täällä muusikoita paikalla???
- äitini lauloi
tuota laulua, kun olin noin 7.v. ja piti sylissä ja tanssi..vieläkin muistan sen kuin eilisen kun kuulen laulun ja TOIVON että jonain päivänä joku mies laulaisi sitä mulle!!! nyt joskus laulan sitä omille pojilleni ja pidän sylissä ja tanssin ja toivon että heillekin sitten noiden tanssien myötä kehittyy rytmi taju ja haluavat ja osaavat tanssia ja ehäkäpä joskus laulavat tuota laulua omille tytöilleen...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa575114Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2543562Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2833446Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot362883Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2982666Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun571950Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2911899En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1431829Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm321432- 1201185