Hei.
Olen luopumassa vanhasta hyvin palveleneesta putkinäytöstä ja tarkoitus on ostaa "litteä näyttö". Kysynkin mihin minun pitäisi kiinnittää huomiota näyttöä valitessani, siinä on aikomus katsella ja käsitellä kuvia, ei pelaamiseen. Paljonko resoluution pitäisi olla, vai onko sillä edes näissä väliä. Näyttö voisi olla n. 20 tuumainen, hintahaarukka mielellään 200-400 euroa, pro näyttöön ei ole varaa. Eli mihin minun pitäisi kiinnittää huomioni ja jos haluat suositella jotain näyttöä, niin kiitän siitä jo etukäteen.
Minkälainen näyttö
4
414
Vastaukset
- Tyytyväinen omistaja
Itse myös vaihdoin vanhan näytön n.1½-vuotta sitten lituskaan. Valitsin ViewSonic:n 22". Tosin samankokoisia taitaa saada nykyisin erimerkkisiä paljon halvemmalla. Eipä noissa halvemmissa taida paljon eroja(ei oo näköhavaintoa) olla. Paitsi kun sinä käsittelet paljon valokuvia niin oisko nuo niinsanotut värierottelukyvyt jotka painaisi siinä valinnassa eniten. Tosin mulla kyllä pelaa tuo(vanhempi)PSP täysin tyydyttävästi siis näyttö, osaaminen on eriasia!.Joten hintaluokka 300-450€ varmaan pelaa kotikäytössä merkistä paljoa riippumatta LG Acer,,,,,,,,,,mitä niitä nyt onkaan!
- päädyin
Itse päädyin pitkän tutkailun jälkeen 20 tuumaiseen LG:n näyttöön FLATRON L2000CN. Näytön kuvasuhde on 4:3 joka on selvä etu pystykuvia editoidessa. Vaakasuuntaan pikselit jäävät hiukan isojen laajakuvanäyttöjen pikselimäärästä (1600/1680), mutta pystysuuntaan siinä on selkeästi enemmän pikseleitä (1200/1050). Näytön värit ovat erinomaiset ja kontrastikin on varsin hyvä. Kaiken kaikkiaan hintaan nähden erittäin hyvä siihen tarkoitukseen mihin sitä etsin eli kuvankäsittelyyn.
Benq'in näytön siksi, että sen pystyy kääntämään pystyyn. Jalustassa on semmonen akselisysteemi. Teen sellaisia hommia, että tuosta on etua.
- yksi piirre
Tuon LG:n pystyy kääntämään pystyyn jos haluaa. Mukana tulee kääntöä tukeva softa jota voi käyttää ellei näytönohjaimeen ole sopivaa ajuria saatavana.Aina vain ei viitsi veivata näyttöä edestakaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835