helmikuu

6, +4

Alkaa tämä ryysääminen talvipalttoo ja v*tutus päällä mukamastalvessa ottaa päähän.
Mitä tää on?

10

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko tämä se kasvihuoneilmiö ? Pihalla köynnös tekee uusia lehtiä.

      • Falstaff*

        Minua kiusaa se kontrasti mikä muodostuu, kun menen vaikkapa kirjastoon vällyissäni ja hehkeä kirjastovirkailija ( kysyt onko sellaisia) lyhythihaisessa puserossaan joutuu odottamaan että san niistettyä nenäni ja puheen kulkemaan, keskustele siinä sitten monentenako olen jonossa saaadakseni Kelieerin "tapahtuu keskuudessanne", lainaksi. Voihan Itku!


    • HTZA

      tieteenalan julkaisuja tai käytä päätäsi.

      • valtaoja

        Eikös se kuitenkin mene keskimääräisten vaihtelujen puitteissa.
        Lisätään vaan aikajanaa menneisyyteen ja saavuttaessa jääkauten huomaamme, että tosiasiasssa meitä palelee perkeleesti.


      • HTZA
        valtaoja kirjoitti:

        Eikös se kuitenkin mene keskimääräisten vaihtelujen puitteissa.
        Lisätään vaan aikajanaa menneisyyteen ja saavuttaessa jääkauten huomaamme, että tosiasiasssa meitä palelee perkeleesti.

        vaikeasti.
        Mutta hyvin käytit päätäsi.
        Eteenpäin meillä on lämmintä.
        Elukkaa kuolee ja ehkä ihminenkin, mutta luonto luo aina uusia "dinosauruksia".
        Äiti "GAIA" kyllä pärjää, ei se tarvitse edes ihmistä.
        Harmi vaan että annamme politiikalle taas lisää valtaa rahastaa asioilla joille ei voi mitään.


      • Falstaff*
        HTZA kirjoitti:

        vaikeasti.
        Mutta hyvin käytit päätäsi.
        Eteenpäin meillä on lämmintä.
        Elukkaa kuolee ja ehkä ihminenkin, mutta luonto luo aina uusia "dinosauruksia".
        Äiti "GAIA" kyllä pärjää, ei se tarvitse edes ihmistä.
        Harmi vaan että annamme politiikalle taas lisää valtaa rahastaa asioilla joille ei voi mitään.

        Poika,- nähtävästi et tajua, etpä tietenkään, tilanne on sama kuin apinoiden planeetalla.
        Poliitikot ovat meidän apinoita. Heillä on kaikki ominaisuudet hallita tavalla tai kolmannella meitä.
        Olet selkeästi sitoutunut Eliitin palvelukseen.
        Onhan he antaneet häkkiisi laiturin, riippumaton ja leskirouvien pyydystysmahdollisuuden, mikäli vain kuntosi sallii. Ja sallihan se, Viagran vauhdittamana.
        Yheksän kymmenestä käyttää Viagraa!


      • shadow.grl
        HTZA kirjoitti:

        vaikeasti.
        Mutta hyvin käytit päätäsi.
        Eteenpäin meillä on lämmintä.
        Elukkaa kuolee ja ehkä ihminenkin, mutta luonto luo aina uusia "dinosauruksia".
        Äiti "GAIA" kyllä pärjää, ei se tarvitse edes ihmistä.
        Harmi vaan että annamme politiikalle taas lisää valtaa rahastaa asioilla joille ei voi mitään.

        että Gaialla pelittää enää pitkään tai sitten sille tapahtuu suuri muodonmuutos ja eliöstö vaihtuu taas mikrobipainotteiseksi.


      • GTZA
        Falstaff* kirjoitti:

        Poika,- nähtävästi et tajua, etpä tietenkään, tilanne on sama kuin apinoiden planeetalla.
        Poliitikot ovat meidän apinoita. Heillä on kaikki ominaisuudet hallita tavalla tai kolmannella meitä.
        Olet selkeästi sitoutunut Eliitin palvelukseen.
        Onhan he antaneet häkkiisi laiturin, riippumaton ja leskirouvien pyydystysmahdollisuuden, mikäli vain kuntosi sallii. Ja sallihan se, Viagran vauhdittamana.
        Yheksän kymmenestä käyttää Viagraa!

        Pääni ei riitä.
        Jokainen silmukka matossa on minun selkänahastani tehty, tai aivopoimuistani.
        Miten voin olla joku eliitin rukkanen?
        Minun merkkini on Levitra.


      • HTZA
        shadow.grl kirjoitti:

        että Gaialla pelittää enää pitkään tai sitten sille tapahtuu suuri muodonmuutos ja eliöstö vaihtuu taas mikrobipainotteiseksi.

        älykäs elämä on maan päällä aika lailla tarpeetonta. Oikeastaan kummallinen sattuma.


    • sitä vaan

      että sähkönhintaa pitää nosta koska kulutus on niin pieni! Itse säästin 700kWh tammikuussa viime vuoden tammikuuhun nähden...;)

      Saas nähdä mikä tulee helmikuun säästö.

      Ja koko vuoden säästöksi olen arvioinut 2000 - 3000kWh. Nyt on jo 4kk:n aikana yli 1700kWh säästetty viime vuoteen nähden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe