Oletko tosimotoristi?

Auto seisontaan

Oletko tosi motoristi joka ajaa keli kun keli? Eli auto vähintään toukokuusta- lokakuukun seisonnassa. Luulen et aika harva on. Älkää perustelko et kaupassa käynti vaikeaa ilman autoa. Hautajaisiin olen mennyt joskus taxilla kun en pyörällä ole kehdannu mennä... Kysymys koskee oikeastaan lapsettomia koska perheellisellä ymmärrän auton kyllä.

17

1561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle.

      Käyn keskinmäärin yleensä autolla töissä ja kaupassa. Motolla ajelen vain reissua tai viihdeajoa!

    • BMW.

      Ja taas unohtu se tavaramerkki!! Aijjaijai kun on huolimatonta porukkaa.

      Jos mä lisään sen tähän: "mua ei saa kiusata kun vasta niin vähän olen ajanut" piip

    • TOSIMOTORISTI !

      Auto seisonnassa huhtikuusta marraskuuhun.
      Olen käynyt pitkällä ja usein, ajanut kauemmin ja hartaammin, korjannut itse, minkä kerinnyt, keulinut 270 km, nakitellut isonparkin umpimustaksi. jne.

      Vertailu kannattaa aina ja aina löytyy joku, joka panee paremmaksi. Perusperiaatteena nokittelu ja vähättely.

      ..täältä tähän....
      ja bemulta lainattua :

      Pröööm prööömmmmm pröööööööömmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !

      • 12kk

        ...ajavat kyllä ympäri vuoden!!!


      • virallinen vähättelijä
        12kk kirjoitti:

        ...ajavat kyllä ympäri vuoden!!!

        Minä sentään ajan ympäri vuoden kaks kertaa vuodessa !


      • äijä
        virallinen vähättelijä kirjoitti:

        Minä sentään ajan ympäri vuoden kaks kertaa vuodessa !

        sinun ei kyllä pitäis ajaa ollenkaan.


    • niinjanäin

      kaupassa kyllä käyn pyörällä reppu seläs,mut tuo kalaan lähtö uistinpakin 10vavan kanssa on vähän ongelmallista ilman autoa.
      Kait sitä pitäis hommata joku peräkärry kyykyn perään...

      • uistin?????

        Hei haloo eikos perhovehkeissä ilmoiteta vavan luokka juuri 7, 10 tai muu,mutta mitä sulla ne uistimet siellä mukana tekee??

        Perhovapaan kuuluu perhot,liitsit,pupat,putkiperhot ja ns.klassikot.

        Tarkkuutta hyvä veli/sisko


      • Turo--lnkeri
        uistin????? kirjoitti:

        Hei haloo eikos perhovehkeissä ilmoiteta vavan luokka juuri 7, 10 tai muu,mutta mitä sulla ne uistimet siellä mukana tekee??

        Perhovapaan kuuluu perhot,liitsit,pupat,putkiperhot ja ns.klassikot.

        Tarkkuutta hyvä veli/sisko

        homojen hommoo.


      • onsemitätarkoitin
        uistin????? kirjoitti:

        Hei haloo eikos perhovehkeissä ilmoiteta vavan luokka juuri 7, 10 tai muu,mutta mitä sulla ne uistimet siellä mukana tekee??

        Perhovapaan kuuluu perhot,liitsit,pupat,putkiperhot ja ns.klassikot.

        Tarkkuutta hyvä veli/sisko

        Joo,perhostus on kyl homojen hommaa,elikkä siis 10kpl vapaa kelaa tarkoitin.


    • autolla

      koska ei ole mitään syytä pistää autoa seisontaan!
      Ihme juttuja täällä!!

    • Reiman

      Tosimotoristi on fanaatikko.

      Onhan se tietty merkki fanaattisesta harrastamisesta, kun viitsii kaikki ajonsa kaksipyöräisellä ajaa. Hmmm --- on se kyllä tosimotorismia.

      Mutta voihan sitä toki olla muullakin tavalla ns. tosimotoristi.

      Minusta ns. "moottoripyöräilyn elinkautista lusiva" voi harrastaa talvet moottoripyöräilyä vaikka lukemalla jalat takan reunalla mp-lehtiä. Tai duunailemalla pajallaan harrastepyörää.

      Riittää kun moottoripyöräily on veressä polttena, joka ehdottomasti ohittaa kaikki muut harrastukset.

      Niin ja tämä polte olsi saanut kestää mieluummin yli 10 vuotta. Osa nykyisen buumin aikana fillarin hankkineista on ostanut prätkän siksi, että moottoripyöräily on nyt hip!
      Kahden vuoden päästä nämä samat trendi-ihmiset ostavat vaikka ummenajokkaan, jos sellainen vain keksitään ja se on muodikas.

    • Epätosimotoristi

      Tulevana viikonloppuna Alavuudella kokoontuu joukko motoristeja talviralliin; tiä sitte onko ykskään niistä nyt niin tosissaan, mutta luultavasti hauskaa on...

    • Itse ajelen huhtikuusta-lokakuulle n.15t. Tässä mukana myös ulkomailla ajetut kilsat. Kannikkakaveri istuu kyydissä n.75%. Tämän päivän varusteilla ja kalustolla voisi ajaa ympäri vuodenkin. Itsestäni se ei kuitenkaan ole enää mielekästä. Valoisa aika on liian lyhyt. (lue, vanha äijä)
      Kerhossamme on ollut puhetta, että palkitaan vuoden motoristi, mutta ei ole löytynyt sopivia perusteluja. Mielestäni se joka ajaa eniten, koviten, kauiten... ei ole sopiva mittapuu.
      Näin kesällä arviolta 70-80v. pariskunnan nahkapuvut päällä. Pyörä oli saksan rekkareissa.
      Ovat varmaan yhdessä kierrelleet maan, jos toisenkin. Vaikuttivat hyvin onnellisilta. Nämä voisivat olla "tosi" motoristeja.

    • ...mä laitan auton seisontaan niin kauaks ku ajan prätkäl...touko-loka(liukumaa molemmis suunnis.. Kaupaskäynnit yms prätkäl ei oo mun mielestä vaikeempaa ku autolkaa, asennekysymys ;)

    • tosimopoilija

      Onko sellaista sit ku tosimopoilija, joka on ajanut yli 5 vuotta ihan heti siitä alkaen ku sai moponsa eikä siitä suostu luopumaan vaikka isomman koneen vuoksi? Enkä sitten, jos pitää mopoa mieluisampana kui isompia vehkeitä? Onko se pahasta, vaikka ois jo 20? Nytki haluisin ajamaan ja lähtee lenkille mutta en uskalla kelin takia.

      • ???????

        En viitsi "tuhlata" moottoripyöriäni arkiajoon kuin poikkeus tapauksissa.

        Tosimotorismi on asenne asia! Eikä mikään tekninen kysymys kuten ajoaika tai km-määrä


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe