M/S Isabella

laivamatkaaja

Olen kuullut Viking Isabellan olevan hieman railakkaammasta menosta pitävien ihmisten suosiossa, mutta kertokaas te itse laivalla käyneet onko esimerkiksi kesäisin arkipäivälähdöillä rauhallisempaa? En nimittäin haluaisi lomamatkallani katsella pelkkiä riehuvia humalaisia.

Kiitos:)

3

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2. matkaaja

Mitä luulisit, jos matka maksaa muutaman euron, niin minkälaista väkeä se vetää puoleensa? Niinpä, sitä kännäävää ja rällästävää. Itse maksan jonkin verran enemmän matkastani ja nautin enemmän ilman häiriöitä.
      Tämä ei aina päde, mutta aika hyvä "ronttisääntö". Ken halpaa ostaa, hän paskaa saa.

• Isabella on ehkä Turunlinjan paras laiva juuri siksi, että siellä on porukkaa, menoa ja meininkiä.

Ongelmia ei tule, olet sitten liikkeellä yksin, kaksin tai perheen kanssa.

T. Useasti Isabellalla kolmen lapsen kanssa reissannut. Ja yleensä vielä viikonloppuisin, no problem.

• Ville-Viikinki

lukemattomia kertoja niin Isabellalla, kuin Amorellallakin. Koskaan ei ole ainakaan omalle kohdalleni sattunut mitään suurempia häiriöitä. Tietenkin viikolla on hieman rauhallisempaa ja aamulähdöillä erityisesti, kun matkustajina on enemmän vanhempaa väkeä. Yleisesti ottaen turunlinjalla on huomattavasti rauhallisempi meininki, kuin Tallinnan suunnan risteilyillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      9714
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      41
      5294
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4973
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3821
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3333
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      44
      3138
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2906
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2573
    9. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      69
      2542
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56
      2453
    Aihe