Mistähän saisin tietää Soneran FTP-osoitteen, siirtäessäni FTP-ohjelmalla omaa kotisivua Soneran palvelimelle.
Nimimerkillä: Kokeilunhaluinen kotisivun kehittäjä.
Kiitos mahdollisesta vinkistä.
Soneran FTP-osoite
7
4778
Vastaukset
ftp://personal.inet.fi
- xxx-1
Kaikki toimii siihen asti, mutta kun yritän selaimen kautta löytää omaa kotisivuani, niin tulee Soneran ilmoitus, että sivua ei löydy.
Sivu kyllä aukeaa selaimellekin, mutta vain omalta kovalevyltä käynnistäen.
Siirsin ko. sivun Soneran FTP-siirto-ohjelmalla Soneran palvelimelle ja omista tiedoista katsoen siellä näyttäisi kyllä olevan tiedosto.
Mikähän vielä olisi pielessä?
- Poro1
ohjetta...
http://www.sonera.fi/Laajakaista/Palvelut/Kotisivut
:)- xxx-1
Kaikki toimii siihen asti, mutta kun yritän selaimen kautta löytää omaa kotisivuani, niin tulee Soneran ilmoitus, että sivua ei löydy.
Sivu kyllä aukeaa selaimellekin, mutta vain omalta kovalevyltä käynnistäen.
Siirsin ko. sivun Soneran FTP-siirto-ohjelmalla Soneran palvelimelle ja omista tiedoista katsoen siellä näyttäisi kyllä olevan tiedosto.
Mikähän vielä olisi pielessä? - tiedoston...
xxx-1 kirjoitti:
Kaikki toimii siihen asti, mutta kun yritän selaimen kautta löytää omaa kotisivuani, niin tulee Soneran ilmoitus, että sivua ei löydy.
Sivu kyllä aukeaa selaimellekin, mutta vain omalta kovalevyltä käynnistäen.
Siirsin ko. sivun Soneran FTP-siirto-ohjelmalla Soneran palvelimelle ja omista tiedoista katsoen siellä näyttäisi kyllä olevan tiedosto.
Mikähän vielä olisi pielessä?onko palvelimelle luotu index-kansio ja aloitus sivu tallennettu tiedostoon index.html
- xxx-1
tiedoston... kirjoitti:
onko palvelimelle luotu index-kansio ja aloitus sivu tallennettu tiedostoon index.html
sitten tietenkin oli, jos se kerran vaatii senkin.
Täytyy ruveta kokeilemaan.
Tahtoo vain nuo muutkin työt ruveta haittaamaan taas näitä ATK-harjoituksia.
Kiitos vaan taas vinkistä!
Terv. KN - xxx-1
tiedoston... kirjoitti:
onko palvelimelle luotu index-kansio ja aloitus sivu tallennettu tiedostoon index.html
Ihan hyvin ensimmäinen itse tekemäni kotisivu.
Oli vaan alussa vähän synnytystuskia, kun ei ollut aikaisemmin tullut kokeiltua koko asiaa.
Suuret kiitokset neuvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683