Koira

vie mieheni

Onko ketään muuta naista jonka miespuolinen kumppani on rakastunut koiraansa niin paljon,että nukkuu sen kanssa mieluummin? Yhteisistä päikkäreistä ei voi puhuakaan kun koira makaa miehen kainalossa. Hyvän yön toivotuksetkin koiralle on pitkät ja hellät, ja koira makaa yöt samassa sängyssä kanssamme. Olenko minä tyhmä vai mikä mättää? Olemme seurustelleet vuoden,emme asu yhdessä,viikonloput vaan vietämme yhdessä.

22

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      kainalossa joka yö.
      Pitäisiköhän hänen käydä useammin suihkussa koska siellä ei muut viihdy?

      • Nimetön

        muut viihdy... niinkö tarkoitit ?


    • terve taas

      mä muistankin tän koira, aloituksen. Tää on ollut ennenkin täällä. Ei kovin kauaa aikaa sitten.

      • noita tapauksia

        on sitten useampiakin,en tiedä.


    • oli ensin,

      sinä vai nelijalka?

    • mutta....

      Joskus meistä miehistä tuntuu siltä, ettemme voi luottaa muihin kuin koiriimme. En tosiaankaan syytä sinua, mutta kuka muu ottaa vastaan kotiin iloisesti kuin hauveli. Ööh, mitä mä yritän selittää? mut oikeesti (aikuisen sellaisella) ois tosi mukava tulla kotiin ja kuulla rakkaalta ihmiseltä "ihanaa kun olet luonani" eikä kuulla mitä kaikkea olet tehnyt väärin.

    • että täällä..

      kerran eräs mies kirjoitti"vaimoni ei voi juoda samasta lasista kuin hän mutta koiraa kyllä suutelee".
      Että joskus se menee noikin päin.

      • koiran

        kuin ukon, enää. Mutta pitää tyytyä tyttäreltä perittyyn kissaan joka on melkein koira, ei vaan tarvitse niin säännöllisesti ulkoiluttaa.


    • Ymmärrän täysin tämän käyttäytymisen.
      Kyseessä varmastikin on palvelus koira ja sen kouluttaja..
      Olen itse tehnyt pitkän rupeaman koirien kanssa, hypätty laskuvarjolla, oltu huume etsiviä, .
      Kuitekin asia on niin ettei koirasi koskaan jätä sinua, sinä olet aina sille laumanjohtaja ja sinuun kohdidtuu suuri suuri rakkaus.
      Koira ei koskaan tee valintoja se on jo kerran valinnut,

    • Goldie-.65

      olla talossa ennen sinua. Koira on tuttu, koira on luotettava, koira on aina paikalla kun kaipaat sitä, koira ei nalkuta siitä kuka sun vieressäsi yrittää nukkua tai nukkuu, koira katsoo kanssasi telkkarista sitä mitä sinä itse haluat katsoa jne. Ymmärrän aika hyvin miesystävääsi. Koita tehdä itsesi tärkeämmäksi kuin se koira, mut älä tee sitä väkisin, se ei tule onnistumaan.

    • Nimetön

      kuka sitten sen yli yltää. Mutta kun se oikea kohdalle sattuu, johan koirakin jää kakkoseksi.

      • ***.

        meillä.


    • päinvastoin? Sinähän olet ilmiselvästi ryhtynyt kilpailemaan koiran kanssa miehestä. Jos sinulle riittää se mitä saat, kaikkihan on ihan hyvin. Jos olet tyytymätön, esität kysymyksesi väärässä paikassa. Ehkä sinun kannattaisi keskustella asiasta ja toiveistasi miehesi kanssa.

      On luonnollista elää miehen reviirillä hänen ehdoillaan ja olla menemättä sinne, elleivät ehdot miellyttäisi. Omassa kodissani ei koira nukkuisi vuoteessa, vaan osoittaisin sille oman paikkansa lattialla. Mies saisi tietysti ihan vapaasti asettua koiransa viereen.;))

      (Kerran nuorena perheenäitinä tein itsekin niin uuden koiran kotiutumista helpottaakseni.)

    • Pirre*

      antaa koiran olla samassa vuoteessa jossa itse nukun, ei tulisi kuuloonkaan semmoinen.

      Jos et tykkää miehen tyylistä, paras unohtaa hänet.
      Mies voi olla jo liian piintynyt tapoihinsa.

      • tapoihinsa

        Entäs, jos se tapoihinsa piintynyt onkin se nainen jos ei kerran hyväksy miehen tapoja.


      • Pirre*
        tapoihinsa kirjoitti:

        Entäs, jos se tapoihinsa piintynyt onkin se nainen jos ei kerran hyväksy miehen tapoja.

        niinkinpäin, mutta vaikea on uskoa että koira olisi koskaan niin puhdas että sitä viitsisi omaan sänkyynsä ottaa..:(


      • ihminen ilkeää
        Pirre* kirjoitti:

        niinkinpäin, mutta vaikea on uskoa että koira olisi koskaan niin puhdas että sitä viitsisi omaan sänkyynsä ottaa..:(

        oman likaisen ja haisevan kehonsa sänkyynsä päästää?


      • Pirre*
        ihminen ilkeää kirjoitti:

        oman likaisen ja haisevan kehonsa sänkyynsä päästää?

        ihmisen oma sänky, omine hajuineen ja tuoksuineen.

        Ja ihminen on ihminen, ja koira on eläin.


    • koiranimun

      Jos osaa olla hyvä koiralle, osaa olla ihmisellekkin. Ehkä saat vielä osasi, jos ansaitset.

    • Koirat on tosi älykkäitä.
      Miten ne saakin ihmisen huomion kiinnittymään itseensä ihan kokonaan.
      Kääpiökin tuijottaa minua nyt kun olen tässä koneella....hhih...se on hassun näkönen, taas on mamin suu hymyssä :)

    • namisuku

      ...ajatella hankkia myös Itsellesi Koiran?
      Voisitte kaikki Yhdessä hommailla kaikkea Koiriinkin liittyvää=D

      • MIEHEN

        miTÄ IHMEtTÄ hÄn KoiRAllA tEkEe??????
        PaRhaasSSA tApAuKsEsSa kOIrAt eIvÄt ViIhDy yHDeSSä! mItÄs siTTeN tEhDäÄN?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe