Koira

vie mieheni

Onko ketään muuta naista jonka miespuolinen kumppani on rakastunut koiraansa niin paljon,että nukkuu sen kanssa mieluummin? Yhteisistä päikkäreistä ei voi puhuakaan kun koira makaa miehen kainalossa. Hyvän yön toivotuksetkin koiralle on pitkät ja hellät, ja koira makaa yöt samassa sängyssä kanssamme. Olenko minä tyhmä vai mikä mättää? Olemme seurustelleet vuoden,emme asu yhdessä,viikonloput vaan vietämme yhdessä.

22

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

kainalossa joka yö.
      Pitäisiköhän hänen käydä useammin suihkussa koska siellä ei muut viihdy?

• Nimetön

muut viihdy... niinkö tarkoitit ?

• terve taas

mä muistankin tän koira, aloituksen. Tää on ollut ennenkin täällä. Ei kovin kauaa aikaa sitten.

• noita tapauksia

on sitten useampiakin,en tiedä.

• oli ensin,

sinä vai nelijalka?

• mutta....

Joskus meistä miehistä tuntuu siltä, ettemme voi luottaa muihin kuin koiriimme. En tosiaankaan syytä sinua, mutta kuka muu ottaa vastaan kotiin iloisesti kuin hauveli. Ööh, mitä mä yritän selittää? mut oikeesti (aikuisen sellaisella) ois tosi mukava tulla kotiin ja kuulla rakkaalta ihmiseltä "ihanaa kun olet luonani" eikä kuulla mitä kaikkea olet tehnyt väärin.

• että täällä..

kerran eräs mies kirjoitti"vaimoni ei voi juoda samasta lasista kuin hän mutta koiraa kyllä suutelee".
      Että joskus se menee noikin päin.

• koiran

kuin ukon, enää. Mutta pitää tyytyä tyttäreltä perittyyn kissaan joka on melkein koira, ei vaan tarvitse niin säännöllisesti ulkoiluttaa.

• Ymmärrän täysin tämän käyttäytymisen.
      Kyseessä varmastikin on palvelus koira ja sen kouluttaja..
      Olen itse tehnyt pitkän rupeaman koirien kanssa, hypätty laskuvarjolla, oltu huume etsiviä, .
      Kuitekin asia on niin ettei koirasi koskaan jätä sinua, sinä olet aina sille laumanjohtaja ja sinuun kohdidtuu suuri suuri rakkaus.
      Koira ei koskaan tee valintoja se on jo kerran valinnut,

• Goldie-.65

olla talossa ennen sinua. Koira on tuttu, koira on luotettava, koira on aina paikalla kun kaipaat sitä, koira ei nalkuta siitä kuka sun vieressäsi yrittää nukkua tai nukkuu, koira katsoo kanssasi telkkarista sitä mitä sinä itse haluat katsoa jne. Ymmärrän aika hyvin miesystävääsi. Koita tehdä itsesi tärkeämmäksi kuin se koira, mut älä tee sitä väkisin, se ei tule onnistumaan.

• Nimetön

kuka sitten sen yli yltää. Mutta kun se oikea kohdalle sattuu, johan koirakin jää kakkoseksi.

• ***.

meillä.

• päinvastoin? Sinähän olet ilmiselvästi ryhtynyt kilpailemaan koiran kanssa miehestä. Jos sinulle riittää se mitä saat, kaikkihan on ihan hyvin. Jos olet tyytymätön, esität kysymyksesi väärässä paikassa. Ehkä sinun kannattaisi keskustella asiasta ja toiveistasi miehesi kanssa.

On luonnollista elää miehen reviirillä hänen ehdoillaan ja olla menemättä sinne, elleivät ehdot miellyttäisi. Omassa kodissani ei koira nukkuisi vuoteessa, vaan osoittaisin sille oman paikkansa lattialla. Mies saisi tietysti ihan vapaasti asettua koiransa viereen.;))

(Kerran nuorena perheenäitinä tein itsekin niin uuden koiran kotiutumista helpottaakseni.)

• Pirre*

antaa koiran olla samassa vuoteessa jossa itse nukun, ei tulisi kuuloonkaan semmoinen.

Jos et tykkää miehen tyylistä, paras unohtaa hänet.
      Mies voi olla jo liian piintynyt tapoihinsa.

• tapoihinsa

Entäs, jos se tapoihinsa piintynyt onkin se nainen jos ei kerran hyväksy miehen tapoja.

• Pirre*
        tapoihinsa kirjoitti:

Entäs, jos se tapoihinsa piintynyt onkin se nainen jos ei kerran hyväksy miehen tapoja.

niinkinpäin, mutta vaikea on uskoa että koira olisi koskaan niin puhdas että sitä viitsisi omaan sänkyynsä ottaa..:(

• ihminen ilkeää
        Pirre* kirjoitti:

niinkinpäin, mutta vaikea on uskoa että koira olisi koskaan niin puhdas että sitä viitsisi omaan sänkyynsä ottaa..:(

oman likaisen ja haisevan kehonsa sänkyynsä päästää?

• Pirre*
        ihminen ilkeää kirjoitti:

oman likaisen ja haisevan kehonsa sänkyynsä päästää?

ihmisen oma sänky, omine hajuineen ja tuoksuineen.

Ja ihminen on ihminen, ja koira on eläin.

• koiranimun

Jos osaa olla hyvä koiralle, osaa olla ihmisellekkin. Ehkä saat vielä osasi, jos ansaitset.

• Koirat on tosi älykkäitä.
      Miten ne saakin ihmisen huomion kiinnittymään itseensä ihan kokonaan.
      Kääpiökin tuijottaa minua nyt kun olen tässä koneella....hhih...se on hassun näkönen, taas on mamin suu hymyssä :)

• namisuku

...ajatella hankkia myös Itsellesi Koiran?
      Voisitte kaikki Yhdessä hommailla kaikkea Koiriinkin liittyvää=D

• MIEHEN

miTÄ IHMEtTÄ hÄn KoiRAllA tEkEe??????
        PaRhaasSSA tApAuKsEsSa kOIrAt eIvÄt ViIhDy yHDeSSä! mItÄs siTTeN tEhDäÄN?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3135
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2783
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2250
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1896
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1711
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      107
      1547
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe