Miten Auriksessa saa säädettyä pissapojan suuttimet ruiskuttamaan vettä ylemmäs??
ohjekirjassa kun lukee ettei neulalla tai muullakaan saa mennä sorkkimaan niitä.
tuskin suuttimien on tarkoitus ruiskuttaa vedet alas suoraan pyyhkimien tasolle?
pissapojan suuttimien säätö
2
3403
Vastaukset
- Jukk
Suuttimen suuntaus on kiinteä, vaihtoehtona on -20, 0 ja 20 astetta. Ilmeisesti kaikkiin on laitettu nollat tehtaalla ja 20 on jo siedettävämpi vaihtoehto, tosin sekin ruikkii kolminumeroisissa nopeuksissa melko alas. Alkuperäinen osui pyyhkijöihin jo 80:ssä. Mulle ainakin vaihtoivat pajalla uudet veloituksetta kun mainitsin asiasta. Lisäharmina alas suunnatusta suihkusta on se, että sulkien taakse jää paljon vettä joka ajautuu pikkuhiljaa näkökenttään.
Suuttimien suihku on sinällään hyvän muotoinen, lyhytkin suihkaus kastelee lähes koko lasin eli yleensä riittää vain sellainen viiksennykäisy, että pyyhkijät alkavat toimia. Pikkuruisesta säiliöstä ei hirveästi vettä riitäkään. Merkkivalo olisi ollut paikallaan.suuttimet jos tuo häiritsee. Itselläni on suhteellisen pitkä työmatka ruuhkaisella tiellä ja tuo oli huonoilla keleillä selkeä ongelma kun paskainen suolalieju lentää koko ajan. Nyt on hyvä uusilla suuttimilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874